۹۷۰۸۵۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کشف ۱۱۲هزار عدد دستکش احتکار شده در کهگیلویه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۱۲ هزار عدد دستکش و مقداری مواد ضدعفونی با توجه به رصد گسترش چتر اطلاعاتی بر فعالیت محتکران و متخلفان در عرضه تجهیزات پزشکی و بهداشتی در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۱۲ هزار عدد دستکش و مقداری مواد ضدعفونی با توجه به رصد گسترش چتر اطلاعاتی بر فعالیت محتکران و متخلفان در عرضه تجهیزات پزشکی و بهداشتی در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

"براتعلی صالحی" در گفت و گو با خبرنگار افزود: با حکم دادستان شهر دهدشت و ورود به منزل که همان انبار کالای تجهیزات پزشکی بود، در گشت مشترک تعزیرات حکومتی کهگیلویه، پلیس امنیت، مرکز بهداشت و سازمان صمت در این انبار ۱۱۲ هزار عدد دستکش معادل ۵۶هزار جفت و ۸عدد محلول ۴لیتری ضدعفونی و ۲۰ عدد ماسک نقاب‌دار کشف و ضبط شد.

وی اظهارکرد: کالاها و اقلام کشف شده طی صورتجلسه ای، تحویل مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان کهگیلویه شد تا با اولویت بندی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عاملان اقلام ضروری سلامت احتکار شده در اختیار مقامات قضایی و شعبه رسیدگی به مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قرار می گیرد.

صالحی تصریح کرد: از تمامی مردم شریف استان استدعا داریم که گزارشات خود مبنی بر گرانفروشی و احتکار را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ پلیس، ۱۳۵ تعزیرات، ۱۱۳ ستاد خبری اداره اطلاعات و ۱۱۴ ستاد خبری بسیج گزارش دهند.

وی ضمن تشکر از اصناف و کسبه استان که جهت پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام به تعطیلی کردند، ادامه داد: انتظار داریم سایر واحدهای صنفی استان که فعالیت آنها در این شرایط ضرورتی ندارد، اقدام به تعطیلی کنند.

همچنین علمدار بازرگان، رئیس اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی، به متخلفان بازار اقلام پیشگیری از کرونا اجازه سو استفاده نمی دهیم.

وی افزود: بازار شهرستان را رصد می کنیم و اجازه تخلف را به سودجویان نخواهیم داد و با محتکران و گرانفروشی به شدت و قوت طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

بازرگان بیان کرد: قطعا متخلفان بازار استان شناسایی و به اشد مجازات محکوم می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج