۹۶۳۸۵۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پیغام روشن رئالی‌ها؛ قهرمانی لالیگا را نمی‌خواهیم!

اتفاقات تلخ چند سال اخیر دوباره در حال تکرار است؛ هدیه ای دوباره از پایتخت اسپانیا به سواحل بارسلون.

ورزش سه: رئال مادرید دیشب و با شکست مقابل لوانته صدرنشینی لالیگا را از دست داد و مهم تر از اینکه واقعه تلخ برای کهکشانی ها، از دست رفتن نقطه قوت اصلی این تیم در هفته های اخیر و در مهم ترین مقطع فصل بوده است؛ استحکام دفاعی.

این فاجعه از جریان دیدار مقابل سوسیداد در کوپا دل ری و حذف غریرمنتظره آنها در برنابئو آغاز شد. در ادامه این این روند مقابل سلتاویگو نیز ادامه یافت و در نهایت همه چیز مقابل لوانته تکمیل شد.

رئال مادرید از ابتدای فصل نیز در امر گلزنی کم و بیش مشکل داشت. علیرغم حضور ستاره هایی تکنیکی مانند ادن هازارد و وینسیوس جونیور در زمین، این تیم دیشب نیز نتوانست در امر خلق موقعیت های مسلم خیلی خوب عمل کند و کریم بنزما نیز مانند هفته های اخیر انگار در خواب آرامی به سر می برد. البته رئال مادرید در بازی دیشب ۱۹ شوت به سمت دروازه حریف زد و هفت تای آن نیز در چارچوب بود، اما فقدان یک مهاجم گلزن در نوک خط حمله در هفته های اخیر، تاوان هنگفتی برای زیزو و تیمش به همراه آورده است.

یک سال و نیم قبل بود که رئال مادرید به راحتی و با ۱۰۰ میلیون یورو، رقمی که در بازار فعلی بازیکنانی چون عثمان دمبله و تیمو ورنر را می توان با آن جذب کرد، ستاره گلزنی مانند کریستیانو رونالدو را به راحتی تقدیم به یوونتوس کرد. برای درک عمق فاجعه، بهتر است روند گلزنی های متوالی ستاره پرتغالی در هفته های اخیر در ترکیب بیانکونری را مرور کنید.

اما کهمشانی ها که تا پایان هفته بیست و دوم بهترین آمار دفاعی سال های اخیرشان را به ثبت رسانده بودند، در این هفته بسیار متزلزل نشان داده و گل های زیادی دریافت کرده اند.

تیبو کورتوا مانند چند هفته قبل آماده نیست و سرخیو راموس و رافائل واران به وضوح دچار افت محسوسی شده اند. مدافعان کناری رئال مادرید در شرایط خوبی نیستند و کاسمیرو نیز یک تنها و به تنهایی قادر به تحمل بار حملات رقبا در همه دیدارها نیست.

حالا بعد از مدت ها صدر جدول تقدیم بارسلونا شده است؛ اتفاقی که شاید کیکه ستین خوابش را هم نمی دید. بارسلونا نیز در این فصل متزلزل ظاهر شده و روند نتیجه گیری این تیم تقریبا بسته به آمادگی و حضور لیونل مسی در میدان بوده است.

اما یک خبر بسیار بد برای زیدان؛ در آستانه ال کلاسیکو، دیروز لیونل مسی با به ثمر رساندن چهار گل مقابل ایبار نشان داد در بهترین فرم ممکن قرار دارد. ال کلاسیکوی هفته آتی در استادیوم برنابئو برگزار خواهد شد و مرور کارنامه مسی در این ورزشگاه موید آن است که زیزو و تیمش یک ۹۰ دقیقه بسیار دشوار را پیش رو دارند.

در این میان قرعه دشوار برابر منچسترسیتی، دیگر کابوس این روزهای زیدان است. سیتیزن ها که انگیزه مضاعفی با حکم اخیر و محرومیت دو ساله یوفا گرفته اند، این فصل به دنبال طلسم شکنی در لیگ قهرمانان هستند و پپ گواردیولا تیمش را در مرز آمادگی کامل روانه برنابئو خواهد کرد.

خریدهای تابستانی رئال مادرید بی نتیجه مانده اند؛ به نظر می رسد ادن هازارد دیگر تا پایان فصل قادر به بازی کردن نخواهد بود و اثری از لوکا یوویچ آماده فصل قبل در ترکیب زیزو دیده نمی شود. زیدان به خوبی می داند که علیرغم همه تمجیدهای اخیر، برنابئو نشان داده در مورد محبوب ترین اسطورها ها نیز طاقت چندانی ندارد.

در هزاره جدید، بارسلونا سلطه ای حیرت انگیز بر لالیگا داشته، اما در برخی فصول مانند این فصل، آبی اناری ها خیلی هم تیمی در قواره های قهرمانی نبوده اند و بیشتر این رئال مادرید بوده که در اواسط فصل پیغام داده نمی تواند مدعی اول فتح قهرانی لقب گیرد. شکست در خانه لوانته به منزله تقدیم کردن صدر جدول به بارسلونا بود و باید دید در دیدراهای حساس پیش رو برابر سیتی و در ادامه ال کلاسیکو، زیدان می تواند تیم زخم خورده اش را ازیابی کند یا اینکه سناریوی سال های اخیر حداقل در لالیگا دوباره تکرار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یارو دستش به گوشت نمیرسه میگه پیفت بو میده

      پاسخ ها

      • بی طرف

        چه ربطی داشت.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج