۹۶۹۲۸۵
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

فرماندار آمل: مردم خود را با مسافران درگیر نکنند

فرماندار ویژه آمل در واکنش به اعتراض مردم این شهرستان نسبت به باز شدن جاده هراز و ورود مسافران از این مسیر به مازندران ، گفت: مردم نباید خود را با مسافران درگیرکنند و باید اجازه دهند ماموران پلیس موضوع را مدیریت کنند.

ایرنا: فرماندار ویژه آمل در واکنش به اعتراض مردم این شهرستان نسبت به باز شدن جاده هراز و ورود مسافران از این مسیر به مازندران ، گفت: مردم نباید خود را با مسافران درگیرکنند و باید اجازه دهند ماموران پلیس موضوع را مدیریت کنند.

جعفر رسولی شنبه شب افزود : در حال حاضر نیروی انتظامی کنترل اوضاع جاده هراز را بر عهده گرفته و در حال بازگرداندن مسافران است.

وی با اعلام این که نیروی انتظامی و دیگر مسئولان در حال مذاکره با مردم جهت آرام کردن اوضاع هستند ، گفت : در شرایط فعلی استان و کشور ، اینگونه اقدامات احساسی کمکی به مدیریت وضعیت نخواهد کرد.

فرماندار آمل تاکید کرد : اقدامات لازم بهداشتی و سلامت سنجی به صورت مستمر در حال انجام است و نباید در این روند خللی ایجاد شود.

رسولی همچنین از مسافران خواست تا به شهرهای خود بازگردند و برنامه مسافرتشان را به زمانی دیگری موکول کنند تا در شرایط آرام مردم مازندران از آنان میزبانی کنند.

وی گفت : هموطنانی که قصد سفر به مازندران را دارند باید نگرانی مردم استان و میزبانان خود را در این وضعیت شیوع بیماری کرونا درک کنند و به این نگرانی احترام بگذارند.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه پیش از این بارها به صورت عمومی و رسمی و در سطح ملی نسبت به مسافرت هشدارهای متعدد داده شده بود ، افزود : نباید نسبت به این هشدارها بی اعتنا بود.

رسولی همچنین از مردم آمل خواست تا با مسافران درگیر نشده و در جهت آرام کردن شرایط با ماموران نظامی و انتظامی همکاری کنند.

وی افزود : مازندران و شهر آمل در شرایط حساسی در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد و خود به نوعی قربانی این ویروس است و نباید با اقدامات غیر منطقی و سفرهای غیر ضروری بر مشکلات مردم مازندران اضافه کرد و به تنش ها دامن زد.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران ابتلای بیش از ۶۰۰ نفر از مازندرانی ها به بیماری کرونا تایید شده و این بیماری تاکنون ۱۷ قربانی بر جای گذاشته است.

همچنین بیش از ۸۰۰ بیمار مشکوک هم در بیمارستان های مازندران بستری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دادیار

      واقعأ بازم با این همه تذکر و شیوع بالای این بیماری تصمیم دارن مسافرت برن شگفتا!!!!

      پاسخ ها

      • سعید علی سرخ سرخ

        همین مسافرها و ویلا دارها هستن میان و از شما بی وجودهای شمالی خرید میکنن و شمارو پولدار کردن . الان که دارن برای نجات جون خودشون میرن تو ویلاهاشون جلوشونو میگیرن چرا چون دیگه الان سودی براشون ندارن که .

    • بدون نام

      هموطن عزیز خواهش میکنم مسافرت نکنید توی خونه امنترین جاست

    • ۱۳

      شمالی بدون تهرانی نباشه شما هم نیستید پس لوده بازی نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله درسته ادم شدن

      • بدون نام

        فعلا که به زور چماق و چوب باید به تهرانی ها بفهمونن بیماری رو همه گیر نکنن.چطوری باید به این عشاق شمال و همه گیر کردن بیماری باید فهموند که مسافرت نکنن خدا میدونه.نه اعلام دولت و نه خواهش وزارت بهداشت و نه حتی بستن راه ها موجب نشد که بفهمن نباید فعلا هوس شایع کردن بیماری رو فراموش کنن.

      • ناشناس

        دقیقا شما تهرانی ها به جز خسارت و چتر شدن تو شمال چه ارمغانی داشتین !!!!! شما نیاین شمال دو هفته نشده دق میکنین ! !!!! شما تو همون تهران بمونین نمیخواد بیاین شمال به ما شمالی ها حال بدین . همون جایی که هستین ب ت م ر گ ی ن

    • بدون نام

      واقعا احسنت به مردم مازندران. مسئولین که قبل از شیوع نه قرنطینه کردن و نه راه ها رو مسدود کردن و مسافرین هم که قربونشون برم.مگر خود مردم به داد خودشون برسن.

    • شمالیم واسه ما ادم شده

      باید دهنشونو چسب زد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم شمال ترسناک شدن بریم ویلامونو نجات بدیم
        بریم یه جای خوش اب و هوا تر با مردم بهتر ویلا بخریم
        اینا باید دوباره مفلس بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج