۹۷۰۹۹۸
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

مادران باردار باید در خانه بمانند!

یک فوق تخصص طب مادر و جنین گفت: در این روز‌ها که شیوع کرونا در جامعه وجود دارد مادران باردار برای حفظ سلامت خود و جنین باید در خانه بمانند و از حضور در دیدوبازدید نوروز خودداری کنند.

ایسنا: یک فوق تخصص طب مادر و جنین گفت: در این روزها که شیوع کرونا در جامعه وجود دارد مادران باردار برای حفظ سلامت خود و جنین باید در خانه بمانند و از حضور در دیدوبازدید نوروز خودداری کنند.

شکوه سادات ابوترابی، فوق تخصص طب مادر و جنین، در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: ویروس کرونا قدرت سرایت بالایی دارد و با توجه به اینکه خانم‌های باردار افراد در معرض خطر هستند باید نکات بهداشتی و ایمنی را بیشتر رعایت کنند، چراکه اگر زن باردار به کرونا مبتلا شود سلامتی خودش و جنین تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به‌ضرورت حذف دیدوبازدیدهای خانگی بیان کرد: در شرایط موجود افراد هرچقدر کمتر از خانه خارج شوند بیشتر به نفع خودشان است، دیدوبازدیدهای عید اگرچه سنتی نیکو و پسندیده است اما باید توجه داشت که برای همه اقوام و آشنایان در وهله اول سلامتی فرد دارای اهمیت است، با توجه به‌سرعت سرایت این بیماری ممکن است یک دیدوبازدید ساده نوروزی منجر به بیماری شدیدی شده و خوشحالی لحظه‌ای را از بین ببرد.

این فوق تخصص طب مادر و جنین بیان کرد: به مردم به‌ویژه زنان باردار توصیه می‌کنم که در این ایام در خانه بمانند، برای این‌که مردم در خانه بمانند ایجاد شرایط و فرهنگ‌سازی نیز دارای اهمیت است رسانه‌ها باید فیلم‌و کلیپ‌های آموزشی در این حوزه تولید و منتشر کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها ابزاری محوری برای اقناع مردم هستند، عنوان کرد: توضیح دادن علت شیوع کرونا و این‌که چرا ماندن در خانه دارای اهمیت است و تکرار آن توسط رسانه‌ها اثرگذار است، اگر اطلاع‌رسانی درست صورت بگیرد و توضیحات خوبی به مردم ارائه شود آن‌ها قانع می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      کارمندانی که هیچ گاه قهرمان ملی خطاب نشدن!روزهایی که همه شعار در خانه بمانیم سر داده اند مدرسه و بازار و ... تعطیل شدن ولی اونها مجبور به رفتن به ادارات هستن! هیچ استوری و وضعیت و متنی از اونا نگذاشتن! هیچ تقدیری نشدن! اسمی ازاونها نیومد! به اسم کارمند بانک ، کارمند شهرداری و... گرفتار شدن و از دنیا رفتن! کارمندان کشورم مظلوم ترین و پرتهدیدترین به بیماری کرونا از قشر جامعه هستن! به دادشان برسید یا به یادشان باشید....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج