۹۷۱۵۵۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بضاعت بوکس ایران در حد المپیک نیست

سرمربی سابق تیم‌ ملی بوکس با بیان اینکه بضاعت بوکس ایران در حد و اندازه مدال المپیک نیست، توضیح داد: عملکرد بوکسورها در اردن خوب بود و از الآن باید اصلی‌ترین هدف ما موفقیت در بازی‌های آسیایی پیش رو باشد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی سابق تیم‌ ملی بوکس با بیان اینکه بضاعت بوکس ایران در حد و اندازه مدال المپیک نیست، توضیح داد: عملکرد بوکسورها در اردن خوب بود و از الآن باید اصلی‌ترین هدف ما موفقیت در بازی‌های آسیایی پیش رو باشد.

حسین نهرودی در گفت وگویی درباره کسب دو سهمیه المپیک توسط بوکسورهای ایران گفت: در مقایسه با دوره‌های قبل نتیجه بسیار خوبی بود، در واقع حق ایران سه سهمیه بود که واقعا حق احمدی‌صفا را ندادند. البته همانطور که می‌دانید اخذ سه سهمیه پیش بینی بنده هم بود که خوشبختانه دوتا از آن سه سهمیه به واقعیت پیوست. البته باید منتظر ماند و دید که جواب اعتراض کادرفنی ایران چه‌خواهد شد و آیا سهمیه سوم را به‌ ما می‌دهند؟

او افزود: در مجموع نتیجه کاملا قابل قبول است، اما ای کاش می‌شد با مدال این سهمیه‌ها به دست می‌آمد. البته باید تاکید کنم که در این مسابقات موضوع با اهمیت کسب سهمیه است و عناوین خیلی مهم نیست. قطعا هم یکسری اشکال و ایراد وجود دارد که کادرفنی باید سعی کند این اشکالات را برطرف کند تا در مسابقه کسب سهمیه بعدی باز هم به سهمیه برسیم. در وزن‌هایی که می‌توانیم سهمیه بگیرم نتیجه مد نظر حاصل نشد و باید برای مسابقات بعدی آماده شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد ضعیف روزبهانی به معنای این نیست که باید یک تغییر نسل در بوکس صورت بگیرد؟ توضیح داد: اصلا این حرف را قبول ندارم که من تعیین کنم عمر بوکس یک بوکسور تمام شده است، چون واقعا درست نیست و بوکسور باید خودش به جایی برسد که بداند آخر خط است. تجربه و سابقه‌ای که احسان دارد حیف است و واقعیت این بود که احسان در این مسابقات به وزنش باخت. اگر او با وزن کمتری به اردن می‌رفت نتیجه بهتری می‌گرفت. کم‌ کردن وزن در مدت خیلی کوتاه، روی عملکرد او تاثیر گذار بود.

نهرودی در پاسخ به این سوال که چه کسی در بحث نرسیدین به موقع روزبهانی به وزن ایده‌آل مقصر است؟ توضیح داد: واقعیت این است که به هر دو طرف موضوع مرتبط است، هم کادرفنی و هم خود بوکسور مقصر هستند. اگر بوکسور احساس مسئولیت بیشتری کند به خودش اجازه نمی‌دهد که اینگونه مشکل ایجاد شود و کادرفنی هم ‌مسئولیت دارد که قبل از اعزام بررسی کند که این بوکسور می‌تواند در سطح قابل قبول مبارزه کند یا خیر. اینکه کادرفنی چگونه در چنین شرایط سخت وزنی به احسان اعتماد کرد قابل بررسی است که باید در موردش صحبت کرد. شب‌ گذشته بنده با استکی هم صحبت ‌ کردم و ان‌شاءالله وقتی به ایران برگشتند با خودش در این مورد صحبت می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که اکنون نیاز بوکس ایران برای موفقیت در المپیک چیست؟ توضیح داد: با توجه به بضاعتی که بوکس ایران دارد، مشکل ما در المپیک زیاد است و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم، چون بضاعت فعلی ما در حد و اندازه المپیک نیست که بخواهیم مدال بگیریم. امیدوارم بعد از بازگشت تیم ملی به ایران یک افتی به تیم بدهند و ریکاوری کنند تا در مسابقات کسب سهمیه خرداد ماه که‌ مهم است، برای سهمیه شش وزن دیگر بجنگیم تا از آنجا هم سهمیه بگیریم.

او در پایان افزود: باید به المپیک فکر کرد، ولی از نظر من برنامه‌ریزی اساسی فدراسیون ایران باید برای بازی‌های آسیایی پیش رو باشد تا این نفرات چه کادرفنی و چه بوکسورها موفق باشند. برنامه‌ریزی‌ها باید بیشتر برای بازی‌های آسیایی باشد تا این بوکسورها یا بوکسورهای دیگر کشورمان به مرحله ثمربخشی برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برید جنوب شهر قهرمان المپیک پیدا میشه

    • علیرضا خندابی

      بوکس کشور مظلوم است
      همچون یتیمی میماند که صاحب ندارد
      هرقدر بکاریم ،برداشت خواهیم کرد
      فدراسیون ضعیف
      مسئولین ضعیف
      مربیان سنتی
      امکانات پایین
      نداشتن برنامه
      کوچینگ ابتدایی
      اردوهای کم
      و....
      همه و همه ،موجب شده که در فدراسیون بوکس ،جای مدال المپیک خالی باشد
      قابل توجه وزیر محترم ورزش

    • علیرضا خندابی

      رییس فدراسیون کم تجربه و کسیکه با عوامل وزارت ورزش در هیئت ها ،به کرسی نشست
      و امپراطوری رئیس قبلی ،با سه دهه حکمرانی
      و...
      نتیجه اش ،نتایج ضعیف بوکس میشود
      تا کی باید منتظر مدال المپیک بود
      قابل توجه ،وزیر محترم ورزش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج