جاباما
۹۷۰۲۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مذاکره یونایتد - تاتنهام؛ هری کین قرمز می‌شود؟

اد وودوارد مدیر اجرایی ارشد منچستریونایتد قصد دارد در تلاش برای جذب هری کین، کاپیتان و مهاجم تاتنهام با دنیل لوی رئیس این باشگاه مذاکراتی انجام دهد.

ورزش سه: روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید اد وودوارد، مدیر اجرایی ارشد باشگاه منچستریونایتد قصد دارد به زودی با دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام دیدار کرده و با او درباره احتمال انتقال هری کین، کاپیتان و ستاره بزرگ اسپرز به یونایتد در تابستان پیش رو مذاکره کند.

یونایتد از مدتها پیش از علاقه‌مندان هری کین بوده و حالا که بار دیگر گمانه‌زنی درباره آینده کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس آغاز شده، یونایتد به این نتیجه رسیده که تلاشهایش برای جذب هری کین را بار دیگر شدت بخشد. از سوی دیگر اوله گنار سولسشر که در ماه ژانویه نتوانست مهاجم مورد علاقه‌اش ارلینگ هالند را به اولدترافورد بیاورد، حالا به مدیریت باشگاه فشار آورده و خواهان اضافه شدن یک مهاجم برجسته به جمع بازیکنان خود است.

اما تاتنهام هم قصدی برای از دست دادن ستاره خط حمله خود ندارد. ژوزه مورینیو علاقه زیادی به هری کین دارد و به مدیریت باشگاه اعلام کرده که قصد دارد تیم خود را حول محور این مهاجم گلزن انگلیسی بازسازی کند. اما به گزارش رسانه‌های انگلیسی اد وودوارد قصد دارد هر چه سریعتر در جلسه‌ای با حضور دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام شرکت کرده و با او در این مورد مذاکره کند. البته وودوارد بدون شک کار سختی در پیش خواهد داشت چرا که لوی به عنوان مذاکره‌‌کننده‌ای سرسخت و باهوش شناخته می‌شود که به هیچ عنوان نمی‌توان او را وادار به کاری کرد که علاقه‌ای به انجامش ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج