۹۶۵۷۵۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش کمال به مهندسی کردن نتایجِ پرسپولیس

هافیک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر مهندسی کردن نتایج برای پرسپولیس گفت: این حرف‌ها برای بیرون زمین است و ما به عنوان بازیکن کار خودمان را انجام می‌دهیم.

خبرگزاری ایرنا: کمال کامیابی‌نیا پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو که با نتیجه ۳ بر یک به سود سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی خانگی را بدست آوریم و خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

وی درباره اظهارات انصاری‌فرد مبنی بر پرداخت ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: ۴۵ درصد دریافت کردیم و پنج درصد فدراسیون را باید آخر حساب کنند، اما الان حساب می‌کنند. در هر حال مشکلات مالی برای همه تیم‌ها وجحود دارد و امیدواریم باشگاه بتواند مشکلات مالی را حل کند.

کامیابی‌نیا همچنین در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مالک شهرخودرو مبنی بر اینکه فدراسیون و مسوولان نتایج را برای قهرمانی یک تیم خاص مهندسی می‌کنند؛ افزود: این حرف‌ برای بیرون زمین است و ما به عنوان بازیکن کار خود را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم. این قانونی است که برای همه تیم‌ها وجود دارد؛ به عنوان مثال استقلال هفته گذشته بدون تماشاگر بازی کرد و ما نیز این هفته بدون تماشاگر بازی کردیم و اگر وزارت بهداشت اعلام کند باید لغو شود قطعا بازی نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیرنباید از زخم زبان روباه وشغالها ناراحت بشه پرسپولیس کبیر شیرنره

    • محمد

      دردنیاوقتی تیمی موفق میشود همه دوست دارندشبیه ان بشوندامادرایران چشم موفقیت پرسپولیس راندارندوچون درزمین زورشان نمی رسدسعی میکنندبیرون زمین هوچیگری کنند

    • محمد

      دردنیاوقتی تیمی موفق میشود همه دوست دارندشبیه ان بشوندامادرایران چشم موفقیت پرسپولیس راندارندوچون درزمین زورشان نمی رسدسعی میکنندبیرون زمین هوچیگری کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج