۹۶۴۰۱۷
۴ نظر
۵۰۵۸
۴ نظر
۵۰۵۸
پ

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

میان‌وعده می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد شما در محیط کار داشته باشد. درصورت میل‌کردن میان وعده مناسب در محل کار شادابی خود را تا حد زیادی حفظ و کالری موردنیاز بدن خود را تامین خواهید کرد. ما در این مطلب قصد داریم ۱۱ میان وعده مناسب برای محل کار یا مسافرت و… را دراختیار شما قرار دهیم.

وب‌سایت کاغذرنگی‌ - احمد جعفری: میان‌وعده می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد شما در محیط کار داشته باشد. درصورت میل‌کردن میان وعده مناسب در محل کار شادابی خود را تا حد زیادی حفظ و کالری موردنیاز بدن خود را تامین خواهید کرد. ما در این مطلب قصد داریم ۱۱ میان وعده مناسب برای محل کار یا مسافرت و… را دراختیار شما قرار دهیم. اگر شما هم در طول روز عادت به خوردن میان وعده دارید، با ما همراه باشید.

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

بهترین میان وعده مناسب برای محل کار

در ادامه میان وعده‌های جذابی را معرفی کرده‌ایم که تهیه آن‌ها بسیار ساده خواهد بود؛ چراکه دسترسی به آن‌ها کار چندان سختی نیست.

۱. آجیل

مقداری آجیل یک میان وعده مقوی به‌حساب می‌آید و کمتر کسی از خیر آن می‌گذرد! این میان وعده مقداری از کربوهیدرات و پروتئین موردنیاز بدن شما را تامین می‌کند. مصرف مقدار کمی آجیل باعث می‌شود تا سرو وعده غذایی بعدی احساس گرسنگی نکنید؛ بنابراین آجیل و مغز‌های مختلف می‌توانند یکی از بهترین و پرکالری‌ترین انواع میان وعده مناسب برای محل کار باشند.

البته در نظر داشته باشید استفاده بیش از حد از مغز‌ها باعث افزایش وزن می‌شود؛ بنابراین اگر چندان علاقه‌ای به افزایش وزن ندارید، در مصرف آجیل تعادل را حفظ کنید.

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

۲. میوه‌های فصل؛ میان وعده مناسب برای محل کار

کمتر کسی را می‌توان یافت که میوه تازه را به‌عنوان میان‌وعده انتخاب نکند. استفاده از میوه‌های تازه مانند سیب، پرتقال، کیوی، هلو و… می‌تواند یک میان‌وعده مناسب برای محل کار باشد. اگر پوست کندن میوه در ساعات کاری، برایتان سخت است؛ می‌توانید چند میوه موردعلاقه خود را خرد کرده و در ظرف مناسب قرار دهید.

در ساعات کاری، کافی است ظرف میوه را کنار دستتان بگذارید و از طعم میوه‌ها لذت ببرید. برای اینکه مخلوط شما طعم بهتری پیدا کند، پیشنهاد می‌کنیم مقداری آبلیموی تازه روی آن‌ها بریزید.

۳. ترکیب میوه و آجیل

ترکیب میوه با آجیل یکی از بهترین میان وعده‌ها و سالم‌ترین آن‌ها برای محل کار است. میوه مقدار متعادلی کربوهیدرات و فیبر‌های سالم به بدن شما می‌رساند. آجیل نیز مقداری از چربی‌های سالم، فیبر و پروتیین بدن را تامین می‌کند. این ترکیب فوق‌العاده است و کالری مفید زیادی دارد. شما می‌توانید برای امتحان‌کردن این میان‌وعده از ترکیب گلابی و فندق، آلو و گردو، پرتقال و پسته و… استفاده کنید.

این ترکیب ضمن داشتن ارزش غذایی بالا، باعث ایجاد مزه‌های جدیدی هم می‌شود که جذابیت خاص خودش را دارد.

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

۴. ذرت بو داده شده؛ میان وعده مناسب برای محل کار

یکی دیگر از موادی که هم ارزان قیمت بوده و هم تهیه آسانی دارد، ذرت است. شما می‌توانید از ذرت بو داده شده به‌عنوان یک میان وعده مناسب برای محل کار استفاده کنید. ذرت بو داده شده علاوه‌براینکه احساس گرسنگی شما را به‌خوبی برطرف خواهد کرد؛ کالری کمی هم دارد و چندان باعث چاقی یا اضافه وزن نمی‌شود.

شما می‌توانید ذرت را در خانه تهیه کنید و در ظرف مناسب به محل کارتان ببرید. همچنین می‌توانید بسته‌های آماده آن با طعم‌های مختلف را از سوپرمارکت‌ها تهیه کرده و به شکل میان وعده میل کنید.

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

۵. میوه خشک‌

یکی دیگر از جذاب‌ترین انواع میان وعده‌های محیط کار میوه‌های خشک هستند. میوه حشک گرچه شادابی و مزه میوه تازه را ندارد؛ اما مدت بیشتری در کشوی میز شما دوام آورده و ماندگارتر است. همچنین طعم خاصی دارد که برای خیلی از افراد خوشمزه به نظر می‌رسد. میوه‌های خشک مثل آلو، برگه زردآلو، موز، کشمش، ورقه‌های سیب و پرتقال و… پتاسیم و فیبر بالایی دارند. به‌همین دلیل می‌توان گفت ارزش غذایی بالایی دارند.

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

۶. شکلات مغزدار؛ میان وعده مناسب برای محل کار

پیش از هرچیز همانطور که پیداست این ترکیب یعنی شکلات و مغز‌های آجیل کالری و چربی بسیار زیادی دارند. به همین دلیل خوردن چنین میان وعده‌ای بیشتر از هفته‌ای یک بار توصیه نمی‌شود؛ چراکه مصرف بیش از اندازه آن می‌تواند باعث چاقی و اضافه وزن شما شود.

شکلات با طعم شیرین خود یکی از محبوب‌ترین انواع میان وعده مناسب برای محل کار است. چربی و شیرینی آن می‌تواند قند خون شما را تنظیم کرده و انرژی کافی به شما برساند. همچنین مغز‌های آجیل انرژی‌زا بوده و ضمن تامین بعضی مواد موردنیاز بدن طعم جذابی دارند؛ بنابراین سعی کنید از شکلات‌هایی استفاده کنید که در آن‌ها فندق، پسته یا بادام وجود دارد.

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

۷. سبزیجات

وقتی صحبت از سبزیجات به میان می‌آید؛ بعضی افراد چندان خوشحال نمی‌شوند. چراکه تصورشان از سبزیجات انواع سبزی‌هایی با برگ‌های سبز است. اما شما می‌توانید از سبزیجات رنگارنگ به‌عنوان میان وعده استفاده کنید. سبزیجاتی مانند فلفل دلمه‌ای، کرفس خرد شده، هویج، خیار و گوجه گیلاسی از محبوب‌ترین انواع سبزیجات برای وعده‌های میانی هستند که می‌توانند ویتامین‌های مختلفی را به بدن شما برسانند.

۸. ماست‌های طعم‌دار؛ میان وعده مناسب برای محل کار

از دیگر ترکیبات خوش‌طعم برای محیط کار می‌توان به انواع ماست و ماست‌های میوه‌ای اشاره کرد. ازآنجاکه ماست یکی از در دسترس‌ترین مواد خوراکی است؛ تهیه آن کار سختی نخواهد بود. همچنین می‌توانید از ماست‌های طعم‌دار مانند ماست‌های میوه‌ای استفاده کنید.

درصورتی‌که میلی به خوردن ماست‌های میوه‌ای صنعتی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم خودتان ماست میوه‌ای تهیه کنید. برای این کار کافی است در ظرف ماست خود چند تکه از میوه محبوب خود را بریزید. به همین سادگی می‌توانید ماست میوه‌ای دلخواهتان را درست کنید.

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

۹. کورن فلکس یا برشتوک

برشتوک درواقع یکی از انواع صبحانه‌های رایج دنیاست که در گروه غلات قرار می‌گیرد. بشتوک یا کورن فلکس اغلب باشیر خورده می‌شود؛ اما شما می‌توانید آن را به‌عنوان میان وعده بدون شیر استفاده کنید. کورن فلکس‌ها انواع مختلفی دارند و درصد قند، چربی و سایر مواد موجود در هریک از آن‌ها متفاوت است؛ بنابراین پیش از خرید کورن فلکس مواد تشکیل‌دهنده آن را مطالعه کرده و مناسب با ذائقه خود بهترین نوع را انتخاب کنید.

چند ایده‌ی میان‌وعده‌ی مناسب برای محل کار

۱۰. چوب شور؛ میان وعده مناسب برای محل کار

یکی دیگر از میان وعده‌های مناسب برای محل کار چوب شور است. چوب شور از تنقلات کم کالری و شور است که انرژی کافی به شما می‌رساند. مزه شور چوب شور برای افرادی که چندان طرفدار مزه‌های شیرین نیستند، انتخاب محبوبی خواهد بود. همچنین تهیه آن بسیار ساده بوده و مشکلی ندارد. پس شما می‌توانید این خوراکی را برای میان وعده محیط کارتان انتخاب کنید.

ما سعی کردیم در این مطلب از کاغذرنگی تعدادی میان وعده مناسب برای محل کار را دراختیار شما گذاشته و درباره خواص آن‌ها توضیح مختصری دهیم. اگر شما از ترکیبات دیگری به‌عنوان میان‌وعده استفاده می‌کنید، آن را با ما درمیان بگذارید تا ایده‌های جدیدی برای میان وعده پیدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید یه حقوق کاملو بدیم که ازین جور چیزا ببریم سرکارمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کرفس و هویج ببرید با چند تا بیسکوییت یا کشمش و نخودچی

    • بدون نام

      چشم.منتطر بودیم شما دستور بدی!آخه آدم حسابی کسی که اینا دو برداره ببره محل کار یعنی اونقدر وضعش خوبه که اصلا نیاز نداره بره سر کار!!!!!!!

    • مبینا

      خوب بود بد نیست برای اونایی که تازه می خوان آشپزی یاد بگیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج