جاباما
۹۶۴۳۲۳
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

جدل مدیران پرسپولیس و سپاهان در رادیو

مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در گفت‌وگویی به مناظره با یکدیگر در خصوص اتفاقات روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان پرداختند.

خبرآنلاین: پس از اتفاقاتی که در حاشیه برگزاری بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس در روز گذشته اتفاق افتاد، صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های زیادی از جانب مجموعه هر دو باشگاه مطرح شد، مسعود تابش و محمدحسن انصاری‌فرد روز گذشته اظهارنظرهای متعددی را در خصوص این اتفاق انجام دادند و امروز هم در برنامه تهران ورزشی به گفت‌وگویی با حالت مناظره با یکدیگر انجام دادند.

انصاری‌فرد در ابتدا عنوان کرد: باید به طور خلاصه بگویم سپاهان و امیر قلعه‌نویی اصلاً دوست نداشتند این بازی انجام شود و اراده‌ای برای برگزاری بازی نداشتند. طبق مستنداتی که آنها ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: اول اینکه جناب تابش بارها گفت درخواست تعویق مسابقه را داشته چون بحث ویروس کرونا و برگزاری بازی بدون تماشاگر مطرح شده بود. خود او حتی زمان برگزاری بازی هم در اتاق استاندار بوده تا جلوی برگزاری بازی را بگیرد، اما به هر حال قانون این بود که بازی برگزار شود کما اینکه بازی استقلال و ذوب‌آهن، و شهر خودرو و نفت مسجدسلیمان برگزار شد. بچه‌های ما ۴۵ دقیقه قبل از بازی برای گرم کردن به زمین رفتند.

انصاری فرد تصریح کرد: طبق قانون تیم‌ها یک ساعت و نیم پیش از بازی باید در ورزشگاه حاضر باشند. اینها دلایلی واهی است که می‌گویند تماشاگران اجازه ندادند به ورزشگاه بیاییم. حتی فرمانده یگان انتظامی اصفهان نیز عنوان کرد هیچ مشکلی نبوده و این صحبت این ادعا را رد می‌کند و نشان می‌دهد که سپاهان نمی‌خواست بازی کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: مسأله دوم اینکه سپاهان ساعت ۱۶:۱۵ وارد ورزشگاه شد. یعنی در همان زمانی که باید بازی برگزار می‌شد، آنها می‌گویند ما در راهرو بودیم اما من خودم راهرو را نگاه کردم اصلاً نبودند و اینکه چه دلیلی دارد که سپاهان در راهرو گرم کند. تماشاگری در ورزشگاه نبوده، این چه حرف‌هایی است که مطرح می‌شود؟ از جناب تابش به عنوان یک فرد خوشنام انتظار دارم که این صحبت‌ها را مطرح نکند. چرا بازیچه دست سرمربی تیم‌تان می‌شوید؟ شما اگر قصد داشتید چرا لیست بازیکنان را با وجود اینکه سه بار جلال مرادی آن را خواست، ارائه ندادید. همه اینها نشان می‌دهد سپاهان عزم و اراده‌ای برای انجام بازی نداشت.

انصاری‌فرد ادامه داد: ما نیم ساعت در زمین حضور داشتیم، حتی در راهروی رختکن هم به احترام جلال مرادی ایستادیم. سپاهانی‌ها اصلاً در راهرو نبودند. آنها از اتاقشان هم خارج نشدند. در قرن بیست و یکم وسایل فیلمبرداری و عکسبرداری وجود دارد، چشم‌ها می‌بیند و نمی‌شود به مردم دروغ گفت. بهتر بود خیلی صادقانه می‌گفتید قصد بازی نداشتیم. ما با توجه به گزارشات و اظهارنظرها از دستگاه قضایی فدراسیون می‌خواهیم که عدالت را رعایت کند.

پس از این اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مسعود تابش در پاسخ به او عنوان کرد: بله، ما تا لحظات آخر هم به دنبال تعویق بازی بودیم. سلامتی مردم برایمان اهمیت داشت و صلاح نبود که ۶۰-۵۰ نفر به ورزشگاه بیایند و اتفاق ناگواری بیاید. بنابراین به دنبال تعویق بازی بودیم. به استانداری هم رفتیم که در نهایت با دلایلی که برای ما عنوان شد تصمیم به انجام بازی گرفتیم. ما قبل از این هم در اردو بودیم و آمادگی بازی را داشتیم. از هتل کوثر تا ورزشگاه نقش جهان ۴۵ دقیقه فاصله است. ما به ورزشگاه آمدیم و بازیکنان به گرم کردن پرداختند. راهرویی که جناب انصاری‌فرد می‌گوید بعد از پیچ لابی اصلاً قابل مشاهده نیست. فیلم گرم کردن بازیکنان ما موجود است. فیلم رختکن ما هم موجود است.

تابش ادامه داد: تیم ما فرصت نداشت که به زمین بیاید و گرم کند، دوباره به رختکن برود و در آنجا ذکر بگویند و دوباره وارد زمین شوند. بازیکنان ما در رختکن گرم کردند، بله، قرن بیست و یکم است و فیلم و تصویر گرم کردن بازیکنان ما موجود است. ما بین ساعت ۱۶:۲۵ تا ۱۶:۳۰ وارد ورزشگاه شدیم. حتی با فدراسیون و جناب بهاروند هم تماس گرفتیم و گفتیم که به ما زمان بدهند. بعد از اینکه مشخص شد امکان تعویق بازی نیست، آماده بازی بودیم. پرسپولیسی‌ها در راهرو بودند، اما انصاری‌فرد سرپرست پرسپولیس و دیگر اعضای این تیم بیشتر در اتاق داور و ناظر بودند تا اینکه در راهرو و رختکن تیم خودشان باشند. تیم ما در راهرو گرم کرد و فیلم آن هم موجود است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه فیلمی از داخل رختکن این تیم منتشر شده که امیر قلعه‌نویی می‌گوید صبر کنید پرسپولیسی‌ها بروند و بعد شما به زمین بروید، تصریح کرد: ما نگرانی این را داشتیم که به زمین بیاییم و بازی را ۳-هیچ کنند. صحبت این بود که ابتدا آنها به زمین بیایند و بعد ما وارد زمین شویم. اینکه آقای انصاری‌فرد می‌گوید این صحبت‌ها کذب است، کذب نیست. آنها تهمت می‌زنند. شما افرادی را به نقش جهان بفرستید تا راهرو را ببینند. چه اشکالی داشت کمی تحمل می‌کردند. به نظر من پرسپولیس می‌خواهد از شرایط به نفع خودش استفاده کند.

به گزارش فارس، در ادامه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من تمام راهروها را دیدم. هیچ کس از اتاق سپاهان خارج نشد. از خود اصفهانی‌ها بپرسید، اگر یک نفر از اعضای تیم سپاهان را بیرون از رختکن دیدند من اسمم را عوض می‌کنم. چرا وقتی جلال مرادی سه بار گفت لیست بازیکنان‌تان را بدهید، این کار را نکردید؟ اگر قصد بازی داشتید چرا لیست ندادید؟ آقای تابش از شما بعید است. امروز مدیرعامل هستید شاید فردا نباشید. مسلمانی‌تان کجا رفته؟ چرا برای متهم کردن ما دروغ می‌گویید؟ آن تابش خوش‌اخلاق و خوشنام کجاست؟

در ادامه تابش گفت: من همان مسلمان خوش‌اخلاق و خوشنام سابق هستم. شما هم ممکن است فردا مدیرعامل نباشید. پا روی اخلاق نمی‌گذارم. شما اصلاً اجازه ورود به راهروی ما را نداشتید. ما آماده بازی بودیم، به خاطر ضیق وقت نمی‌توانستیم به داخل زمین برویم و به رختکن برگردیم. سهیل مهدی به ما گفت که در اتوبوس لباس‌هایتان را عوض کنید اما امکان نداشت، چون لباس‌های ما قبل از مسابقه در کمدهای رختکن حاضر و آماده است. اعضای تدارکات ما ۴-۳ ساعت قبل از بازی در رختکن بودند. فیلم گرم کردن در راهرو را نشان می‌دهیم. خدا به اعمال و رفتار ما شاهد است و امیدواریم عدالت رعایت شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه چرا لیستی از تیم به ناظر بازی ارائه نشده، عنوان کرد: در مورد لیست با رضا فتاحی مدیر تیم صحبت کنید. من در جریان آن نیستم، اما بازیکنان ما در راهرو گرم کردند که فیلم آن موجود است و ما حتی به جلال مرادی هم پیغام دادیم ولی او اصلاً یکبار هم به طرف ما نیامد. بعد از اینکه مشخص شد امکان تعویق بازی وجود ندارد، ما می‌خواستیم بازی کنیم.

پس از این اظهارات تابش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بهتر است بازی بعدی سپاهان را از زمانی که این تیم وارد ورزشگاه می‌شود، به رختکن می‌رود. برای گرم کردن به زمین می‌آید و... تا شروع مسابقه را فیلمبرداری کنید و به مردم نشان بدهید. همه را فیلمبرداری کنید تا مستنداً حرف ما ثابت شود. کسی که عزم بازی داشته باشد، حداقل یکی دو نفر را می‌فرستد تا بگویند ما در حال آمدن هستیم. هیچ کسی از اعضای سپاهان نیامد، حتی یحیی گل‌محمدی گفت اگر کسی می‌آمد ما می‌ایستادیم. کمیته انضباطی باید رأی عادلانه بدهد و ما این انتظار را داریم. ما تا ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم بودیم. ۱۰ دقیقه به ساعت ۱۸ سوار اتوبوس شدیم. اگر آماده بازی بودید چرا لیست ندادید؟ مردم قضاوت می‌کنند.

پس از اظهارات انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار داشت: به جان بچه‌هایم تیم ما یک ربع در راهرو گرم کرد. اگر تعامل می‌شد این بازی برگزار می‌شد. من مطمئن هستیم تیم اگر تیم دیگری به جای پرسپولیس مقابل ما بود، این بازی برگزار می‌شد. ان‌شاءالله رأی عادلانه‌ای صادر شود. این بازی مهم‌ترین بازی لیگ بود و با استقلال ـ ذوب‌آهن و شهرخودرو ـ نفت مسجدسلیمان تفاوت داشت. ما آمادگی داریم که این بازی مجددا برگزار شود، انتظار داشتیم این بازی با حضور ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر از تماشاگرانمان برگزار شود. باید از حق میزبانی خودمان استفاده می‌کردیم. به ما گفتند بنا به دلایلی این بازی باید برگزار شود و ما هم گفتیم بازی می‌کنیم و آماده این بازی بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه‌ی حرفهای انصاری فرد به طرف، این جمله اش هم یه طرف که به تابش میگه:«چرا بازیچه دست سرمربی تیم‌تان می‌شوید؟».
      مغز و خلاصه تمام این ماجرا همینه!! اصلاً سپاهان که هیچ، کل فوتبال مملکت، بازیچه «گروهبان قندعلی» شده!!
      فقط حیف که این گروهبان قندعلی، از پس پرسپولیس بر نمیاد، وگرنه تیم‌های هر سال قهرمان ایران میشدن! البته فقط قهرمان ایران!!!

    • بدون نام

      بیشرف مافیا

    • بدون نام

      اقای انصاریفر چرا دروغ میگید؟؟پخش زنده نشون داد شما ۵و ربع حرکت کردید،فوتبال برتر نشون داد که یا خود شما یا یحیی اعلام کردید که ما زمان دادیم بعد اومدن گفتن بازی برگزار بشه ما قبول نکردیم،اقای انصاریفر شمایی که دم از قانون میزنی طبق همون قانون شما تا ۵وربع باید بازی میکردید چون طبق قانون دو نیم ساعت تیم سپاهان فرصت داشته،بعد ی سوال پیش میاد که جام حذفی پارسال که ۴ ساعت بازی برگزار نشد،چطور با حکم حکومتی تیم شمالی مجبور به بازی شد؟؟الان انتظار داری سه بر صفر بشه،شما هم باید جام و تقدیم کنید به تیم شمالی
      از اینکه تیم حکومتی تمام ارکان ورزش بسیج شدن که در خدمتش باشن شکی نیست و بر هیچ کس پوشیده نیست،اقای انصاریفر اگه فوتبال ایران سالم بود تیم شما باید میرفت دسته سه نه اینکه جام اسنپی بهش تقدیم کنن،اقای انصاریفر با مظلوم نمایی نمیشه سر مردم شیره مالید،مطمعا باش ده سال دیگه تمام بیشرفیهای که واسه تیم حکومتی اقایان انجام دادن رو میشن،بعد شما چطور میتونید تو روی هوادار خودتون نگاه کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش، حق داری! پوکر قهرمانی تیم سرورتون خیلی زور داره! به هر قیمتی باید متوقف بشه!! اگر هم نشد، باید لجن مالیش کرد!! فقط نمیدونم چرا خدا همراهی نمی‌کنه! نعوذ بالله، «خدا هم پرسپولیسیه!!».

    • سعید سرخ

      تابش تابشت تمام شد با این دروغهات
      دروغگو شما بازیچه دست سرمربی مافیایی تیمتون شدید ...

    • بدون نام

      آقای تابش تو پات لب گوره آخر عمری شدی بازیچه دست امیرمافیا ده تا قهرمانی ارزش دروغ گفتن نداره از خدا بترس

    • ا.ا

      خاک توسر همه تون کنن .فقط دروغ میگید

    • مجید

      خدا رو شاهد میگیرم به جان تنها پسرم که من استقلالی هستم و یکی از طرفداران امیرخان. ولی واقعا اینجا نمیشه چشم روی حقایق بست. ظاهرا سپاهان بدلیل نرسیدن کیروش به بازی نخواستن بازی کنن والا، گرم کردن تو راهرو و..... خیلی حرف چرندی به نظر میرسه.
      حداقل 3 نفر از لیست ذخیره ها میومدن تو زمین و گرم میکردن تا دوربین‌ها ثبت کنند که سپاهان میخواسته بازی کنه.

      خدا نکنه ترس آقای قلعه نویی عزیز از پرسپولیس درست باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش، ایندفعه حواسشون نبوده. شما گفتی، الان به بعد دیگه حساب اونم میکنن!! تجربه سون زیاد میشه. فعلاً یه سه هیچ رو دست میکنن تا دفعه بعد!!

      • سعید سرخ

        دمت گرم که منطق داری تازه فقط که کی روش نبوده دو تا بازیکن دیگه هم نداشته کومان و یکی دیگه که اونو اسمشو یادم نمیاد 3 تا بازیکن نداشته بازیم که بدون تماشاچی بوده دیگه گفته بزار بازی نکنیم بلاخره بازی به تعویق میفته هم بازیکنام میرسن و هم تماشاچیا .....
        هرگز آقای مافیا ....

    • بینام

      آقای انصاری فر تو ماجرای گل‌محمدی و شهرخودرو هم گفتی هیچ کس فشار نیاورد و ما گل‌محمدی رو از راه کاملا فوتبالی بدست آوردیم، الان هم هی دم از عصر ارتباطات میزنی و میگی که حق با شماست. پیش خودتون گفتین که حالا که سپاهان دیر اومده ورزشگاه ما بگیم دیگه بازی نمی‌کنیم و با توجه به اینکه به قول آقای پیروانی با سواد دکتر مهندس تو نیوتون زیاده. راستی فینال حذفی سال پیش بین سپاهان و سپیدرود برگزار شده بود دیگه...نه. آره سپاهانیها سابقه چنین کاریرو دارند. تیمی که شما روتوخونه خودتون شکست داده بعد از شما می‌ترسه و نمیاد بازی کنه یا اینکه عادت کردید از این امتیازا بگیرید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلاً اینطوری امتیاز گرفتن از شما ها، حالش بیشتره به خدا!!! از هر راهی که جلز و ولز شماها رو بیشتر باعث بشه، حال ما رو بهتر میکنه. از جمله حالا!!

        خخخخخخخخخخ

      • علی

        درود بر پرسپولیس دردانه عزیز وزارت ورزش همه تیم‌ها ول معطلید همه جام ها واس ماست.

    • بدون نام

      یه کم انصاف چیز خوبیه تیم قلعه نوعی بدون کیروش هیچی نیس نمونه ش بازی با السد اینا خودشون میدونن چیکار کردن

    • پرسپولیس دو اتیشه

      سلام حداقل تیم سپاهان تدارکات چی تون می فرستاد تو زمین که حداقل اب معدنیا رو کنار زمین بذارن که یه سند باشه که می خواستن بازی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج