۹۷۰۷۳۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تلاش‌های پرسپولیس برای بسته نشدن پنجره

با سرازیر شدن احکام انضباطی فیفا علیه باشگاه پرسپولیس، اکنون هواداران این باشگاه نگران تبعات ناشی از این اتفاق هستند.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس طی هفته اخیر با احکام فیفا در خصوص نیلسون کوره‌آ، فرناندو گابریل، ماریو بودیمیر، برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو ایوانکوویچ محکوم شده است و این در حالیست که نگرانی بابت احکام بعدی در خصوص گابریل کالدرون نیز وجود دارد.

با توجه به شرایط بحرانی مدیریت در این باشگاه و استعفای محمدحسن انصاریفرد، اکنون اعضای هیات مدیره برنامه ویژه‌ای برای برون رفت از این موضوع در نظر گرفته‌اند. مهدی رسول پناه، رییس هیات مدیره این باشگاه که امروز به عنوان سرپرست پرسپولیس منصوب شد، در این رابطه با شکل دادن کارگروهی برای بررسی پرونده‌های جاری و احکام صادره، به دنبال راهکاری برای پایان دادن به برخی از آنهاست.

برخی از پرونده‌های علیه باشگاه به شرایط اجرایی رسیده و پرسپولیس تهدید به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در صورت عدم پرداخت در موعد شده است. موضوعی که باعث شده باشگاه پرسپولیس اکنون به صرافت تامین منابع لازم در این خصوص باشد. طبق ادعای اعضای هیات مدیره احکام صادره در دو بخش نهایی و در حال بررسی علیه باشگاه قرار دارد. آنها راهکار خود برای پرداخت احکام نهایی که البته مبلغ زیادی نیز محسوب نمی‌شود (نیلسون کوره‌آ و فرناندو گابریل) دنبال می‌کنند و به زودی این مبلغ پرداخت خواهد شد.

در خصوص برخی احکام دیگر از جمله ماریو بودیمیر، برانکو ایوانکوویچ و همچنین زلاتکو نیز باشگاه قصد دارد ضمن ارائه لایحه دفاعی خود و پرداخت حق وکالت در CAS ضمن بررسی مجدد، زمان لازم برای تامین منابع مالی را نیز تامین کند. از سوی دیگر باشگاه با ارسال نامه‌ای به فیفا درخواست خود را برای پرداخت بدهی این باشگاه از طریق مطالبات بلوکه شده را کرده است.

باید دید در شرایط فعلی و با توجه به مشکلات و حواشی شکل گرفته حول مدیریت این باشگاه، آنها قادر خواهند بود بزرگترین نگرانی هواداران را در خصوص محرومیت نقل و انتقالاتی را برطرف کنند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه بابا مسعود مرده

    • حسن غلامی

      متاسفانه تجربه های تلخ باعث عبرت دست اندرکاران فوتبال نشده وپرسپولیس جا پای استقلال می گذارد سرمربی استقلال رفت کالدرون مهلت داد اما همان مسیر راپرسپولیس رفت رییس هیءت مدیره استقلال شد سرپرست مدیرعاملی وحالا پرسپولیس هم انصاری فرد را بدستور وزیر برکنارکرد ورییس هیءت مدیره شدسرپرست مدیرعاملی پرسپولیس واین دور همچنان ادامه دارد البته مشکل مالی پرسپولیس بنظر وزیر حلناشدنی است ورسول پناه دوست وزیر پیشنهاد کرد که این مشکل راحل خواهد کرد (سرمایه دار) بشرط مدیر عاملی خودش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج