۹۷۴۱۹
۳ نظر
۵۰۲۲
۳ نظر
۵۰۲۲
پ

تصویر تازه و دخترانه در نوروز

دیدوبازدیدها و نشست ‌و برخاست‌های متعدد نوروزی، کوتاه‌تر از آنند که به شما فرصت کافی برای تغییر لباس بدهند بنابراین بهتر است روی مانتوهای‌تان سرمایه‌گذاری کنید!

تصویر تازه و دخترانه در نوروز
مجله زندگی ایده آل: دیدوبازدیدها و نشست ‌و برخاست‌های متعدد نوروزی، کوتاه‌تر از آنند که به شما فرصت کافی برای تغییر لباس بدهند بنابراین بهتر است روی مانتوهای‌تان سرمایه‌گذاری کنید! شما می‌توانید با انتخاب مانتوهای متفاوت آنچنان خوش‌پوش به چشم بیایید که دیگر نیازی به صرف وقت برای تعویض لباس نداشته باشید. از همین رو استالیست‌های لونالون برای پیشنهاد لباس عیدانه شما سراغ دو مانتوی متفاوت رفته‌اند. یکی انتخابی ساده و کاملا کلاسیک و دیگری انتخابی با و حال و هوایی سنتی.اولی برای خانم‌هایی که طرف‌دار پوشش‌های مجلسی و کاملا کلاسیک هستند (در این ترکیب عسل تریو همراه ماست) و دومی برای خانم‌هایی که روحیاتی سنتی دارند و بازی با رنگ‌ها را در پوش‌شان می‌پسندند که اتفاقادر این پیشنهاد ویژه، خانم مارال فرجاد همراه ما و شماست.

کلاسیک و باوقار

اتفاق اصلی این ترکیب، پیشنهاد پوششی کاملا کلاسیک برای دیدو بازدیدهای نوروزی‌ است. پوششی که تکیه اصلی آن روی ترکیب رنگ و بافت‌های متفاوت است. این پوشش در اوج سادگی به شما اجازه می‌دهد در عیددیدنی‌های امسال همانقدر كه می‌خواهید به چشم بیایید!

- مدل مانتوی پیشنهادی لونالون یک مدل راسته است که علاوه‌بر همخوانی با اندام و سلیقه پوشنده آنقدر ساده هست که اجازه بدهد ترکیب رنگی و بافت‌های مانتو که نقطه قوت آن به شمار می‌ر‌وند بیشتر به چشم بيايند.

- مانتوی پیشنهادی در این ترکیب یک مانتوی بهاره است مانتویی با ترکیب رنگ قرمز و مشکی. مدل مانتو هم کاملا با طراحی‌های مد جهانی ۲۰۱۴ هماهنگ است. این مانتو ترکیبی است از ۳ بافت مختلف چرم، پارچه‌های‌خزدار و زیپ که هرسه از المان‌های بسیار متداول در طراحی‌های مد جهانی در سال ۲۱۰۴ هستند.

تصویر تازه و دخترانه در نوروز

- در عین حال رنگ طلایی زیپ همخوانی خوبی با زنجیر طلایی کیف و شال دارد.

- لونالون شالی ساده به رنگ قرمز را در این ترکیب پیشنهاد داده است. رنگ این شال با بافت چرمی قرمز رنگی که در قسمت پایین و آستین‌های مانتو کار شده کاملا هماهنگ است اما از آنجا که شال اصولا انتخاب چندان مناسبی برای پوشش‌های کلاسیک نیست لونالون این شال را با زنجیر و زیورآلات طلایی ظریف تزئین کرده است تا با سبک كلاسيك و سنگین کلی پوشش هماهنگ باشد. شما هم اگر پوشیدن شال را به روسری ترجیح می‌دهید می‌توانید از همین ترفند برای پوشیدن شال در پوشش‌های کلاسیک استفاده کنید.

- کیف پیشنهادی در این ترکیب یک کیف کوچک است. یک کیف کتابی مشکی با زنجیر بلند مشکی؛ مدلی که با سبک کلاسیک این پوشش کلاسیک کاملا هماهنگ است.

- برای انتخاب شلوار و کفش واضح است که باید رفت سراغ رنگ‌ سنگین مشکی چرا که اضافه کردن رنگ سوم تمام جذابیت کار را از بین می‌برد.

لحظه به لحظه با نوروز

در این ترکیب با همراهی مارال فرجاد و در نظر گرفتن روحیه و پیشنهاد خود ایشان، لونالون سراغ طرحی با حال و هوای سنتی رفته است که اتفاقا انتخاب این سبک پوشش با سنت دیرپای نوروز هم کاملا هماهنگ است. در این طرح ترکیب‌بندی لونالون به جای مانتوهای معمول سراغ رنگ و مدلی متفاوت رفته است؛ مدلی که به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد روی آن نه تنهابه عنوان یک پوشش رو بلکه یک لباس عیدانه متفاوت و اتفاقا خوش‌رنگ و لعاب هم حساب کنند.

- این مانتو چه از نظر سبک طراحی و چه از نظر ترکیب رنگ یک انتخاب کاملا سنتی است. یک انتخاب سنتی با ترکیب رنگی صدری و زرشکی روی پارچه‌ای از جنس ابریشم خام. پارچه‌های ابریشم خام به دلیل آهار و رگه‌های براقی که درون‌شان وجود دارد ناخودآگاه حالت رسمی به لباس شما می‌دهند دقیقا به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت روی این پارچه‌ها برای میهمانی‌های بهاره‌تان حساب کنید.

- فاکتور اصلی لونالون برای انتخاب سبک مانتو فرم اندام خانم فرجاد بود. فرم اندام خانم فرجاد چیزی بین ساعت شنی و مستطیلی است. از اندام‌هایی با عنوان ساعت شنی یاد می‌شود که کمر باریکی دارند و در عین حال عرض شانه و پایین‌تنه هم در آنها یکی است. اما این قاعده در مورد خانم فرجاد به خاطر کمتر بودن نامحسوس عرض شانه‌ها کمی تغییر کرده است و دقیقا به همین دلیل است که فرم اندام ایشان در اصطلاحات طراحی لباس چیزی بین فرم مستطیلی و ساعت شنی است.با در نظر گرفتن این قواعد گروه لونالون تاکید اصلی را روی فرم کمر قرار داده و اولیت بعدی را روی فرم شانه‌ها. نتیجه این بررسی‌ها هم پیشنهاد فرم فون و ترکیب آن با پاپیونی است که در تصویر می‌بینید. البته حضور این پاپیون باعث شده که مانتو از سادگی بیرون بیاید و در عین حال بیشتر به یک لباس شبیه باشد تا مانتوهای ساده همیشگی.

تصویر تازه و دخترانه در نوروز

- پیشنهاد شال قهوه‌ای به خانم فرجاد به خاطر پوست نسبتا روشن و چشم‌های قهوه‌ای او بوده است. ضمن اینکه این رنگ شال با رنگ زرشکی و صدری مانتو هم کاملا همخوان است.

- شلوار پیشنهادی لونالون هم یک شلوار راسته به رنگ قهوه‌ای است. همرنگ بودن این شلوار با شال یک اصل ضروری است. از آنجا که مانتو ترکیب دو رنگ است، بهتر است برای ایجاد هارمونی حتما به شال و شلواری یک رنگ فکر کنیم چرا که در غیر این صورت تنوع بی‌قاعده رنگ در پوشش، بیشتر از آنکه به زیبایی منجر شود شلوغ و آشفته به نظر می‌آید.

- پیشنهاد رنگ قهوه‌ای هم به دلیل هماهنگی است که بین این رنگ باهر دو تکه مانتو (زرشکی و صدری) وجود دارد. البته به دلیل تکه‌دوزی‌های کرم رنگی که روی دامن مانتو کار شده رنگ کرم هم می‌تواند انتخاب خوبی برای شال و شلوار در این ترکیب باشد. البته این پیشنهاد برای افرادی که پوست برنزه‌تری دارند به مراتب پیشنهاد تاثیرگذار‌تری است تا خانم‌هایی با پوست‌ روشن.

- کفش پیشنهادی به خانم فرجاد یک کفش سبک و راحت است. یادتان باشد راحتی یک اصل تاثیرگذار در انتخاب کفش‌های نوروزی است. یک کفش راحت اجازه نمی‌دهد که شما با وجود همه نشست و برخاست‌های پی‌درپی نوروزی در پایان روز احساس خستگی کنید. طبق همان قاعده ایجاد هارمونی رنگی،کفش پیشنهادی به خانم فرجادهم یک کفش سبزرنگ است اما این انتخاب در عین حال می‌توانست به رنگ زرکشی یعنی رنگ بالاتنه مانتو هم باشد.

- یادتان باشد وقتی ظاهری سنتی را انتخاب می‌کنید باید همه چیز در راستای همین انتخاب باشد حتی طریقه بستن شال! لونالون برای حفظ حال و هوای سنتی این ترکیب خود شال را ساده انتخاب کرده اما شیوه بستن آن را کاملا همخوان با مانتو در نظر گرفته است.

- در این ترکیب و نمونه‌‌هایی مشابه آن حتما باید به زیورآلاتی با حال و هوای سنتی فکر کنید. انتخابی درست مثل گردنبد فیروزه‌ای بلند خانم فرجاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      واقعا انتظار داريد ما اينارو ببوشيم؟؟؟

    • صهبا

      خدایی خیلی ضایع بود ....

    • شوشتر

      چه قدر زشتن این لباسا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج