۹۷۳۰۳۶
۴ نظر
۵۰۳۷
۴ نظر
۵۰۳۷
پ

حمایت شهردار مشهد از تصمیم تولیت آستان قدس

شهردار مشهدمقدس در ارتباط با بستن درب‌های حرم رضوی گفت: کاری که حجت‌الاسلام والمسلمین مروی انجام دادند یک شهامت و شجاعت بزرگ بود؛ درهای حرم برای حفظ جان زائران و مجاوران درهای بسته شد.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا کلایی شهردار مشهد امشب در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: باید قبول کنیم این اتفاقی که حرم مطهر رضوی بسته بشود بسیار اتفاق سختی است و تصمیم به بستن آن بزرگتر و سخت‌تر است.

شهردار مشهدمقدس گفت: من درک می‌کنم که حجت‌الاسلام والمسلمین مروی به‌عنوان تولیت آستان قدس رضوی چقدر باید شهامت و مسئولیت‌پذیری شرعی داشته باشد که چنین تصمیمی را بگیرند. امام رضا(ع) صاحب این شهر است و هرچه داریم از ایشان است، حالا ببینید کسی که متولی حرم حضرت رضا(ع) است با چه دل خونی باید این تصمیم را بگیرد و واقعاً این یک شهامت بزرگ است و خداوند قطعا کمک می‌کند، من باید به نوبه خودم از تصمیم ایشان تشکر کنم.

حمایت شهردار مشهد از تصمیم تولیت آستان قدس

کلائی عنوان کرد: در این اتفاق مردم هم باید صبر کنند و مسولان باید شهامت خرج دهند و اگر برعکس این باشد یعنی مردم شهامت خرج دهند و مسئولان صبر کنند فاجعه رخ می‌دهد. کاری که حجت‌الاسلام والمسلمین مروی انجام دادند یک شهامت و شجاعت بزرگ بود؛ درهای حرم برای حفظ جان زائران و مجاوران درهای بسته شد.

وی افزود: واقعا این‌ها تصمیمات بزرگی است و آن چیزی که مسئولان استان از دستشان بر آمده انجام دادند و آن را کاملاً اجرایی کردند؛ من به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. در ستاد کرونا درباره تعطیلی فروشگاه‌های شهرما بحث شد، برخی از مصادیق هم مصوب شد. قاعده ما این است که همه تعطیل کنند به‌جز موارد ضروری. آن مواردی که ضروری است مشخص است و می‌دانیم و نیازهای اصلی و اقلام عمومی است و برخی هم غیر‌ضروری که برای آن‌ها تصمیم‌گیری باید شود.

شهردار مشهدمقدس بیان کرد: ما هیچ مقاومتی در زمینه تعطیلی هیچ فروشگاهی نداریم و هر اقدامی که سبب شود اندکی برای مردم خطر داشته باشد در لحظه برای آن تصمیم می‌گیریم تا کسی متضرر نشود. شرایط امروز ما شرایط قرمز و بحرانی است و در این شرایط با کسی که بخواهد برای مردم خطر را افزایش دهد مماشات نداریم.

کلائی اظهار داشت: در حال حاضر باید این را بگویم که ظرفیت بیمارستان‌های ما در سطح شهر مشهد به سرعت در حال پر‌شدن است و ما برای اینکه بتوانیم خدمات‌رسانی به بیماران داشته باشیم باید به تجهیز مکان‌های دیگر به تخت بیمارستانی فکر کنیم. گزینه بعدی ما در مشهد بعد از بیمارستان‌ها و سوله‌های بحران، تجهیز نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که داشتیم مجموعاً تا سقف 10000 تخت در صورت نیاز می‌توان برای نمایشگاه بین‌المللی مشهد جانمایی کرد. درباره مخالفت مسئولان کشوری با طرح‌های شهرداری مشهد باید گفت که هرکسی بنا به نزدیکی و دوری به مسئله، درک دقیق‌تری از مسائل دارد.

شهردار مشهدمقدس تاکید کرد: بحرانی که امروز ما در خراسان‌رضوی شاهدش هستیم، اگر تصمیمات گرفته شده رخ نمی‌داد شاید الان با مسائل خیلی بزرگتری روبه‌رو بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ■●■●

      ایکاش اول شیوع این کار را میکردی

    • بدون نام

      سالی که همین افراد معلوم الحال به کنسول عربستان حمله کردن و آتشش زدن هیچ برخوردی نشد درصورتی که هم مسولین و هم مردم دیدن که چه خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد شد بنابراین دوباره با تکرار وحشی گری و به اسم نام مقدس امام رضا علیه السلام به حرم حمله کردن و تنها به حرم حمله نکردن بلکه به اعتقادات مردم هم حمله ور شدن

    • بدون نام

      مملکت قانون داده و هیچکس از قانون فراتر نیست . وظیفه مسولین انتظامی و قضایی در این برهه حساس این است که بدون رودرواستی با شدت با متخلفین برخورد قاطع شود تا مشخص بشه که قانون حرف اول و آخر را میزنه

    • بدون نام

      این افراد مدعی اگر شعور داشته باشن میدونن که اگر دلت با امامان شیعه باشه از فرسنگهای دور هم میشه زیارت کرد و حاجت طلبید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج