۹۶۴۴۹۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

هتل‌ها ضدعفونی می‌شوند

رییس جامعه هتلدارن ایران، از ضدعفونی هتل‌ها خبر داد و گفت:‌ دستوری به هتل‌ها برای پذیرش نکردن مسافران شهرهایی خاص داده نشده است.

خبرگزاری ایسنا: جمشید حمزه‌زاده در گفت‌وگویی به افزایش کنسلی رزرو هتل‌ها به دنبال سرایت ویروس کرونا به ایران اشاره کرد و افزود: همه هتل‌ها، پیش از آنکه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دستورالعمل بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را ابلاغ کند، وارد عمل شده و مراقبت‌های بهداشتی را آغاز کرده‌اند. از مراکز اقامتی خواسته‌ایم تمام تجهیزات را ضدعفونی کنند و توجه جدی در وضع موجود داشته باشند.

او با بیان این‌که کنسلی هتل‌ها مطابق با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام می‌شود و هنوز وضعیت اضطراری اعلام نشده است که طبق آن کنسلی‌ها را اعمال کنیم، تاکید کرد: شرایط فورس‌ماژور را دولت‌ها تعیین می‌کنند تا قبل از آن، هتل‌ها و سایر مراکز خدمات گردشگری نمی‌توانند چنین وضعیتی را اعلام کنند. به اضافه این‌که شرایط فورس‌ماژور در دستورالعمل‌ها تعریف شده و هر وقت اعلام کننند ما مطابق آن رفتار می‌کنیم و پول مردم را برمی‌گردانیم.

حمزه‌زاده درباره اعمال محدودیت در پذیرش مسافر با توجه به سرایت ویروس کرونا در پهنه جغرافیایی بیشتری از کشور، اظهار کرد: هیچ محدودیتی در پذیرش مسافر تعیین نشده است. ذات هتل مهمانپذیری است، در نتیجه نمی‌تواند از پذیرش مسافر خودداری کند.

وی درباره خودداری برخی هتل‌ها در تهران از پذیرش شهروندان برخی شهرها و استان‌های مبتلا به ویروس کرونا، گفت: نپذیرفتن مسافرانی از استانی خاص به هیچ وجه توجیه ندارد. ما هم از هتل‌ها چنین خواسته‌ای نداشته ایم و فقط از آن‌ها خواسته‌ایم موارد مشکوک را به مراکز بهداشتی اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج