۹۶۸۹۴۵
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

تغییر در ساعات فعالیت مراکز شماره گذاری

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش ساعات کار مراکز شماره گذاری خودرو و تعویض پلاک در کشور خبر داد.

ایسنا: معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش ساعات کار مراکز شماره گذاری خودرو و تعویض پلاک در کشور خبر داد.

سرهنگ عین الله جهانی، اظهارکرد: از امروز شنبه ساعات کار مراکز شماره گذاری فعال در کشور افزایش یافته و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت در پی شیوع ویروس کرونا انجام شده است، گفت: توصیه اولیه پلیس این است که شهروندان در این ایام تا حد امکان برای نقل و انتقال و شماره گذاری خودرو به این مراکز مراجعه نکنند؛ اما اگر افرادی اصرار بر انجام این کار دارند پلیس نیز با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعت خاص، ساعات کار مراکز شماره گذاری را افزایش داده است و فرآیند پذیرش و شماره گذاری تا ساعت ۱۷ انجام می‌شود.

جهانی با بیان اینکه ساعات کار مراکز شماره گذاری پیش از این تا ساعت ۱۴ و ۱۵ بود، خاطرنشان کرد: از شهروندان و مراجعه کنندگان می‌خواهیم هنگام حضور در این مراکز تمهیدات بهداشتی خاص را اتخاذ کنند. همچنین در داخل این مراکز نیز یک سری تدابیر بهداشتی و پیشگیرانه اتخاذ شده است.

وی درباره مراکز تعطیل شده تعویض پلاک در برخی از استان‌ها گفت: چنانچه ستاد مقابله با ویروس کرونا تصمیم به تعطیلی برخی از اماکن را گرفته باشد ما هم تابع آن هستیم و در عین حال از شهروندان درخواست می‌کنیم که به هیچ عنوان برای تعویض پلاک به استان‌های مجاور مراجعه نکنند همچنین اگر در ادامه این ستاد هر گونه تصمیمی اتخاذ کنند ما به طور کامل آن را اجرا خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایان

      چند روز پیش میگن مدارک ردوبدل شده و قولنامه تا 15 اردیبهشت اعتبتر داره ...امروز میگه ساعات کار افزایش داره ....معلوم نیست چند چند ه.....اصلا معلوم نیست رییس کیه

    • بدون نام

      یعنی از مکان های بسیار خطرناک که باعث شیوع بیماری کروناست همین مراکز شماره گذاری هستن که کسی هم توجه نمیکنه محیط کوچیک و پرازدحام یکی عطسه کنه همه بیمار میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج