۹۷۲۲۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه تهدید‌آمیز میلیچ به باشگاه استقلال

یک مشکل دیگر هم به مشکلات باشگاه استقلال اضافه شد. آبی‌ها یک هفته‌ای است که به شدت درگیر مسائل مالی هستند. بازیکنان قصد دارند تمرین را به اعتصاب بکشند. از سوی دیگر بدهی‌های معوقه باشگاه به خارجی‌ها انباشته شده و همین‌طور رقم بیشتر و بیشتر می‌شود.

خبرورزشی: برای همه جای سؤال دارد چرا باشگاه استقلال سال گذشته اینقدر بازیکن خارجی گرفت و چنین ضرر‌های هنگفتی به خود زد. امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت این باشگاه تصمیم گرفته فعلاً سکوت کند و توضیحی در این باره ندهد. تلاش‌های ما برای گفتگو با او به نتیجه نرسیده چراکه کلاً علاقه‌ای به مصاحبه ندارد. بعد از تجربه تلخ فصل گذشته حداقل توقع می‌رفت امسال استقلال به دنبال بازیکن خارجی نرود ولی مدیریت باشگاه با پیشنهاد استراماچونی و بعد دیاباته موافقت کرد.

اگر چه، خلیل زاده چند بار در مصاحبه‌های خود گفت اگر مربی، بازیکن خارجی بخواهد جذب می‌کنیم. بماند که استراماچونی یک بازیکن دیگر که مکمل شیخ دیاباته باشد، می‌خواست، اما جذب نشد. در هر صورت مجیدی هم با ورود به استقلال بودروف را به خدمت گرفت که یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم بوده است. اخیراً این بازیکن همراه میلیچ، بدون اینکه تعهدی بدهند از کشور خارج شدند. از لحظه خروج این بازیکنان کاملاً مشخص بود دیگر برگشتی در کار نخواهد بود.

دیروز، اما خبر تازه‌تری هم در این زمینه به دست‌مان رسید که برای استقلالی‌ها خبر خوبی نبود. میلیچ و ایجنتش نامه‌ای به باشگاه ارسال کرده‌اند که رنگ و بوی همکاری ندارد. در این نامه نوشته شده: «اگر دو هفته دیگر پول پرداخت نشود، قرارداد به صورت یک‌طرفه فسخ و از طریق فیفا پیگیری لازم صورت می‌گیرد.» یکی از بازیکنان استقلال که در جریان قرار داشت گفت: «بله، او هم نامه زده و دیگر هیچی...».

اما میلیچ چقدر از استقلال می‌خواهد؟ خواسته مالی او آن‌طور که در نامه ذکر شده چیزی حدود ۲۰ هزار یورو است. رقم در فوتبال پول زیادی نیست ولی مشکل اینجاست که استقلال ندارد آن را بپردازد. آن‌ها در نامه هشدار داده‌اند در صورتی که در دو هفته آینده پول پرداخت نشود، قرارداد را فسخ می‌کنند و سراغ فیفا خواهند رفت.

استقلال در حالت آچمز گیر کرده. می‌داند اگر پول میلیچ را بدهد، این بازیکن دیگر برنمی‌گردد ولی از سوی دیگر اگر پول را ندهد، او شکایت می‌کند و داستان زیادی درست می‌شود. پرداخت پول این بازیکن، اما یک مزیت دارد و آن این است که باشگاه می‌تواند با میلیچ به توافق برسد. این بازیکن حاضر است چنین کاری کند. اگر باشگاه پولش را ندهد، ممکن است به فیفا برود و پول فصل بعد خود را هم طلب کند. در هر صورت استقلالی‌ها فعلاً گیج شده‌اند و نمی‌دانند بین این همه مشکلات مالی چه باید بکنند؟ مشکلات انباشه شده و هر لحظه هم بیشتر و بیشتر می‌شود. تازه هنوز موعد شکایت استراماچونی و کمک‌هایش هم از راه نرسیده است. بودروف هم هنوز اقدامی نکرده است. او هم ماهانه ۲۵ هزار دلار از استقلال می‌گیرد که هنوز تسویه نکرده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدارو از اونسر دنیا آوردن حقوقشم نمیدن

      پاسخ ها

      • احمد

        همیشه این بوده

    • تاجی

      اقای محترم شما پرسپولیسی هستید که این حرفو می زنی

    • تاجی

      وگر نه پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال بدهی داره و نمی ده کسی هم صداش در نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا کی میخواهید به حماقت ادامه بدید . هموطن عزیز وقتی بحث منافع ملی میشه کری خوندن و بهمدیگه توهین کردن اوج حماقته . ایا میدونی همین دعواهای ما و شما چه ضربه بزرگی به کشور و مردم میزنه . ی عده فرصت طلب از همین رفتارهای احمقانه سود کلانی میبرن . بازیکنان خارجی که وارد کشورمون میشن تو کشور خودشون ماهانه حداکثر 5000 دلار حقوق میگیرن و 45 درصدش را هنگام دریافت حقوق مالیات کسر میشه ولی همین بازیکن توسط وطنفروشان داخلی وارد کشور ما میشه و ماهی سی چهل هزار دلار حقوق میگیره و جالبه مالیاتش هم بر عهده باشگاه است . خواهشا ی ذره تفکر بدون توجه به رنگها و اولویت را منافع ملی قرار دهید

    • بدون نام

      این احمق ها چجوری قرارداد میبندن که بازیکن اینجوری راحت ول میکنه میره یکطرفه هم فسخ میکنه

    • استقلال کبیر

      اگر پول بازیکنان را سر ماه بدهند که 25 هزار یورو است او هم نمیتواند یکطرفه فسخ کند وشکایت کند وباشگاه را ده برابر یا بیشتر مجبور به پرداخت کند تمام بدهی دوباشگاه سرخابی پول فسخ قراردادهای یکطرفه است که اکنون باشگاهها را زمینگیر کرده به فیفا شکایت میکند وباشگاه مجبور میشود پول کل زمان قراردادش را بدهدامیدوارم مدیران باشگاهها این را درک کنند وبیشتر از این پول مفت به مربیان وبازیکنان خارجی ندهند.

    • بدون نام

      تمام مدیران استقلال وپرسپولیس که در این ده سال مدیرعامل پاشگاه بودن باید دادگاهی ومجازات شوند هم آبرو ایران را بردن وهم میلیاردی زیان رساندن!؟

    • بدون نام

      خدایا به ما عقل و شعور و حس وطنپرستی عطا بفرما . فوتبالی که درآمد نداره و 90 درصد هزینه فوتبال کشور از بیت المال پرداخت میشه چرا باید بازیکن معمولی مثل مالاچ میلیچ ماهیانه 375 میلیون تومن حقوق بگیره البته به غیر از هزینه مسکن و خودرو و صبحانه و ناهار و شام و..... . کشوری که خیلی از مردمش به نون شب محتاج هستن ظلم بزرگیه که برخی اینچنین ریخت و پاش میکنن و به بهونه شادی مردم پولای مملکت را تو چاه میریزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت خداییش حرفه دلم رو زدی...ما ک فوتبالمون مث اوروپا پردرامد نیس فقط خرج این و اون میشه از بیت المال خداییش بنظرم جمع بشه بهتره...عشق فقط فوتبال اروپا

    • بدون نام

      تمام دنیا باشگاهها خصوصی اداره میشه ولی تو کشور ما مافیای گردن کلفت اجازه نمیدن که باشگاهها خصوصی بشن چون تا وقتی باشگاهها دولتی باشن آقایون به اسم فوتبال پول نجومی و کلان از بیت المال میگیرن و روز به روز بر تعداد میلیاردرها افزوده میشه و به ریش من و تو میخندن که علنا بهمدیگه فحاشی میکنیم و بقولی عاقلان دعوا کنن و ابلهان باور کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج