۹۶۵۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ویسی: وینگادا کارنامه ایده‌آلی ندارد

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد که برای فصل آینده با مسئولان این باشگاه به توافق ابتدایی دست پیدا کرده است.

خبرآنلاین: عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد که برای فصل آینده با مسئولان این باشگاه به توافق ابتدایی دست پیدا کرده است.

ویسی ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: «من در چند وقت اخیر چند بار در مورد سال آینده با مسئولان مشورت کردم. خودم اطمینان دارم که خطری بابت سقوط ما را تهدید نمی‌کند ولی می‌خواهم همه چیز به طور قطعی روشن شود و سپس بدون نگرانی به فکر فصل آینده باشیم. من و باشگاه تمایل داریم که با یکدیگر همکاری کنیم و اتفاقا برای فصل بعد به توافقات ابتدایی دست پیدا کردیم. بعد از بازی با راه آهن دوباره صحبت می‌کنیم تا مسائل مهمتر مورد بررسی قرار بگیرد.»

او در مورد دلایل تمایلش برای ادامه همکاری با استقلال خوزستان افزود: «هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در طول این فصل من را کمک کردند و من هم احترام خاصی برایشان قائل هستم. خیلی از تیم‌ها وقتی به لیگ برتر آمدند سقوط کردند ولی ما بد نتیجه نگرفتیم. حالا می‌خواهیم کارهای بزرگتری انجام دهیم و تیم بهتری داشته باشیم. من می‌خواهم استقلال خوزستان را نسبت به سال گذشته جوان‌تر کنم. ۶۰ درصد بازیکنان فعلی را حفظ می‌کنم و ۴۰ درصد هم ریزش خواهیم داشت.»

ویسی در خصوص توافق فدراسیون فوتبال با نلو وینگادا برای تیم امید خاطرنشان کرد: «وینگادا مربی شناخته شده ای است و من برایش آرزوی موفقت دارم. باید به تصمیم فدراسیون فوتبال احترام گذاشت ولی من معتقدم این مربی پرتغالی کارنامه ایده آلی ندارد. با این حال این تصمیمی بود که گرفته شد و حالا همه باید از تیم امید حمایت کنند.»

ویسی معتقد است که انتخاب مربی ایرانی بهتر بود. او در این خصوص افزود:« من معتقدم اگر یک مربی ایرانی با انگیزه را انتخاب می‌کردند بهتر بود. شما دیدید که تیم امید در سال‌های گذشته با مربی خارجی هم نتیجه نگرفته است. مربی ایرانی از تمامی مسائل ریز و درشت فوتبال ایران آگاهی دارد و می‌توانست بهتر جواب بدهد. البته باید بگویم که وینگادا مربی قابل احترامی است و من به عنوان یک مربی ایرانی اگر کاری از دستم بربیاید برای موفقیت تیم امید دریغ نخواهم کرد. امیدوارم بعد از سال‌ها به المپیک راه پیدا کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج