۹۷۳۲۳۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خنجری: به آینده موتورسواری و اتومبیلرانی خوشبینم

قهرمان و رکورددار مسابقات درگ ایران گفت: همه باید مسئولیت پذیر بوده و روی موضوعات کوچک هم حساسیت داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: قهرمان و رکورددار مسابقات درگ ایران گفت: همه باید مسئولیت پذیر بوده و روی موضوعات کوچک هم حساسیت داشته باشیم.

پنجمین و آخرین مرحله مسابقات درگ قهرمانی کشور با حضور بیش از ۱۱۵ شرکت کننده از ۱۱ استان در پیست ​بین‌المللی مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار شد، از نکات قابل توجه این مرحله از مسابقات رکوردشکنی در کلاس آزاد بود. سامان خنجری توانست برای اولین بار در طول تاریخ برگزاری مسابقات درگ در ایران، با زمان ۹,۶۳۶ ثانیه رکورد مسابقات را به نام خود ثبت کند.

سامان خنجری درمورد شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در روزهای پایانی سال مشکل بزرگی برای همه مردم دنیا، مخصوصا مردم عزیز ایران پیش آمده و آن هم شیوع ویروس کرونا است. بهترین راه حلی که پزشکان برای مقابله با این بیماری پیشنهاد کرده‌اند قطع کردن زنجیره انتقال کرونا است. از مردم می‌خواهم همچون سال‌های گذشته نباشند و امسال را در خانه بمانند تا بعد از پشت سر گذاشتن این مشکل با خیال راحت به دیدار عزیزانمان برویم.

وی ادامه داد: همه باید مسئولیت پذیر بوده و روی موضوعات کوچک هم حساسیت داشته باشیم تا با اندیشه مثبت هرچه زودتر این بیماری را شکست دهیم. شک ندارم تا کمک مردم و مسئولان هرچه زودتر کرونا ریشه کن خواهد شد.

قهرمان و رکورددار مسابقات درگ ایران با اشاره به انتخاب ناظمی به عنوان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، خاطرنشان کرد: همیشه در فدراسیون ما کاستی‌هایی وجود داشت. در گام اول این کاستی‌ها باید شناسایی شود و سپس با تدبیر مناسب آنها را رفع کرد. ناظمی با توجه به زمان کمی که به عنوان سرپرست انتخاب شده، اما به دقت مسائل را بررسی کرده است.

خنجری با بیان اینکه خوش‌بین هستیم که دکتر ناظمی بتواند مشکلات فدراسیون را به درستی شناسایی و برطرف کند، گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پتانسیل بالایی دارد و تاکنون پیشرفت خوبی هم داشته است. پیدا کردن حامیان مالی و حتی تشویق تماشاگران برای حضور در پیست‌ها در گذشته چندان تعریفی نداشت و امیدواریم که ناظمی بتواند به خوبی اوضاع را مدیریت کند. هر کاری هم از دست من به عنوان عضو کوچکی از این خانواده برآید، قطعا دریغ نخواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ی ویروس رو باکت هست مواظب باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج