۹۶۹۲۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تشکیل کمیته ویژه پرسپولیس برای پرونده‌های فیفا

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تعدد و سنگینی پرونده‌های بین‌المللی باشگاه کمیته‌ای با حضور چهره‌های حقوقی خبره شکل داده تا در تنظیم لوایح از تخصص و تجارب آنها استفاده شود.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: با توجه به سنگین و بین‌المللی بودن پرونده‌های حقوقی پرسپولیس که در فیفا مطرح است و تنظیم لوایح متعدد، باشگاه اقدام به تشکیل کمیته‌ای کرده است.

در این راستا انصاری‌فرد و خواجه‌وند از افراد حقوقی خبره و مطلع دعوت به همکاری رسمی کردند که جلساتی هم برگزار شد.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: با آقای انصاری‌فرد، جلسه‌ای داشتیم که در جریان آن به جمع‌بندی رسیدیم از افرادی که بر امور حقوق بین‌الملل و مسایل حقوقی فوتبال اشراف دارند و فعالیت کرده‌اند، استفاده کنیم. چون با تعدد پرونده‌ها روبه‌رو هستیم و نیاز به تهیه و تنظیم و ارسال لوایح وجود دارد باید به کار‌ها سرعت داده و در موعد مقرر لوایح خود را ارسال نماییم. به همین دلیل خواستیم از نظرات و تجارب مختلف برای تنظیم لوایح استفاده کنیم.

مهدی خواجه‌وند ادامه داد: در همین راستا از آقای وکیل که با کمیته ملی المپیک کار می‌کنند و در امر حقوق بین‌الملل و ورزش در خارج از کشور هم تحصیلات عالیه خود را پشت سر گذرانده و همچنین از آقای باختر از نیرو‌های جوان که تجربیات و پرونده‌هایی در فیفا داشتند، دعوت به همکاری کردیم. آقای عبدالصمد ابراهیمی که به امور حقوقی فوتبال اشراف دارند هم یک جلسه با ما حضور داشتند و نظرات و مشاوره‌های خود را با ما در برخی موارد در میان گذاشتند و این ارتباط ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ما در حال دریافت نظرات این عزیزان هستیم. جلسات سنگین و منظمی برگزار شده و خواهد شد. پرسنل بخش حقوقی باشگاه هم در این موارد ما را همراهی خواهند کرد.

خواجه‌وند خاطرنشان کرد: شب گذشته در همین راستا با حضور آقایان انصاری فرد، وکیل، باختر، امیر‌علی حسینی، حسین قدوسی مدیران امور بین‌الملل و روابط عمومی باشگاه و اینجانب جلسه‌ای داشتیم که موارد مختلف در پرونده کالدرون و برانکو و دستیاران شان و رای پرونده بودیمیر، گابریل و وضعیت پرونده نیلسون و سرتن چوک مورد بررسی قرار گرفت. اقای انصاری‌فرد به رغم مشغله‌های بسیار شخصا در بسیاری از جلسات حضور دارند و اقایان قدوسی و حسینی مدیران روابط عمومی و بین‌الملل باشگاه هم برای مکاتبات، تهیه برخی مستندات و انتقال اطلاعات خود و آگاهی دادن‌ به رسانه‌ها در جلسات حضور دارند.

خواجه‌وند در پایان گفت: بنده علاوه بر این در پرونده‌های فیفایی و سنگین نظرات کارشناسی برخی وکلای با تجربه حقوق ورزش در ایران که فعلا تمایلی به طرح نام شان نداشته اند و همکاری ما با ان‌ها جنبه رسمی یا مستمر ندارد را دریافت کرده و نهایتا پس از جمع بندی همه مشاوره‌ها و نظرات در کمیته حقوقی شکل گرفته در باشگاه، لوایح و دعاوی مناسب هر پرونده به فیفا ارسال خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج