اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۶۵۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلوپ: باید شکست را مثل مرد پذیرفت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست ۳-۰ تیمش مقابل واتفورد، اعلام کرد که شاگردانش باید بپذیرند که روند شکست ناپذیری شان در لیگ برتر به پایان رسیده و تیم حریف را شایسته این پیروزی دانست.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست ۳-۰ تیمش مقابل واتفورد، اعلام کرد که شاگردانش باید بپذیرند که روند شکست ناپذیری شان در لیگ برتر به پایان رسیده و تیم حریف را شایسته این پیروزی دانست.

قرمزها که تا اینجای فصل تنها یک تساوی داشتند و در بقیه دیدارها به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب برابر تیم ته جدولی واتفورد با گل های اسماعیل سار (دو گل) و تروی دینی شکست خوردند.

کلوپ پذیرفت که تیمش در دیدار امشب نمایش خوبی نداشت و برد در این دیدار، شایسته شاگردان نایجل پیرسون بود.

او به خبرنگاران گفت:" آنها دقیقا کاری که می خواستند را انجام دادند اما ما نه. فوتبال اینطور عمل می کند. نیمه اول، نیمه سختی بود؛ توپ های دوم زیادی در زمین ما بود و دوندگی های بی امان آنها. ما توپ را زیاد در اختیار داشتیم اما اما در موقعیت خوبی برای ارسال یا موقعیت خوبی برای زدن ضربه نهایی قرار نمی گرفتیم؛ آن هم مقابل تیمی که خیلی خوب سازماندهی پیدا کرده و با برنامه خیلی خوب برای این بازی.

باید این شکست را پذیرفت. آسان نیست اما این واقعیت است که ما امشب خیلی خوب نبودیم. چنین شکستی همیشه دشوار است. ما باید آن را بپذیریم. باید در بازی جنگید. ما ۳-۰ عقب افتادیم اما باز هم تلاش کردیم. اینطور نبود که کسی بخواهد ناامید شود و به کسی لگد بزند. اگر ببرید، خوب است؛ اگر ببازید، باید رفتار خوبی بودیم و کارتان را مثل یک مرد انجام بدهید.

" من از نمایش واتفورد شگفت زده نشدم زیرا اگر این طور بود، به معنای آن بود که تا به حای چنین چیزی ندیده بودم. من بارها چنین چیزی را دیده ام. ۳-۰ کمی نتیجه سنگینی است. اما باید به واتفورد تبریک بگویم. آنها کاملا شایسته اش بودند. این می تواند تیتر یک باشد.

ما نمایشی که می خواستیم را نتوانستیم ارائه بدهیم. کمی فوتبال به نفع ما عمل نکرد. وقتی می خواستیم توپ را به گردش دربیاوریم و آن را در زمین بچرخانیم، کارهایی که به طور طبیعی درست انجام می دادیم را انجام ندادیم. این باعث شد تا بازی دشوار شود. در این شرایط کار آسان نیست و این را احساس می کنید.

من شروع نیمه دوم را دوست داشتم اما ناگهان گل اول را دریافت کردیم و سپس گل دوم. این گل کاملا متفاوت بود. اولین روی یک پرتاب توپ و دومی با از دست دادن توپ. آنها از این فرصت ها استفاده کردند و سومی را خودمان به آنها دادیم؛ هرچند ضربه نهایی تروی دینی هم عالی بود.

فکر نمی کنم یک تیم فوتبال به دنبال شکستن رکورد باشد. ما بالاخره در یک دیدار شکست می خوردیم. این واضح بود که این اتفاق می افتد. ما به این فکر نمی کردیم. این اتفاق امشب رخ داد. ما حالا هم به رکوردشکنی فکر نمی کنم. ما به پیروزی در بازی ها فکر می کنیم. فکر نمی کنم خستگی مسئله باشد. آمادگی و فرم بازی چیزی نیست که بخواهید آن را به شانس واگذار کنید.

بزرگترین شگفتی برای من این است که واتفورد، تیم نوزدهم جدول است. اکنون زمانی است که همه تیم ها دیوانه وار می جنگند و ما هم کل فصل در حال مبارزه بودیم. ما این نبرد را باختیم. فکر نمی کنم این بزرگترین فاجعه در دنیای فوتبال باشد.

کاری که ما تا به حال کردیم، استثنایی بود. اما هنوز کار ما تمام نشده است. این تنها چیزی است که من به آن علاقه دارم. ما باز هم با ۱۰۰ درصد توان به میدان خواهیم رفت و خواهیم دید که این کار، ما را به کجا خواهد رساند. ما انتظار نداشتیم که در این تعداد بازی پیروز شویم. این هیچ وقت آسان نیست."

علی رغم این شکست، لیورپول همچنان ۲۲ امتیاز از منچسترسیتی، تیم دوم جدول که یک بازی کمتر انجام داده، بیشتر دارد. شاگردان گواردیولا باید این هفته در لیگ مقابل آرسنال قرار می گرفتند اما به دلیل دیدار فردای شان مقابل استون ویلا در فینال جام اتحادیه، آن دیدار به تعویق افتاد. لیورپول با تنها ۴ پیروزی دیگر، قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر را قطعی می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج