جاباما
۹۶۵۹۷۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

صنعت نفت آبادان: لیگ باید تعطیل شود

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید رفتن اسکوچیچ از این تیم تاثیرات منفی را روی بازیکنان گذاشته است.

خبرگزاری ایسنا: بهنام سراج سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی برابر سایپا اظهار کرد: فشار زیادی روی تیم بود و ۴ هفته این موضوع را تحمل کردیم. رفتن اسکوچیچ ما را اذیت کرد. امروز نتیجه خوبی گرفتیم و این به خاطر صبوری ما بود. سایپا هم خوب بازی کرد و بازی مستقیم این تیم ما را اذیت کرد.

وی درباره اسکوچیچ گفت: رفتن او تا به حال به بازیکنان ما صدمه زده اما امیدوارم حضور او روی نیمکت تیم ملی به بازیکنان ما انگیزه دهد زیرا ۲ بازیکن ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. البته من از همکارانم می‌خواهم با اسکوچیچ همکاری کنند زیرا او سرمربی تیم ملی ما است و باید از او حمایت شود. معلوم نیست که بعد از جام جهانی او باشد یا نباشد.

وی درباره شیوع ویروس کرونا گفت: کار ما سخت شده است و من از آبادان تا تهران ۱۰‌ها بار دستم را شستم اما به نظر من مسابقات نباید ادامه پیدا کند.

سراج در خصوص ارتباط با اسکوچیچ گفت: او از زمانی که اعلام جدایی کرد، ما ۲ باخت به نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس دادیم و تاثیر بدش را گذاشت. بعد از باخت به ذوب‌آهن به من ویس داد گفت این باخت ایرادی ندارد. دیگر هیچگونه ارتباطی چه برای ترکیب و چه برای برنامه تمرینی با او نداشتم.

او در خصوص ناراحتی میلاد جهانی بعد از تعویضش گفت: این ناراحتی طبیعی است اما من تصمیم‌گیرنده هستم. حالا هم به جهانی استراحت دادم تا کنار خانواده‌اش باشد و این موضوع او را خوشحال می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج