۹۷۰۵۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طباطبایی: برای شهر‌های شمالی نگرانم

شهرهای شمالی به‌دلیل رجوع بی‌رویه مسافران در وضعیت حادی قرار گرفته‌اند و عده‌ای بدون توجه به توصیه‌ها بار سفر به سمت شمال بسته‌اند؛ موضوعی که هادی طباطبایی را بشدت نگران کرده است.

ایران ورزشی: شهرهای شمالی به‌دلیل رجوع بی‌رویه مسافران در وضعیت حادی قرار گرفته‌اند و عده‌ای بدون توجه به توصیه‌ها بار سفر به سمت شمال بسته‌اند؛ موضوعی که هادی طباطبایی را بشدت نگران کرده است. طباطبایی که صحبت درباره فوتبال را در شرایط کنونی جایز نمی‌داند از مردم می‌‌خواهد برای مبارزه با ویروس کرونا از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند تا وضعیت شهر‌های شمالی نیز بهبود پیدا کند.

آقای طباطبایی این روزها با شما فوتبالی‌ها کمتر می‌شود درباره فوتبال صحبت کرد.

همین‌طور است. همه درگیر بیماری کرونا هستیم. شرایط جوری است که نمی‌شود از فوتبال حرف زد. همه‌چیز تحت‌الشعاع قرار گرفته و نگرانی‌های بسیاری در میان خانواده‌ها شکل گرفته است. از خدا می‌خواهم هرچه زودتر این شرایط تمام شود و سلامتی به جامعه بازگردد.

ظاهراً وضعیت زادگاه شما گیلان هم خیلی حاد شده.

متأسفانه همین‌طور است. در روزهای گذشته خبر‌هایی درباره سفر‌های غیرضروری مردم به شهر‌های شمالی شنیدم که خیلی نگران مردم این خطه شدم. وقتی می‌گویند همه باید قرنطینه باشند یعنی اینکه هیچ‌کس از خانه‌اش بیرون نرود، اما می‌بینیم عده‌ای بار سفر به شهر‌های شمالی می‌بندند که این موضوع وضعیت شهر‌های شمالی را حاد می‌کند. من از مردم می‌خواهم به این موضوع مهم توجه کنند و ماجرا را شوخی نگیرند. رفتن به شهر‌های شمالی در این شرایط هرگز جایز نیست.

متأسفانه عده‌ای موضوع را خیلی شوخی گرفته‌اند.

اصلاً شوخی‌بردار نیست. خدای‌نکرده اگر کسی درگیر این ماجرا شود تازه می‌فهمد به چه بلایی گرفتار شده است. در این شرایط باید دست به دست هم بدهیم و به این ویروس غلبه کنیم. اکنون شرایطی نیست که آن را شوخی بگیریم. باید همه به هم کمک کنیم. به اعتقاد من نشستن در خانه و حفظ سلامت و بهداشت می‌تواند بهترین راهکار برای خارج شدن از این بحران کرونایی باشد. امیدوارم مردم درک درستی از این وضعیت داشته باشند.

با توجه به شیوع این بیماری فکر می‌کنید لیگ برتر در موعد مقرری که تعیین شده دوباره از سر گرفته شود؟

آنقدر شرایط حاد است که هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی رخ می‌دهد. باور کنید هیچ تضمینی به ادامه لیگ نیست. تصور می‌کنم اگر اوضاع کنترل نشود لیگ را هم برگزار نکنند و کار همین‌جا متوقف شود. البته برای ما فوتبالی‌ها سخت است که چرخ فوتبال از حرکت بایستد اما وقتی جان مردم در خطر باشد، راهی جز این نیست. البته امیدوارم در روزهای آتی اوضاع بهبود پیدا کند و این ویروس دست از سر ما بردارد تا همه‌چیز به روال عادی خودش برگردد.

البته سازمان لیگ تأکید دارد که مسابقات از 14 فروردین از سرگرفته شود.

هیچ‌چیز قطعی نیست. باید ببینیم تا آن روز چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. سازمان لیگ فعلاً بازی‌های را تعطیل کرده تا شرایط را بررسی کند. من هم امیدوارم اوضاع بهتر شود تا هم تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند و هم مردم دوباره بتوانند فوتبال تماشا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج