جاباما
۹۶۴۶۵۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

رپورتاژ آگهی

چندمنظوره‌ی هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی خانه‌های شما!

پاک کننده‌ی چندمنظوره‌ی هوم پلاس از روش‌ها و شیوه‌های نوینی برای تولید بهره گرفته است و دارای معیار‌هایی منطبق با استاندارد‌های روز جهان است. مصرف کنندگان این برند به تجربه دریافته‌اند که این شوینده‌ی چندمنظوره توانایی بالایی در از بین بردن انواع لکه‌ها بر روی سطوح مختلف خانه را دارد و در پاک و تمیز کردن سطوحی همچون سرامیک، برق انداختن کاشی و تمیز کردن اجاق گاز همراه خوب خانواده است و بهترین نتیجه را به شما ارائه خواهد داد.

درخشندگی و زیبایی سطوح خانه همیشه از معیار‌های اصلی داشتن یک خانه‌ی گرم و زیبا است؛ بنابراین خانم‌های خانه دار همواره در صدد این هستند تا یک شوینده‌ی خوب را پیدا کنند که پاسخ گوی این امر باشد و سطوح مختلف خانه را برایشان برق بیاندازد و همچون جواهری قیمتی درخشان کند. از طرفی این شوینده باید بتواند برای سطوح مختلف خانه و آشپزخانه قابل کاربرد باشد. به طوری که هم سرامیک‌ها را تمیز کند، هم کاشی‌ها را برق بیاندازد و هم اجاق گاز آشپزخانه را تمیز و درخشان کند؛ بنابراین تنها یک پاک کننده‌ی چندمنظوره‌ی خوب می‌تواند از پس همه‌ی این خواسته‌ها برآید. علاوه بر این تهیه یک شوینده‌ی چندمنظوره بسیار مقرون به صرفه نیز هست. دیگر لازم نیست برای هر سطح یک شوینده‌ی متفاوت تهیه شود و وقت و انرژی شما را هدر بدهد.

چندمنظوره‌ی هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی خانه‌های شما!

حال این سوال مطرح می‌شود که یک شوینده‌ی چندمنظوره‌ی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در واقع کدام معیار‌ها و استاندارد‌ها در خرید مواد شوینده چندمنظوره یا چندکاره باید لحاظ شود تا بتوانیم یک سطح پاک و درخشان را داشته باشیم.

اصلا آیا چندمنظوره‌ی مورد نظر ما توان از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها را دارد؟ و آیا با جنس و ظاهر سطوح مختلفی که در خانه وجود دارند سازگار است یا نه؟ این پرسش‌ها از اصلی‌ترین پرسش‌هایی است که همواره برای کسی که دغدغه‌ی خرید یک شوینده‌ی چندمنظوره را دارد مطرح می‌شود؛ بنابراین پیش از خرید محصول مورد نظر لازم است که اول از همه به این پرسش‌ها با دقت کافی جواب داده شود.

آن چه که مسلم است این است که در دنیای امروز لازم است محصول بهداشتی‌ای را که تهیه می‌کنیم که با دانش روز جهان هماهنگ باشد و از جدیدترین تکنولوژی و فناوری برای تولید آن استفاده شود. برای یک شوینده‌ی چندمنظوره نیز لازم است این آیتم رعایت شود تا درجه‌ی کیفیت محصول به حد قابل قبولی درآید. آن چه که ما از یک شوینده‌ی چندمنظوره‌ی خوب و با کیفیت انتظار داریم این است که بتواند با انواع لکه‌های موجود بر روی سطوح خانه مقابله کند و در پایان کار به شما یک سطح درخشان و زیبا را تحویل دهد. همچنین محصول مورد نظر نباید تولید گاز و بوی نامطبوع و آزار دهنده کند. علاوه بر این نباید به سطوح خانه آسیب بزند و ظاهر آن‌ها را تخریب کند.

پیشنهادی که ما برای شما داریم استفاده از یک شوینده‌ی چندمنظوره موفق تحت عنوان هوم پلاس است. هوم‌پلاس شروع داستان پاکیزگی خانه‌های شما خواهد بود. محصولی که دارای قدرت پاک کنندگی و خاصیت چربی زدایی بالایی است، بر روی سطوح مختلف خانه و آشپزخانه قابل استفاده است و تجربه‌ی مفیدی را در حوزه‌ی بهداشت خانه برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اما چرا هوم پلاس؟ برند هوم پلاس یکی از برنده‌های خوب و موفق گروه صنعتی پاکشو است که از همان ابتدای کار به عنوان یاور خوب سلامت و بهداشت خانواده‌های ایرانی کارش را آغاز کرد. هدفی که این برند برای خودش تعریف کرده بود حفظ سلامت و بهداشت خانواده‌های ایرانی است و برای رسیدن به این منظور، محصولات با کیفیت خود را با فرمولاسیونی در سطح جهانی به بازار عرضه کرد.

پاک کننده‌ی چندمنظوره‌ی هوم پلاس از روش‌ها و شیوه‌های نوینی برای تولید بهره گرفته است و دارای معیار‌هایی منطبق با استاندارد‌های روز جهان است. مصرف کنندگان این برند به تجربه دریافته‌اند که این شوینده‌ی چندمنظوره توانایی بالایی در از بین بردن انواع لکه‌ها بر روی سطوح مختلف خانه را دارد و در پاک و تمیز کردن سطوحی همچون سرامیک، برق انداختن کاشی و تمیز کردن اجاق گاز همراه خوب خانواده است و بهترین نتیجه را به شما ارائه خواهد داد.

چندمنظوره‌ی هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی خانه‌های شما!

از جمله خصوصیات قابل توجه شوینده‌ی چندمنظوره هوم پلاس سرعت و دقت آن در پاک کردن انواع لکه‌ها بر روی سطوح مختلف خانه است. این محصول با پاک کردن این لکه‌ها موجب درخشندگی و براق شدن سطح مورد نظر شده و زیبایی را به آن باز می‌گرداند. از دیگر ویژگی‌های این محصول داشتن خاصیت چربی زدایی بالای آن است که برای پاک کردن سطوح چرب موجود در آشپزخانه بسیار مناسب است.

پاک کننده‌ی چندمنظوره‌ی هوم پلاس برای از بین بردن لکه‌های حاصل از دوده نیز قابل استفاده است. همچنین لکه‌های کهنه‌ای که با گذشت زمان مقاوم شده‌اند در مقابل چندمنظوره‌ی هوم پلاس به آسانی پاک می‌شوند. تنها کافی است که شما نازل پمپ را بر روی حالت اسپری بگذارید و مقدار کمی از محصول را بر روی سطح مورد نظر استفاده کنید. سپس به کمک یک دستمال مناسب، به راحتی لکه‌ها را از روی سطح آلوده پاک کنید. از نکات دیگر شوینده‌ی چندمنظوره‌ی هوم پلاس قابلیت استفاده آن بر روی سطوح شیب‌دار است. زیرا این محصول دارای توری فوم ساز بوده که بر روی سطوح شیب دار شره نمی‌کند و به راحتی قابل استفاده است.

شوینده چندمنظوره‌ی هوم پلاس بر روی انواع سطوح قابل استفاده است. برای مثال بر روی سطوحی، چون سرامیک، کاشی، دیوار روغنی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، سطوح مختلف چوبی و ... به خوبی عمل می‌کند و موجب تمیزی و درخشندگی آن‌ها خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج