۹۶۸۵۲۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

۳۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بابل بستری هستند

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد که ۳۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

ایرنا: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد که ۳۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

این روابط عمومی پنجشنبه شب در اطلاعیه شماره ۲۷ خود نوشته است که تاکنون ۹۴ بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان های مرحوم میناگر، شهید یحیی نژآد و آیت الله روحانی بابل بهبود و با حال عمومی مساعد ترخیص شده اند.

به نوشته این اطلاعیه ، بیماران مشکوک به ویروس کرونا حداقل یک هفته در مراکز درمانی شهرستان نگهداری می‌شوند و سپس ترخیص می‌شوند.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای یک هزار و ۵۰ تخت در مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی است که هم اکنون ۴۰۰ تخت برای بیماران مشکوک به کرونا ویروس در سه بیمارستان این شهرستان برای پذیرش این بیماران دائر است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل همچنین از مردم و مسئولان خواست تا برای قدردانی از کادر درمان به بیمارستان ها نیایند و این کار را در شبکه‌های اجتماعی ، فضای مجازی، سایت‌ها و یا چاپ بنر انجام دهند.

این روابط عمومی در اطلاعیه خود آوردده است : دانشگاه علوم‌پزشکی بابل اعتقاد دارد با همکاری و همیاری شهروندان بابلی و با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» و «هر خانه یک پایگاه سلامت» می‌توانیم در مقابله با این ویروس موفق باشیم لذا برای سلامتی کادر بهداشت و درمان و شفای بیماران دعا کنیم.

بابل به عنوان دروازه ورود بیماران مبتلا به کرونا در استان مازندران از یکم اسفندماه جاری از دو فردی که به قم سفر داشتند ، آغاز شد.

علاوه بر این بسیاری از مبتلایان بابلی به کرونا ویروس در خانه های خود قرنطینه هستند و طی مصاحبه ای گفته اند نزدیک به یک هفته فرزندان خود را ملاقات نمی کنند.

بر اساس گزارش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون روزانه ۲۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی ، بیمارستان ها و کلینیک های این شهرستان مراجعه می کنند و این روند همچنان صعودی است.

برخی از خیرین بابلی نیز از ابتدای هفته جاری تاکنون با اهدای نیازهای اساسی اعم از ماسک، دستکش و موا ضد عفونی کننده برای شکست کرونا به کمک بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل آمدند.

خیرین همچنین با اهدای شیرینی و عسل از کادر درمانی و پزشکی بیمارستان های میناگر، شهید یحیی نژاد و آیت الله روحانی بابل قدردانی کردند.

شهرستان بابل با جمعیت ۵۳۶ هزار نفری یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های مازندران است که دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازمسئولین کل کشورتقاضادارم درهرشهری لااقل یه بیمارستانومختص کرونای بدن تابه دیگراقشارسرایت نکنه شهرهای کمبودبیمارستان رونیزشبکه بهداشت وغیره رواختاص دهن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج