۹۶۷۹۴۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آذری: من اپوزیسیون نیستم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در حالی که برای تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال به دنبال امضا جمع کردن است، گفت: خواهان تعویق در انتخابات فدراسیون فوتبال نیستم.

خبرورزشی: سعید آذری در واکنش به صحبت‌های عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان درخواست تغییر در اساسنامه را تکذیب کرده، اظهار داشت: من از ۱۰ نفری که نامشان را در نامه آورده بودم امضا گرفته‌ام و این امضاها در صفحه اینستاگرام شخصی‌ام منتشر شده است.

وی افزود:باید دو موضوع را مشخص کنم؛ اولین بحث این است که اگر برخی به دنبال تعویق انتخابات هستند من دنبال چنین مسأله‌ای نیستم. اگر بنده در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال و تغییر آن صحبت می‌کنم، باید بگویم به عنوان یک عضو مجمع بارها و بارها آن را خوانده‌ام و طی دو سه سال گذشته پیگیر این مسأله بوده‌ام. می‌توانید این مسأله را از آقایان تاج و کفاشیان بپرسید. یا حتی از صادق درودگر که عضو هیأت رئیسه لیگ بود و من هم در آنجا حضور داشتم. بارها گفته‌ام اساسنامه فدراسیون فوتبال مسائلی دارد که باید برطرف شود. این مسأله مربوط به دیروز و امروز هم نیست و یک بحث قدیمی است که به خاطر اشراف و مطالعاتی که در این زمینه داشته‌ام از گذشته پیگیر این اتفاق بوده‌ام.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: برخی افراد نیز می‌خواهند ذهنیتی ایجاد کنند که آذری به دنبال ایجاد خدشه در روند انتخابات فدراسیون فوتبال است. اول باید بگویم پیشنهادی که داده‌ام بر اساس بند ۳۰ اساسنامه بوده که تأکید می‌کند اگر ۱۰ نفر از اعضای مجمع پیشنهادی را ارائه کنند این پیشنهاد بررسی می‌شود و بر اساس همین ماده ۳۰ کار کرده‌ام و ۱۰ امضا جمع کرده‌ام که این امضاها را در صفحه اینستاگرامم منتشر کرده‌ام. این گونه نبوده که بدون هماهنگی این آقایان در نامه‌ای که به سازمان لیگ زده‌ام اسم آنها را منتشر کرده باشم.

آذری تاکید کرد: ضمن اینکه کاری که کرده‌ام منطبق بر همین اساسنامه بوده، نمی‌شود بگویند که ۲۹ بند این اساسنامه را قبول دارند و بند ۳۰ آن را قبول ندارند. نباید این گونه القا شود که من با تعویق انتخابات موافق هستم. برگزار نشدن انتخابات چه سودی برای سعید آذری دارد؟ اتفاقا افرادی از تعویق انتخابات سود می‌برند که به دنبال مجوزهای خاص برای خودشان هستند.

آذری تصریح کرد: فیفا در دو سال گذشته هشدار داده بود که این اساسنامه باید تغییر کند. بر اساس مناظره ساکت و علی کریمی در برنامه ۹۰ می‌گویم؛ ساکت در آن مناظره اعلام کرد ما اساسنامه را تغییر داده‌ایم و به فیفا فرستاده‌ایم، اما فیفا هیچ توضیحی در این مورد نداشته که دوستان فکر می‌کردند چون فیفا توضیحی در این مورد نداده این اساسنامه را قبول کرده است، در حالی که فیفا اعلام کرده ابتدا باید اساسنامه تغییر کند. این را که دیگر نمی‌توانند بگویند من از خودم اطلاعات منتشر می‌کنم.

وی با اشاره به انصراف خودش از حضور در انتخابات عنوان کرد: من قبل از این هم گفته‌ام که حضور در فوتبال حق علی کریمی، علی دایی، علی جباری، مهدوی‌کیا و... است. سعید آذری بر اساس تجربه و دانش دانشگاهی‌اش مدیر باشگاه شده، من مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان هستم. اگر در این باشگاه مدیرعامل نباشد در ذوب‌آهن مدیرعامل خواهم بود یا باشگاهی دیگر.

آذری خاطر نشان کرد: برای من مدیرعاملی یک باشگاه کفایت می‌کند و منشا خدمات هم بوده‌ام اما نباید بگویند که سعید آذری اپوزیسیون شده و مقابل فدراسیون قرار گرفته و با مقام‌های بالاتر من تماس بگیرند که او خواستار تعویق انتخابات است. من حتی یکی از تغییراتی که در اساسنامه خواسته‌ام که اعمال شود همین تغییر سن ۳۵ تا ۶۵ سال است. چون ممکن است یک فرد ۳۰ ساله هم بتواند با فکرها و ایده‌هایش به فوتبال کمک کند و یا حتی یک فرد ۶۸ ساله هم بتواند به فوتبال کمک کند.

وی در مورد اینکه ظاهرا امضاها را با این عنوان از مدیران باشگاه‌ها جمع کرده که آنها خواهان حضور پررنگ باشگاه‌ها در مجمع هستند و نه تغییر اساسنامه فدراسیون، اظهار داشت: مقابل امضاهای دوستان یک ستون ملاحظات وجود دارد که در آن به صراحت آمده که اصرار دارند بند ۲ ماده ۳۰ اساسنامه تغییر کند. مگر می‌شود آنها نخوانده آن را امضا کرده باشند. من باز هم تأکید می‌کنم خواهان تعویق انتخابات نیستم، اما خواهان تغییر در اساسنامه فدراسیون فوتبال هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی محمدی

      سلام اقایون قدرامثال آقای آذری بدونیدبه خداخیلی خیلی باسوادترودلسوزترازاعضای قدیم وجدیدفدراسیون فوتبال هستش مهدی محمدی لاکان رشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج