۹۶۲۹۵۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

سخنگوی حفتر: اردوغان رئیس طرابلس است

سخنگوی نظامی نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" اعلام کرد، هیچ گونه صلح، مذاکره و آتش بسی با تروریست‌ها و مهاجمان ترکیه نداریم و هرگز از رویای‌مان برای تشکیل یک کشور امن و با ثبات دست نخواهیم کشید.

ایسنا: سخنگوی نظامی نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" اعلام کرد، هیچ گونه صلح، مذاکره و آتش بسی با تروریست‌ها و مهاجمان ترکیه نداریم و هرگز از رویای‌مان برای تشکیل یک کشور امن و با ثبات دست نخواهیم کشید.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، احمد المسماری، سخنگوی نظامی نیروهای خلیفه حفتر موسوم به "ارتش ملی لیبی" در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: سوری‌هایی که فریب خورده‌اند باید خود را به ارتش لیبی تسلیم کنند و گذرگاه‌های امنی برای خروج آنها و حل مشکلاتشان با رهبری سوریه ایجاد خواهند شد.

سخنگوی حفتر: اردوغان رئیس طرابلس است

المسماری عملیات عصر سه شنبه در بندر طرابلس را یک عملیات دفاعی و نه هجومی برای ممانعت از انتقال سلاح برای تروریست‌ها توصیف کرد و گفت: در حال حاضر اردوغان (رئیس جمهوری ترکیه) تروریست‌ها را از سوریه به لیبی منتقل می‌کند و این بر خلاف گذشته است که آنها را از لیبی به سوریه اعزام می‌کرد.

المسماری تعلیق در برقراری آتش بس در لیبی را اعلام کرد و گفت: اردوغان افزایش تنش‌ها به شکل گسترده را در پیش گرفته و اظهارات رسمی درباره بحران لیبی داشته به شکلی که گویا او رئیس طرابلس است.

سخنگوی نظامی نیروهای حفتر افزود: این بحران طولانی شده و باید فورا متوقف شود و هیچ راه حلی به جز راه حل نظامی وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: حفتر برای دیدار با مسؤولان روسیه و بررسی بحران لیبی به مسکو سفر کرد. حفتر از حل مسالمت آمیز بحران لیبی و طرح‌های بین‌المللی حمایت می‌کند.

المسماری تاکید کرد: ارتش لیبی با تروریست‌ها حال چه افراد باشند و چه موسسه‌ها مقابله می‌کند و هیچ صلحی با وجود تروریسم یا نیروهای خارجی در خاک لیبی وجود ندارد.

وی همچنین گفت: در شرایطی که طرح‌های صلح ارائه می‌شوند و ما در مذاکرات شرکت می‌کنیم، دولت وفاق ملی لیبی تروریست‌ها را از همه جا به ویژه از سوریه به لیبی می‌آورد و باید بگویم هیچ تعلل و آتش بسی با گروه‌های تروریستی و نیروهای اشغالگر ترکیه وجود ندارد.

وی در پایان گفت: اردوغان اهمیتی به مردم لیبی نمی‌دهد و تنها به دنبال نفت و گاز این کشور است. او به تازگی اظهاراتی داشته که گویا رئیس طرابلس است. ترکیه سلاح و مهمات نظامی به طرابلس می‌فرستد و تروریست‌های بسیار خطرناکی را به اینجا منتقل می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست و بی غرض تیتر بزنید
      گفته گویا رییس طرابلسه نه این که هست

    • بدون نام

      مرگ بر اردوغان جنایتکار

    • بدون نام

      یاشاسین اردوغان...

    • اکبر داودی

      اردو
      غان چه میکنی

    • بدون نام

      مرگ بر اردوغان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج