۹۷۱۹۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مغانلو: صددرصد در لیگ برتر می‌مانیم

پیکان هم یکی از تیم‌هایی است که تمریناتش را خیلی زود شروع کرد. پیکانی‌ها در شرایط خوبی نیستند و نمی‌خواهند فرصت را از دست بدهند.

ایران ورزشی: پیکان هم یکی از تیم‌هایی است که تمریناتش را خیلی زود شروع کرد. پیکانی‌ها در شرایط خوبی نیستند و نمی‌خواهند فرصت را از دست بدهند. به همین دلیل عبدالله ویسی سرمربی خودروسازان تصمیم گرفت، فقط ۴، ۵ روز به تیمش استراحت بدهد و بعد از آن، تمرینات را از سر بگیرند تا مبادا بعداً پشیمان شوند. این در حالی است که اکثر بازیکنان به خاطر ویروس کرونا، استرس دارند و نمی‌دانند شرایط محل تمرین چطور است. شهریار مغانلو مهاجم گلزن پیکانی‌ها که امید اصلی این تیم برای باز کردن دروازه حریفان است، در رابطه با وضعیت تیمش، شروع تمرینات در شرایطی که نمودار شیوع کرونا بسیار بالا رفته و اینکه پیکان چقدر خطر سقوط را احساس می‌کند، توضیحات جالبی دارد.

ظاهراً تمرینات‌تان را شروع کرده بودید؟

بله، شروع کردیم و قرار بود تا قبل از عید ادامه بدهیم اما سازمان لیگ باز هم مسابقات را به تعویق انداخت و البته ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد فعلاً هیچ تیم ورزشی نباید تمرین داشته باشد که اکثر تیم‌ها تمرینات را تعطیل کردند. با توجه به بحث‌هایی که در مورد ویروس کرونا به وجود آمده همه باید با استرس به تمرین می‌رفتیم. البته باشگاه تدابیری در نظر گرفته بود که شرایط برای تمرین مهیا باشد اما به هر حال استرس داشتیم.

این استرس روی تمرینات‌تان تأثیر ندارد؟

فکر نمی‌کنم. ما این روزها انگیزه زیادی داریم و با تمام توان می‌رفتیم که تمرینات را به بهترین نحو انجام دهیم.

تغییرات کادرفنی چطور بوده؟ به تیم کمک کرده؟

از وقتی عبدالله خان (ویسی) آمده شرایط بهتر شده و روز به روز بهتر از قبل می‌شویم و باید امتیازاتی که از دست دادیم را جبران کنیم.

اگرچه از وقتی آقای ویسی آمده تیم‌تان خوب بازی می‌کند اما بدشانسی آوردید و به ته جدول رفتید...

دیر یا زود این اتفاق می‌افتاد اما باید هر چه زودتر از این شرایط خارج شویم. امیدوارم با کمک کادرفنی و هیأت مدیره تمرینات خوبی را با آرامش انجام دهیم و بتوانیم به شرایطی برسیم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و در لیگ بمانیم.

انگار خیلی امیدوار به ماندن در لیگ برتر هستید؟

صددرصد. ما همه تلاش‌مان این است که در لیگ برتر بمانیم و مطمئنم این اتفاق می‌افتد.

پیکان هوادار چندانی ندارد اما به همان هواداران اندک قول ماندن در لیگ برتر را می‌دهی؟

حتماً. ما هوادار نداریم اما خانواده‌هایمان هواداران‌مان هستند. پس به خانواده‌هایمان قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را بکنیم که تیم در لیگ برتر بماند. من خودم خیلی امید دارم که در لیگ برتر می‌مانیم و مطمئنم این اتفاق می‌افتد چون همه اعضای تیم انگیزه و روحیه خوبی دارند که این مسأله به تیم کمک می‌کند.

تا چندی پیش شانس اول رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر بودی اما حالا مدعیان زیادی برای این عنوان وجود دارد. با این شرایط، هنوز هم امیدوار هستی که بتوانی به آقای گلی برسی؟

من قبلاً هم گفتم که تمام تمرکزم روی این است که تیم موفق باشد. درست است که رسیدن به آقای گلی آرزوی هر بازیکنی است اما واقعاً برای من اولویت، موفقیت پیکان و ماندن در لیگ برتر است، نه خودم.

قراردادت با پیکان، این فصل به پایان می‌رسد؟

نه، یک سال دیگر قرارداد دارم که باید ببینم چه می‌شود.

انگار قرار نیست بمانی؟

من به باشگاه پیکان تعهد دارم و طبق آن، کارم را پیش می‌برم. همه چیز به باشگاه بستگی دارد و من تصمیم‌گیرنده نیستم. این روزها هم فقط روی موفقیت تیمم تمرکز دارم و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج