۹۶۹۷۱۶
۲ نظر
۵۷۴۶
۲ نظر
۵۷۴۶
پ

رسانه آمریکایی: کادر درمانی ایران ستودنی است

یک پایگاه رسانه‌ای آمریکایی تصریح کرد ایران از بحران‌های سخت بسیاری سربلند بیرون آمده و روحیه پزشکان و پرستاران ایرانی در مبارزه با بیماری کرونا ستودنی است.

روزنامه کیهان نوشت: یک پایگاه رسانه‌ای آمریکایی تصریح کرد ایران از بحران‌های سخت بسیاری سربلند بیرون آمده و روحیه پزشکان و پرستاران ایرانی در مبارزه با بیماری کرونا ستودنی است.

المانیتور با اشاره به پیامدهای منفی کرونا، درباره فرصت‌های این موضوع برای ایران نوشت: بحران بهداشت فعلی، مانند هر مصیبت دیگری پتانسیل‌های جدیدی را نیز در اقتصاد به وجود خواهد آورد. به عنوان مثال، با توجه به شرایط موجود، تعدادی از جلسات، برنامه‌های آموزشی و حتی معاملات به صورت آنلاین انجام می‌شود پدیده‌ای که می‌تواند خود را تحکیم کرده و از تأثیر منفی برخی فرآیندهای آسیب‌زا مانند ترافیک آلاینده تهران بکاهد. همچنین رشد بی‌سابقه‌ای در تلاش‌های اجتماعی به ویژه فعالیت‌های بهداشتی و نیکوکاری مبتنی بر امور خیریه وجود دارد که می‌تواند تأثیر ماندگاری بر جامعه داشته باشد.

اپیدمی کرونا ویروس یک بحران در حال تحول در ایران است و برای برآورد تأثیر منفی کلی آن بسیار زود است. با این وجود، تاریخ ایران همواره با بحران‌هایی از جمله بلایای طبیعی، خیزش‌های سیاسی، فشارهای خارجی و همچنین بحران‌های بهداشت عمومی عجین بوده و جالب اینکه این کشور همواره سربلند بوده است.

ایرانی‌ها به دلیل امیدواری‌شان همیشه از موقعیت‌های نا امید کننده سربلند بیرون آمده‌اند. میدل‌ایست مانیتور نیز در گزارشی با اشاره به نشاط و جدیت نیروهای درمانی در ایران نوشت آنها با روحیه بالا به جنگ با ویروس کرونا رفته‌اند و در کنار مردم قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما اینیم دنیا یا علی کنار هم

    • بی نام

      کاش ما هم یاد می گرفتیم گفتن محاسن
      دیگران ( حتی دشمن )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج