۹۶۵۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به فرکی

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: فدراسیون فوتبال برای مذاکره با سرمربی تیم ما جهت هدایت تیم المپیک به باشگاه فولاد نامه زده است.

خبرگزاری تسنیم:حسین ابن‌قاسم در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از رویارویی با الفتح عربستان عنوان کرد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان در وضعیت مناسبی قرار دارند. اکنون علاوه بر اینکه شرایط خوب است تیم نشاط بالایی دارد و تمرینات را با همین نشاط دنبال می‌کنیم.

وی درباره تیم فوتبال الفتح و دیدار روز سه‌شنبه فولاد با این تیم عربستانی گفت: بازی‌های این تیم را هم به صورت پخش مستقیم و هم به صورت DVD تماشا کرده‌ایم و کادر فنی فولاد به خوبی الفتح را آنالیز کرده است. بازیکنان و کادر فنی فولاد شکست یک بر صفر الفتح در جام حذفی عربستان را به صورت پخش مستقیم تماشا کرده‌اند و شناختی خوبی از این تیم داریم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به هدف این تیم در بازی روز سه‌شنبه افزود: قصد داریم الفتح را در خانه شکست دهیم، چرا که پیروزی برابر این تیم برای ما بسیار مهم است. صددرصد شانس پیروزی مقابل نماینده عربستان را داریم و هدف‌مان فقط کسب ۳ امتیاز این بازی است.

ابن‌قاسم همچنین درباره اینکه گفته می‌شود حسین فرکی یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم المپیک است، گفت: در این خصوص فدراسیون فوتبال به باشگاه فولاد نامه زده تا با سرمربی ما وارد مذاکره شود. ما هم نظر آقای فرکی را جویا شدیم که ایشان در این خصوص جوابی به باشگاه نداد و خواست فعلاً تمرکزش روی فولاد و بازی‌های پیش رو باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج