اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۶۲۶۴
۳۵ نظر
۵۰۰۷
۳۵ نظر
۵۰۰۷
پ

بهروان: مهندسی قهرمانی؛ بی‌انصافی نکنید

غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ می گوید بازی های لیگ برتر با دستور مقام عالی ورزش و هم چنین مدیران تصمیم گیرنده در حوزه بهداشت با رعایت تمهیدات در حال برگزاری است.

ورزش سه: غلامرضا بهروان در واکنش به اینکه چرا سازمان لیگ برتر با توجه به شیوع ویروس کرونا بازی های لیگ برتر را تعطیل نمی کند، گفت: بازی های لیگ برتر با رعایت تمهیدات در حال برگزاری است. تماشاگر به استادیوم نمی آید و از سویی محل تردد بازیکنان و جاهایی که در آن مستقر می شوند از جمله رختکن ها ضد عفونی می شود. یقین بدانید ما تابع قانون هستیم.

اگر بازی ها برگزار می شود با دستور مقام عالی ورزش کشور است. در نامه ی به ما اعلام شده که بازی ها طبق برنامه اما بدون حضور تماشاگر و رعایت موارد بهداشتی پیش رود. یقینا هر موقع تصمیم به تعطیلی بازی ها باشد ما مقاومتی در این زمینه نخواهیم داشت. البته اکنون بیشتر فعالیت های ورزشی به حالت تعلیق در آمده و تنها بازی های بزرگسالان برگزار می شود.

در خصوص تعطیلی بازی ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا هم باید بگویم این نهاد هفته به هفته در مورد بازی ها تصمیم می گیرد. برخی کشورها اعلام می کنند مشکلی برای میزبانی ندارند اما برخی کشورها هم به دلیل شیوع ویروس کرونا از میزبانی انصراف می دهند که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اینکه شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد موقتا بازی ها را لغو کرده است.

غلامرضا بهروان در خصوص رای صادره در خصوص بازی سپاهان - پرسپولیس گفت: این رای بر اساس قانون و بر اساس عدالت و گزارش داور و ناظر بازی صادر شده و باید برای همه قابل احترام باشد. از سویی این فرصت به تیم سپاهان داده شد که اگر تصور می کند در رای صادره حقی از او تضییع شده دفاعیات جدیدی را طرح کند.

مشاور سازمان لیگ برتر در خصوص مهندسی قهرمانی یک تیم خاص در لیگ برتر که از سوی برخی از تیم ها طرح می شود؛ گفت: این تعابیر نه شایسته لیگ برتر است و نه باشگاه هایی که آنرا طرح می کنند. من نمی گویم همه کارهای ما در سازمان لیگ درست است و هیچ نقصی در کار نداریم اما آیا شما می توانید بپذیرید که ما برنامه ریزی کردیم که تماشاگران تیم سپاهان در جلوی هتل این تیم تجمع کنند و آیا ما برنامه ریزی کردیم که تیم سپاهان با تاخیر در میدان حاضر شود و با عبور از ظرفیت های قانونی بازنده این بازی شود؟

وقتی می گوییم لیگ برتر مهندسی شده یعنی اینکه ما در سازمان لیگ برتر می نشینیم و طرح و نقشه می کشیم و جالب تر اینکه این طرح و نقشه را به تیم ها می دهیم که اجراء کنند. هیچ عقل سلیمی این را قبول نمی کند. خواهش من از همه تیم ها این است که بیایید به فوتبال و زیبایی هاش فکر کنیم. پرداختن به حاشیه ما را از متن و زیبایی های فوتبال غافل کرده در حالی که اگر برای متن فوتبال وقت بگذاریم هم بهتر عمل می کنیم و هم بیشتر لذت می بریم. در بازی سپاهان - پرسپولیس حتما قصور و بی توجهی بوده و ما نباید تقصیر را گردن دیگران بیاندازیم.

به هر صورت هر مدیر ارزیابی از کارهایش دارد و در صورتی که در جایی اشتباه کرد بهتر است این اشتباه را قبول کند. در لیگ برتر خیلی از تیم ها قهرمان شده اند. از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان و استقلال خوزستان و سایپا و... باز تکرار می کنم همه کارهای ما درست نیست اما مهندسی قهرمانی لیگ برتر نهایت بی انصافی و بد اندیشی است با توجه به اینکه به شخصه سال های سال است در تشکیلات فوتبال حضور دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت نگو

      پاسخ ها

      • سلیمانی

        خودت چرت نگو

      • بدون نام

        بهروان چهل ساله که این میز و اشغال
        کرده .یعنی یک جوان شایسته و کار بلد
        تو این مملکت نیست که بتواند به مردم
        خدمت کند؟
        چرا هست ولی موضوع خدمت کردن به
        مردم نیست .باید چشم بسته از مافوق
        فرمانبرداری کنی و کر و لال باشی.

      • بدون نام

        چرا مثلث تاسیون دنبال تعطیلی لیگ هستین!!!
        چون همه تون تیما تون داغونن و دنبال فرصت میگردین!!!

      • بدون نام

        راست میگی ولی بازی ذوب با گل افساید پیروز شدید رو چرا هیچی نمیگین!!!

      • بدون نام

        بووووی سوززززززش

      • بدون نام

        چرا؟ چون حقیقت تلخه؟ درود بر پرسپولیس قهرمان.

    • ح ی

      براد ر بهروان چرا مهندسی نیست خیلی خوب هم هست چندین سال هم هست خودتم میدونی همه ورزش دوستان میدونن ولی میترسن .

      پاسخ ها

      • Shahrokh

        چرا چرت میگین شما ب گلگهر اونم بدون تماشاگر میبازین تقصیر ماس؟ سپاهان از ترس وارد زمین نمیشه تقصیر ماس؟
        بله وقتی تو زمین عضلات از کار بیفته زبون دراز بیرون از زمین جاشو میگیره

      • Shahrokh

        چرا چرت میگین شما ب گلگهر اونم بدون تماشاگر میبازین تقصیر ماس؟ سپاهان از ترس وارد زمین نمیشه تقصیر ماس؟
        بله وقتی تو زمین عضلات از کار بیفته زبون دراز بیرون از زمین جاشو میگیره

      • Shahrokh

        چرا چرت میگین شما ب گلگهر اونم بدون تماشاگر میبازین تقصیر ماس؟ سپاهان از ترس وارد زمین نمیشه تقصیر ماس؟
        بله وقتی تو زمین عضلات از کار بیفته زبون دراز بیرون از زمین جاشو میگیره

      • اسی

        پرسپولیس مهندسی کرد اسقلال به گل گهر ببازه تراکتور به پارس درخال سقوط ببازه
        تارتار توی تهران پرسپولیس روببره و.....
        احمق ها احمق ها احمق ها

      • بدون نام

        شماها که لیاقت قهرمانی ندارید ونمی توانید پرسپولیس کبیر را در میدان مسابقه شکست دهید توهم مهندسی به سرتان زده. فقط باید گفت جواب ابلهان خاموشی است.

      • بدون نام

        سلطانیفرکروناگرفته

      • ازادی

        هیشکی نمیفهمه، فقط کسایی ک پرچم ترکیه و اذربایجانو ژاپن رومیبرن استادیوم میفهمن؟

    • استقلال کبیر

      اقای بهروان عزیز بخدا شما مقصر نیستید چون شما هم یکی از نهادهای زیر مجموعه وزارت ورزش هستید ووقتی وزیر ورزش به شما دستور میدهد به عنوان یک نهاد زیر دست مجبور به اجرا هستید در رابطه با بازی سپاهان راههای دیگری هم بود. در مورد شهر خودرو میشد سرمربیش را نگیرند وسرمربی دیگری برای تیم حکومتی بیاورند. درمورد استقلال میشد حقوق سرمربی را بدهد تا تیم صدر جدول را رها نکند برود ودر مورد تراکتور میشد بازیکنانش را محروم نکنند. مگر بجز این سه تیم تیم دیگری احتمال قهرمانی را داشت که برای هر کدام بشکلی مشکل درست کردند تا تیم حکومتی تنها وراحت صدر جدول باشد این را میگویند قهرمانی مهندسی شده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی دریغ از یه ذره منطق.فقط تعصب کورکورانه.مگه برانکو تیم قهرمان رو ول نکرد و رفت؟مگه واسه پرسپولیس مشگل پیش نیومد.چرا اینقدر عقده دارید از پزسپولیس کبیر؟

      • بدون نام

        خودتونو به نفهمی نزنین، بازیکنای سپاهان گفتن نمیخواستیم بازی کنیم، اگه سرمربی استقلال رفت سرمربی پرسپولیس هم رفت، در ضمن برا برگردوندن استرا کل کشور بسیج شدن که نیومد، تراکتور به پارس جم میبازه میگه پرسپولیس باعث شد، خواهش میکنم یکم مختون به کار بندازین، هرکی نمیتونه نتیجه بگیره گردن پرسپولیس میندازه

      • محمد

        انصاف خوب چیزی که شما جماعت حسود ندارید مگر حقوق استراماپولی تمام وکمال پرداخت نشد مگر تمام دولت و مجلس یک ماه کار خود را رها نکردند و به التماس او می‌افتادند الان پرسپولیس درگیر پرونده سرمربیان طلبکار است یا استقلال؟ بازیکن پرسپولیس را به جرم اشاره به خدا محروم شده یا شما حامیان ژاپن ؟خجالت خوب چیزیه

      • .

        پرسپولیس با کالدرون کجای جدول بود ورفت ؟این همه از تیمهای دیگه میگین ،منصفانه بگین پول کالدرون رو از بالا میدادن تا نره .......قهرمانی ها بادو پنجره بسته هم مهندسی شده بود ؟؟انصاف خوب چیزیه...

      • قضیه تاس

        پرسپولیس حکومتی هستش چون دو تا مربی ش رپ به خاطر نگرفتن حقوق تو اوج از دست داد حکومتیه چون رقباش توان گرفتن نتیجه ندارن هر وقت فرصت داشتن سوزوندنش

      • بدون نام

        گل گفتی....

      • بدون نام

        شیر مادر حلالت اصل مطلب ابنه ولی امثال بهروان میرن دنبال حواشی

    • بدون نام

      بازی واسه تماشاگرا برگزار میشه حاجی .واسه شادی مردم .الان چه اجباریه برگزار میکنین .فقط یه تیم راضی به تعطیل شدن نداده اونم پرسپولیس .بقیه چی پشم؟

    • ح ع

      یکی بگه چرا لنگ از داوری ها شاکی نیست، دیگه تابلوتراز هند کیروش هم مگه میشه داشت؟؟ پنالتی ای که از مریخ هم قابل رویت بود

      پاسخ ها

      • کیسه تِرِکون

        برگزار میشه تا چشم حسودا بترکه!!
        متوجه شدی جانم. تازه کجاش رو دیدی؟! از الان می‌خوایم نقشه بکشیم برای جام پنجم!! شما از الان خودتون رو برای زوزه های بعد و حین کسب جام پنجم توسط سرورتون آماده کنید!!

    • بدون نام

      توخودت مهندسی

    • بدون نام

      تو که خودت سردسته ای برادر..

    • بدون نام

      مهندس بهروان لطفا بفرمائید دلیل اینکه تمام اتفاقات فوتبال به نفع یک تیمه چیه وچرا وچگونه قانع شوند طرفداران فوتبال بپاک به غیر اایا میشود گفت تمام این اتفاقات تصادفی هست چرا ملت را ساده فرض می کنید

    • علی

      ما قهرمانیها رو درو میکنیم شما هم صبح تا شب بشینید مهندسی مهندسی کنید...دقیقا شدید مثل حکومت صبح تا شب مرگ بر این مرگ بر اون میگن الباقی کشورهای منطقه هم از فرصت استفاده میکنن روز بروز پیشرفته تر میشن...در ضمن سال بعد ما برای پوپله قهرمانی میجنگیم شما هم برای دوم شدن

    • بدون نام

      اره تو بمیری

    • بدون نام

      اقای بهروان شاید شما ازمهندسی اطلاع نداشته باشید ولی اینرا هم بعید میدانم آقای بهروان مهندسی بیرون اززمین مسابقه وبیرون ازفدراسیون شکل میگیرد دلایل زیادی وجود دارد اما نمیشود بیان کرد اگرهم گفته شود مطمئن باشید چاپ نخواهد شد اینرا هم شما واقف هستین هم مردم ایران !

      پاسخ ها

      • یوسف دهقان

        شما بیا حرف بزن من قول میدم چاپ بشه

    • محمد

      اگه به جای پرسپولیس یکی ازتاسیون قهرمان می شد بازهم حرفازمهندسی میزدنداینهادارندبااین حرف هافضای فوتبال راالوده میکنندولی چیزی که درتاریخ میماند قهرمانی پرسپولیس است مثلا 10سال دیگه فقط درباره قهرمانی پرسپولیس حرف می زنند وکسی نمیگه پشت سرش چه حرفی بود

    • سعید سرخ

      حق با شماست جناب بهروان اینها نبفهمند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج