۹۶۷۸۹۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

افشاگری میناوند درباره دلیل رفتن ویلموتس

مهرداد میناوند چند روز قبل مصاحبه‌ای با ایران ورزشی انجام داد که بازتاب گسترده‌ای در سایت‌های فوتبالی داشت. بخشی از آن مصاحبه درباره اتفاقات تیم ملی و فدراسیون فوتبال بود که به دلیل کمبود جا منتشر نشد و حالا ارائه می‌شود.

روزنامه ایران ورزشی: مهرداد میناوند چند روز قبل مصاحبه‌ای با ایران ورزشی انجام داد که بازتاب گسترده‌ای در سایت‌های فوتبالی داشت. بخشی از آن مصاحبه درباره اتفاقات تیم ملی و فدراسیون فوتبال بود که به دلیل کمبود جا منتشر نشد و حالا ارائه می‌شود.

میناوند درباره انتخاب اسکوچیچ به سرمربیگری تیم ملی و انتقادهایی که نسبت به این انتخاب شده می‌گوید: «من تیم ملی کشورم را خیلی دوست دارم و آقای اسکوچیچ را مربی فنی و بادانشی می‌دانم. ایشان انسان بسیار باشخصیتی است و از خیلی از آدم‌هایی که درباره‌اش حرف می‌زنند و او را زیر سؤال می‌برند دانش بیشتری دارد. به نظر من الان که آقای اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده نباید جلوی پای او سنگ بیندازیم چون دیگر وقتی نداریم.»

بازیکن سابق تیم ملی ادامه می‌دهد: «به نظر من ایشان از سه چهار گزینه‌ای که برای هدایت تیم ملی مطرح شدند بادانش‌تر است جز یحیی که از اول هم قرار شد بیاید پرسپولیس. باور کنید خطی برخورد نمی‌کنم و قلباً امیدوارم بچه‌های تیم ملی آنطور که ویلموتس را عو‌ض کردند خواهشاً دوباره تغییری در تیم ملی ایجاد نکنند.»
میناوند در پاسخ به این سؤال که یعنی شما معتقدید بازیکنان تیم ملی باعث برکناری ویلموتس شدند، می‌گوید: «بله دو سه تا بازیکن بودند که صددرصد در تعویض ویلموتس نقش داشتند.

ما کی جلوی بحرین و عراق اینقدر بد بازی کرده بودیم؟ کی عملکردمان اینقدر بد بوده؟ ارزش پیراهن تیم ملی بالاست و بازیکن حق ندارد برای خودش کاری کند. البته تاج و ساکت کاری کردند که فوتبال ما به این سمت رفته اما جلوی ضرر را از هر کجا بگیرید منفعت است. حالا یک سکته ریزی برای آقای تاج اتفاق افتاد و باعث شد تغییرات آغاز شود. من اصلاً نمی‌پذیرم افرادی که کارنامه‌ای در این فوتبال ندارند بیایند و دوباره در فدراسیون سمت بگیرند و امیدوارم افراد فوتبالی که به نظرم حاج حبیب بهترین‌شان است رأی بیاورند.»

بازیکن سابق پرسپولیس درباره انتخابات فدراسیون می‌گوید: «من حبیب کاشانی را دوست دارم. ایشان معلمم بوده و بین افرادی که آمدند اصلی‌ترین و بهترین گزینه است. البته از آقای قریب هم بدم نمی‌آید چون نوع مدیریتش را می‌شناسم اما حبیب کاشانی گزینه اول من است.»

وی در پاسخ به این سؤال که حبیب کاشانی بازنشسته است و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند، می‌گوید: «مطمئناً این اتفاق نمی‌افتد و ایشان بین گزینه‌ها می‌ماند. البته ما باید یاد بگیریم مقابل قانون تعظیم کنیم. به نظرم در بین گزینه‌هایی که الان وجود دارند حاج حبیب اصلح‌ترین فرد است.»

میناوند همچنین می‌گوید: «به نظر من انتخابات فدراسیون فوتبال زشت‌ترین جای ایران است. باید پپرسید چرا افرادی مثل علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی نمی‌توانند در این انتخابات شرکت کنند؟ اساسنامه ما چطوری تدوین شده؟ دزدی یعنی چه؟ دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست. این هم یک نوع دزدی است. چطور می‌شود آدم‌هایی که دل‌شان برای مملکت می‌سوزد در انتخابات نباشند و نتوانند به فدراسیون فوتبال ورود کنند؟ مهدی مهدوی‌کیایی که تا 35-34 سالگی فوتبال بازی کرده و الان 42 سال سن دارد چطور باید 10 سال سابقه مدیریت داشته باشد؟ از کجا باید این رزومه را بیاورد؟ یکباره بگویید بازیکنان فوتبال از ده سالگی یک شرکت دایر کنند تا شرایط حضور در انتخابات را داشته باشند. این اساسنامه را خوشان درست کرده‌اند تا همه چیز به نفع خودشان باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر وقت میناوند حرف میزند هیچ منطق و عدالتی در حرفش نمی بینی . بخاطر اینکه
      خود را متعصب نشان دهد و در دل هواداران جا باز کند و شاید هم به دلیل بودن در تیتر اخبار هر کاری میکند‌.
      میگوید اسکوچیچ از تمام کاندیدا های دیگر
      بالاتر است بجز یحیی.
      علی دایی و قلعه نوعی به گواه تمام کارشناسان هم از نظر فنی و هم تجربه از
      مربیان دیگر فاصله دارند علاوه بر آن در سطح بین المللی هم شناخته شده هستند.
      اخراج ویلموتس بخاطر دو سه بازیکن تیم ملی .یعنی هم ویلموتس را کوچک میکند که
      زورش به دو سه تا بازیکن نرسید وهم بازیکنان تیم ملی را تخریب میکند که با
      باند بازی باعث اخراج مربی شدند. وهم
      فدراسیون و هیچ کاره نشان میدهد که بخاطر دو سه بازیکن مجبور به پرداخت خسارت به ویلموتس شدند و تاج هم استعفا کرد.اقای میناوند به خودت احترام نمی گذاری به مخاطب احترام بذار

      پاسخ ها

      • hamiiiiiid

        دوست عزیز قلعه نوعی از کِی وجهه بین‌المللی پیدا کرده یا تاج و ساکت پدر فوتبال ایران و در آوردن،،چرا به همه چی باتعصب خشک نگاه میکنیم.

    • ناشناس

      بازهم تو حرف زدی؟یعنی اگر حرف نمی زدی میگفتن لالی؟

      پاسخ ها

      • عزرائیل

        با مسئله مدیریتی باهاش موافقم چون الان تو اسپانیا کاسیاس گزینه ریاست فدراسیون فوتبال شده با هیچ سابقه مدیریتی اما این سیاسیون واسه اینکه خودشون به پست و مقام برسن سابقه مدیریتی رو بهونه کردن تا ریاست به امثال دایی و مهدوی‌کیا و کریمی‌ها نرسه.

    • جلا وطن

      میناوند برای اینکه تو بورس اخبار باشه هراز چندگاهی یه مسائلی رو بدون مدرک و سند رو می‌کنه . امثال میناوند چون هیچ جایگاهی در مربی گری ندارند و از فراموش شدن بیم دارن با طرح موضوعات تنش زا دنبال حاشیه سازی و در کنار اون در صدر اخبار قرار گرفتن هستن. یه نفر با کارنامه و عمل معروف میشه یکی ام با مصاحبه ...

    • بدون نام

      حیف ازکریم باقری و علی دایی که باتو همبازی بودند، سرتاپا منفی هستی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج