۹۷۲۳۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنا: با ماندن در خانه زنجیره شیوع کرونا را بشکنیم

آقای خاص کشتی فرنگی و یکی از بهترین مربیان کشتی دنیا گفت: امیدوارم مردم کشورم در این شرایط حساس با توجه به هشدارهای بهداشتی در منزل بمانند تا زنجیره شیوع ویروس کرونا شکسته شود و از بین برود.

ایرنا: آقای خاص کشتی فرنگی و یکی از بهترین مربیان کشتی دنیا گفت: امیدوارم مردم کشورم در این شرایط حساس با توجه به هشدارهای بهداشتی در منزل بمانند تا زنجیره شیوع ویروس کرونا شکسته شود و از بین برود. محمد بنا افزود: طبیعات همه جامعه و آدم‌هایی که در جامعه زندگی می‌کنند، موضوعی را که مرتب هشدار داده می‌شود که از خانه بیرون نیایید را رعایت کنند و به گونه‌ای رفتار کنیم که با بودن در خانه این رنجیره بشکند و سرایت از بین برود. البته حرف‌های من تکراری شده و مردم نباید بگذارند که تکرار شود و با ماندن در خانه به توصیه کارشناسان عمل کنند.

وی اظهار داشت: گاهی اوقات که برای گرفتن نان بیرون می‌روم، می‌بینم که برخی از مردم در خیابان‌ها هستند و قدم می‌زنند و از سوی دیگر جای تشکر دارد که مسوولان شهری در شهری که زندگی می‌کنم برخی خیابان‌ها و مغازه‌ها را تعطیل کرده و ضدعفونی می‌کنند.

بنا تصریح کرد: اگر بخواهیم بر این ویروس پیروز شویم و آنرا ریشه کنیم و تا یکی یا ۲ ماه آینده جمعیت میلیونی از کشورمان گرفتار آن نشوند، مجبوریم که قرنطینه خانگی را جدی بگیریم و در خانه بمانیم.

وی خاطر نشان کرد: من هم بعد از تعطیلی اردوها و از همان ابتدا در کنار خانواده و در منزل خودمان را قرنطینه کرده‌ایم. گاهی پیام‌هایی را می‌بینم که بیماران کرونایی می‌گویند کاش یک ماه تحمل می‌کردیم و یک ماه در منزل می‌ماندیم و به این بیماری دچار نمی‌شدیم و خانواده و بستگان را گرفتار نمی‌کردیم که این سخن آنان برایم جالب توجه است و امیدوارم که مردم فهیم و عزیز کشورمان به این موضوع توجه داشته باشند و تحمل کنند و این روزها را در خانه بمانند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین با قدردانی از پزشکان و پرستاران کشورمان تصریح کرد: واقعا دستشان درد نکند و این روزها جانفشانی و از خودگذشتگی می‌کنند و در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند و هر چند که ما کاری از دستمان برنمی‌آید و به هر حال خدایی آن بالا است و به آنان توجه دارد.

وی تصریح کرد: سال ۹۸ سال سختی برای همه بود و امیدوارم سال ۹۹ سال خوبی برای مردم کشورم و همه مردم دنیا باشد و نخستین آرزویی که دارم این است که این ویروس از شر کل دنیا کم شود که راحت‌تر بتوانیم به یکدیگر محبت کنیم و آنقدر نباید ترس از این ویروس وجود داشته باشد. همه باید مراقب قلب‌های مهربان خود با رعایت بهداشت باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج