adexo3
۹۷۴۲۸۱
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

سناریو‌های احتمالی برای بازگشت مسافران به تهران

علیرضا زالی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به شرایط متفاوت این استان گفت: با کمبود تخت‌های نقاهتگاهی روبرو نیستیم اما تصمیم بر این شد که به ظرفیت این تخت‌ها افزوده شود که در این زمینه نیازمند مشارکت مردم هستیم تا افراد در معرض خطر از شرایط نقاهتگاهی برخوردار شوند.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری پایتخت: علیرضا زالی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به شرایط متفاوت این استان گفت: با کمبود تخت‌های نقاهتگاهی روبرو نیستیم اما تصمیم بر این شد که به ظرفیت این تخت‌ها افزوده شود که در این زمینه نیازمند مشارکت مردم هستیم تا افراد در معرض خطر از شرایط نقاهتگاهی برخوردار شوند.

وی در ادامه گفت: از شهروندان می‌خواهیم تا اطلاعات سلامت خود را در سامانه سیب وارد کنند.

زالی با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص استان تهران برای بازگشت مسافران در هفته سوم فروردین‌ماه سناریوهای احتمالی درنظر گرفته شد که اگر افراد آلوده باشند تمهیدات لازم درنظر گرفته شود اظهار داشت: بیشترین میزان برگشت از مسافرت‌های نوروزی مربوط به استان تهران است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران عنوان کرد: هنوز آمار در این استان چندان کاهش نیافته چرا که تعدادی از افرادی که در واپسین روزهای سال گذشته دچار بیماری بودند و اکنون مراحل نهفتگی بیماری به اتمام رسیده و بیماری آن‌ها پدیدار گشته است.

زالی همچنین افزود: بسیج ملی و ورود به مراقبت‌های بهداشتی راهبرد اصلی و علمی است که می‌تواند منجر به تقلیل بیماران شود و در این زمینه نیازمند مشارکت فعال مردم هستیم.

وی با تأکید به بهره‌گیری مردم از فرصت طلایی سامانه سیب تصریح کرد: با ورود اطلاعات پزشکی شهروندان به این سامانه، مراقبان سلامت با افراد تماس گرفته و پرونده سلامت و غربالگری برای آن‌ها تشکیل می‌شود.

زالی ادامه داد: همچنین سامانه ۴۰۳۰ نیز در حال حاضر فعال است و مراقبان سلامت می‎‌توانند به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر سامانه سیب و ۴۰۳۰، مردم در صورت مشاهده علائم می‌توانند به ۵۳ مرکز جامع سلامت مراجعه کنند که اگر این نکات در این استان رعایت شود یکی از مؤثرترین راهکارها برای کاهش بیماری است.

بر اساس گزارش سخنگوی وزارت بهداشت، تا این لحظه ۲۰ هزار و ۶۱۰ مورد ابتلای قطعی کووید ۱۹ شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۷ هزار و ۶۳۵ نفر بهبود یافته و یک هزار و ۵۵۶ نفر جان خود را از دست دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا کسی که مسافرت رفته لیاقتش بیشتر از گوشه خیابان نیست چه برسه به بیکارستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مها روزهای متوالی تو خونه نشستیم آنوقت یه عده رفتند پی خوشگذرونیشون وولگرردیشون برگردند هم یک عده بی گناه را آلوده کنند هم هم پزشکان وپرستاران خسته وزحمت کش را به زحمت بندازند باید به اینها خدمات ندهند نه اینکه برگردندند وبه ریش مردم بخندند بازارهار را پاساژ ها را ببندید مغازهای که مرتبط با مایحتاج عمومی نیستند را بزور هم که شده ببندید تمام کشورهای دنیا اینکار رو کردند جز ایران خراب شده

    • بدون نام

      هیچ برنامه جدی برای نجات جون مردم ندارین

    • بدون نام

      باید حکومت نظامی میکرد




      باید حکومت نظامی اعلام میکردید انقدر جنازه رو دستتون بمونه

    • بینام

      ما که از ۲۵ اسفند خونه هستیم و بالای ۱۴ روز تو خونه موندیم چه گناهی کردیم که افرادی بیشعور تعدادشان کم هم نیست رفتن مسافرت و بعد تعطیلات میان طلبکار هم هستند و دوباره بیچاره ها پرستاران دکترها باید با تن خسته از این بیشعورهای مسافر را مداوا کنند و کم کاری اگه بشه باید جوابگو باشند،ای کاش مثل چین عمل می کردن و با کتک و همرای پلیس اینها رو بازداشت میکردن که از دشمن هم دشمن ترند

    • صبا

      تمامی راههای پرودی به تهران باید بسته بشن هرکجا بودند همونجابمونند باورودشان تموم آدمهایی که درخانه ماندندرا نیز دچار مصیبت خواهند کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج