۹۷۰۲۹۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

در چهار نوبت روزانه

ادامه ضدعفونی اتوبوس‌های شرکت واحد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد ناوگان اتوبوسرانی با وجود کاهش نسبی مسافران به دلیل شیوع بیماری همچنان اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسیله جابجایی مردم تهران محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه ناوگان اتوبوسرانی با وجود کاهش نسبی مسافران به دلیل شیوع بیماری همچنان اصلی ترین و مهم ترین وسیله جابجایی مردم تهران محسوب می شود، گفت: مردم تهران برای سفرهای درون شهری خود هنوز استفاده از اتوبوس را ترجیح می دهند و از این وسیله به منظور ترددهای روزانه خویش استفاده می‌کنند.

محمود ترفع افزود: تمام تلاشمان را به عمل آورده ایم تا با بکارگیری ناوگان به اندازه مورد نیاز، به نحوی عمل کنیم تا هم شهروندان در استفاده از اتوبوس کمتر دچار زحمت شده و احساس آرامش کنند و هم به تعداد مورد نیاز اتوبوس به کار گرفته و به خطوط اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه تلاشمان را می کنیم تا مسافران در اتوبوس ها تا جای ممکن روی صندلی بنشنید یا به راحتی بایستند، اظهار کرد: البته فراموش نکنیم تقاضای استفاده از ناوگان در خطوط پر مسافری مانند خط یک بی آرتی در مسیر آزادی تا چهار راه تهرانپارس، همچنان بالاست و شاهد حجم بالای مسافر در این خط و دیگر خطوط بی آرتی هستیم.

براساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ ترفع با تأکید بر اینکه نهایت سعی مان را در جهت انجام اقدامات پیشگیرانه برای رعایت ملاحظات بهداشتی از جمله ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی، حداقل ۴ نوبت در روز به کار گرفته ایم، خاطر نشان کرد: البته همکاری و همراهی مردم عزیزمان در رعایت نکات بهداشتی و استفاده از وسایل بهداشت شخصی از جمله ماسک و دستکش هنگام استفاده از اتوبوس مهم ترین عامل پیشگیری از شیوع بیماری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبه

      ای اتوبوس ها را هم اگردر دریاچه نمک هم شتشو دهند پاک نمی شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج