۹۶۵۰۶۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تکلیف بلیت‌فروشی بازی اصفهان چه می‌شود؟

دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس تبعات زیادی در پی داشته و معما‌های زیادی را بر جای گذاشته است.

خبرگزاری میزان: پس از آن که دو روز از بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و پرسپولیس گذشته بود، اعلام شد برای روز یکشنبه بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان باید بدون تماشاگر برگزار شود و هیچ هواداری حق حضور در استادیوم را ندارد.

همان روز، اطلاعیه رسمی هیات فوتبال اصفهان منتشر شد و در آن اعلام کردند: «باتوجه به شیوع بیماری کرونا و بنا بر توصیه مسائل بهداشتی، بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. هوادارانی که اقدام به خرید بلیت این مسابقه کرده‌اند می‌توانند در بازی بعدی تیم سپاهان از آن استفاده کنند.»

این اطلاعیه، معما‌های بیشتری را مطرح کرد. اول اینکه بازی بعدی سپاهان به عنوان تیم میزبان، مقابل گل‌گهر برگزار می‌شود و شاید برخی از آنهایی که بلیت دیدار با پرسپولیس را خریداری کرده بودند، علاقه‌ای به تماشای بازی تیم محبوب‌شان مقابل گل‌گهر نداشته باشند. البته بازی پیش‌روی سپاهان مقابل ذوب‌آهن است، اما تیم دوم شهر اصفهان میزبانی را برعهده دارد و سپاهان نمی‎‌تواند اجازه ورود هوادارانش به ورزشگاه فولادشهر را با بلیت ورزشگاه نقش جهان را بدهد!

در ثانی، تکلیف هواداران سپاهان که از شهر‌های دیگر و نزدیک به اصفهان برای خرید بلیت اقدام کرده بودند، چه می‌شود؟ آیا آنها هم باید برای تماشای بازی با گل‌گهر که میزبانی برعهده سپاهان است، دوباره به اصفهان سفر کنند؟ فراموش نکنید که حدود ۴ هزار نفر از هواداران پرسپولیس هم بلیت بازی را خریده بودند. چرا آنها باید در دیدار بعدی سپاهان، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شوند؟

سپاهانی‌ها می‌گویند با اینکه بلیت فروشی از سایتی با نام این باشگاه فروخته شده، اما مبلغ آن مستقیما به حساب شرکت توسعه و تجهیز وارد شده است. در همین رابطه با حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز تماس گرفتیم، اما او نه جواب تماس را داد و نه پاسخگوی پیام‌ها بود. این مدل مدیریت در نوع خود عجیب است آنهم در شرایطی که پس دادن پول تماشاگران فوتبال، راحت‌ترین و منطقی‌ترین راهکار بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      فقط حق خوری بلدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج