۹۶۴۵۶۲
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

گل‌محمدی: سپاهانی‌ها نمی‌خواستند با ما بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد تا ساعت ۱۵:۳۰ منتظر بودند تا بازی لغو شود همه مسائل این دیدار کاملا مشخص شده است.

خبرگزاری فارس: یحیی گل محمدی در خصوص اتفاقات رخ داده در مورد عدم برگزاری دیدار تیمش و سپاهان اظهار داشت:من فکر می کنم فرمانده انتظامی اصفهان و آقای تابش خیلی موضوعات را مشخص کردند. اگر سپاهان اراده داشت از هتل بیرون بیاید، می توانست همانطور که ما از هتل خارج شدیم. در هر صورت سپاهانی ها می توانستند در ۱۰ دقیقه همه کارهایشان را انجام بدهد یا حداقل بازیکنان ذخیره خود را به زمین بفرستند.

وی افزود: من حتی به جلال مرادی گفتم ۱۰ دقیقه بیشتر در زمین می مانیم تا بیشتر گرم کنیم. آنها می توانستند جلوه ای بدهند که آنها قصد حضور در زمین را دارند. خدا شاهد است من هیچ بازیکنی از سپاهان را داخل راهرو ندیدم و حتی از بازیکنانم هم سوال کردم که آیا کسی از سپاهانی ها گرم می کنند که آنها گفتند نه.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این فیلمی که از گرم کردن بازیکنان سپاهان در راهرو منتشر شده را هر زمانی می توانستند بگیرند چون آنها بعد از تایم بازی در ورزشگاه تمرین کردند. دوربینی هم که فیلم را ضبط کرده یک موبایل است و دوربن مداربسته استادیوم نبوده است.

گل محمدی با اشاره به اتفاقات رخ داده عنوان کرد:همه چیز خیلی واضح و قانون مشخص می کند که این تیم میزبان بوده است. اگر هواداران پرسپولیس در مقابل هتل سپاهان این کارها را می کردند می شد آن را حادثه عنوان کرد ولی آنها نخواستند به میدان بیایند و حقیقتا من اراده ای از سپاهان برای بازی کردن ندیدم. خیلی از کارشناسان حقوقی هم در این زمینه حرف زدند. آن ۳۰ دقیقه ای هم که منتظر ماندیم نباید می ماندیم چون حتی یک نفر از بازیکنان، تدارکات و کادر پزشکی سپاهان در زمین دیده نشد.

وی تاکید کرد: ما ۳۰ دقیقه منتظر سپاهان بودیم و مسئولان مسابقه هم مشکلی برای برگزاری بازی نداشتند. وقتی میزبان دیر می آید دیگر مشکلات هیچ ربطی به ما ندارد. تا آنجایی که من سواد دارم اصلا نباید در آن ۳۰ دقیقه هم منتظر می ماندیم.اگر آقایان می خواستند، بازی برگزار می شد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه انتظارش از کمیته انضباطی چیست گفت: من فکر می کنم قانون مشخص است و مساله پیچیده نیست.با توجه به اینکه خود آقای تابش اعلام کرد تا ساعت ۱۵:۳۰ منتظر بودند تا بازی لغو شود همه چیز را مشخص کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی تالشی ( چوکا ی تالش....به زودی می آدِش ،،،،،عقاب شمالیها....چوکا ی تالشی ها)

      با ریا کاری امتیاز گرفتن هنر نیست
      مردانه بجنگ و پیروز شو
      هرچند از شما بوی مردانگی نمی آید
      چون که راحت داری تهمت میزنی
      بی آنکه دیده باشی

    • مالد

      بروجمع.کن خودتوحالاحالامونده به ژنرال برسی یویو

    • نیما

      اتفاقا سپاهان و قلعه نویی عند ریاکاری و مکرن واقعا نمیخواستم بازی کنن فرار رو به جلو کردن

    • بدون نام

      دوبار اسم تو واسه تیم امید اوردن هوا بر د نداره ،،،تو اگه ادم بودی تیمی که این همه هزینه کرده و اینهمه هوادار چشم انتظاره موفقیت این تیمه ،،،راحت تیم رو ول کردی رفتی باشه که باز بیایی به حمیداوی التماس کنی بیشرف ،انشاالاه مشهد بیایی از خجالتت در میاییم با اون یارو پشمالو رفیق بدتر از خودت

    • بدون نام

      با احترام به مردم عزیز اصفهان این مسئولین سپاهان چقدر بزدل هستن که مثل موش رفتن سوراخ موش قائم شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج