۹۷۰۹۰۱
۲ نظر
۵۱۰۴
۲ نظر
۵۱۰۴
پ

دین‌محمدی: بهترین گلزن تاریخ تراکتور هستم

مهاجم سابق تیم تراکتور ادعا کرد که بهترین گلزن این تیم در طول تاریخ این باشگاه است.

خبرگزاری فارس: غلامحسین دین‌محمدی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: اخیرا آماری در فضای مجازی منتشر شده است که ۱۰ گلز‌ن برتر تیم تراکتور با تعداد گل ثبت شده و جالب اینکه اسمی از من در این آمار نیست.

وی گفت: آقای شیخ‌لاری از اسطوره‌های فوتبال تبریز هستند و در دوران بازیکنی واقعا یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تبریز بودند، اما وی بیشترین دوران بازیکنی‌اش در تیم های ماشین‌سازی و ایدم بوده و اواخر دوران بازیکنی‌شان به تیم تراکتور پیوسته بودند.

دین‌محمدی گفت: در آن سال‌ها به دلیل مشکلات تیم تراکتور در خط دفاعی، واسیلی گوجا از شیخ‌لاری به عنوان دفاع آخر استفاده کرده و وی انصافا بسیار درخشان ظاهر شده و حتی واسیلی بارها از علی پروین سرمربی وقت تیم ملی خواست که شیخ‌لاری را به تیم ملی دعوت کنند.

وی افزود: شاید آمار تعداد بازی و گلزنی شیخ لاری برای تمام دوران بازیکنی اش محاسبه شده است، اما آمار وی به عنوان بهترین گلزن تیم تراکتور درست نیست.

دین محمدی افزود: من ۸ سال در تیم تراکتور بازی کردم و هر ساله به صورت میانگین ۱۳ گل برای تراکتور زدم و می‌توانم بگویم در دوران بازیکنی‌ام در تیم تراکتور بیش از ۱۰۰ گل زده و بهترین گلزن این تیم بودم، اما جالب است که اسمی از من در این آمار نیست و مثلا جاسم کرار با ۱۳ گل زده جزو ۱۰ گلزن برتر این باشگاه است.

کاپیتان دهه ۷۰ تراکتور افزود: من در سال ۷۲ با پیراهن تیم تراکتور دومین گلزن برتر لیگ آزادگان شدم و اگر تراکتور در نیم فصل دوم آن سال به دلیل اختلافات واسیلی و باشگاه دچار افت نمی‌شد، قطعا آقای گل فوتبال ایران می شدم.

وی تصریح کرد: یادم است یک سال هم حسین خطیبی نفر دوم گلزنان در تیم تراکتور بعد از فرشاد پیوس شد و در سالی که با تراکتور سوم ایران شدیم زوج من و حسین خطیبی بارها موفق به گلزنی شده بودیم، اما در آمار نام حسین خطیبی هم به چشم نمی خورد و اگر تنها یک سال گلزنی وی محسوب می شد قطعا بالاتر از جاسم کرار قرار می گرفت.

زننده زیباترین گل فوتبال تبریز که در دوران بازیکنی‌اش هیچ کارت زرد و قرمزی نگرفته است، گفت: حتی ناصر فراستی و ستار نوبری هم در تراکتور بیشتر از جاسم کرار گل زده و دهه ۵۰ هم تراکتور یک مهاجم خوب به نام رحیم مه‌نمای‌اقدم داشت که وی هم آمارش گلزنی‌اش بالا بود و نمی‌دونم این آمار با چه هدفی نوشته شده است که مهاجمان بومی تراکتور اصلا لحاظ نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      بابا عجب داستانی پس آمار اشتب هم میشه تو ایران زد هرکی میاد یکاره میشه تو باشگاه که زود تو دله هواداران جا باز کنه میره آمار میزنه تو سایت باشگاه که یعنی منم تو این باشگاه فوتبال و بهترین دوران فوتبالم رو گذروندم دستخوش بابا به ایرانی ها که باین مخ فقط دور زنی ها رو بلدن همین

    • انصاریفرد

      آخه بازیهای که جام گرفتین حساب شده.. هههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج