۹۶۴۶۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

چلسی - بایرن‌مونیخ؛ به یاد فینال ۲۰۱۲

چلسی و بایرن مونیخ در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دیدار هم می روند.

ایسنا: سومین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدار چلسی با بایرن مونیخ و ناپولی با بارسلونا همراه خواهد بود.

چلسی تیم جوان شده با هدایت فرانک لمپارد در خانه و در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن پذیرای تیم بایرن مونیخ است. وقتی نام این دو تیم شنیده می شود به گمان به یاد فینال ۲۰۱۲ می افتیم جایی که تیم روبرتو دی ماتئو ایتالیایی توانست در مونیخ و ورزشگاه آلیانس آرنا دست به کار بزرگی بزند و در ضربات پنالتی بایرن مونیخ را شکست داد تا این تیم لندنی برای اولین و تاکنون آخرین بار قهرمان لیگ قهرمانان شود.

فرانک لمپارد سرمربی فعلی تیم چلسی در آن تیم بازی کرد ولی هیچ کدام از بازیکنانی که در آن دوره در تیم چلسی بودند، در حال حاضر در تیم لندنی حضور ندارند و از این تیم رفتند. آبی‌های لندن امسال امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند ولی رفتن ادن هازارد باعث شد در این فصل چلسی دچار افت شود. آنها البته این هفته توانستند با برتری دو بر یک برابر تاتنهام، گام بلندی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بردارند.

در طرف مقابل بایرن مونیخ که توانست در مرحله گروهی به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کند، بعد از اخراج نیکو کواچ با هدایت هانس دیتر فلیک توانست نتایج خوبی به دست بیاورد. گل‌های روبرتو لواندوفسکی و درخشش بازیکنانی چون سرژ گرنابری و پریشیچ در تیم بایرن باعث شد باواریایی‌ها اکنون تیم ترسناکی در فوتبال اروپا باشند. همین نتایج خوب سبب شد تا سران بایرن مونیخ سرمربی خودشان را حفظ کنند.

احتمال دارد در این دیدار نیز لمپارد بار دیگر گران‌قیمت ترین دروازه بان جهان یعنی کپا را روی نیمکت قرار دهد و باز هم از ویلی کابایرو باتجربه درون دروازه استفاده کند.

در دیگر دیدار ناپولی در خانه پذیرایی تیم بارسلونا خواهد بود. زدن چهار گل از سوی لیونل مسی در بازی برابر ایبار بهترین خبر ممکن برای هواداران بارسلونا است و نشان دهنده این است که فوق ستاره این تیم در اوج آمادگی قرار دارد. بارسلونا برای صعود از این مرحله روی درخشش مسی حساب باز کرده است. صدرنشین جدید لالیگا در حالی به دیدار ناپولی می رود که بعد از این دیدار و روز یکشنبه باید در ال کلاسیکو برابر رئال‌مادرید قرار گیرد. دیداری که از اهمیت بالایی در لیگ برخوردار است.

جنارو گتوزو که او نیز در اواسط فصل هدایت ناپولی را بر عهده گرفت، شرایط مشابه ستین در تیم رقیب را دارد که او نیز چند هفته ای است وارد نیوکمپ شده است. ناپولی در ۵ دیدار اخیر در لیگ ایتالیا به ۴ برد و یک باخت رسیده است و در رده ششم قرار دارد و بعید است در خانه تیمی دست و پا بسته برای بارسلونا باشد.

دو دیدار باقی‌مانده این هفته نیز چهارشنبه شب برگزار می شود تا تکلیف دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج