۹۷۴۸۶۴
۱۲۸ نظر
۵۰۰۸
۱۲۸ نظر
۵۰۰۸
پ

مخالف ورود پزشکان بدون مرز به ایران که بود؟

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به اعزام پزشکان بدون مرز به کشورمان گفت: شاید این برداشت درباره «اعزام پزشکان بدون مرز “ به کشورمان بدبینانه تلقی شود ولی بدبینی اگر برخاسته از احتیاط باشد نه فقط ناشایسته نیست که “ شرط عقل “ نیز هست.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به اعزام پزشکان بدون مرز به کشورمان گفت: شاید این برداشت درباره «اعزام پزشکان بدون مرز " به کشورمان بدبینانه تلقی شود ولی بدبینی اگر برخاسته از احتیاط باشد نه فقط ناشایسته نیست که " شرط عقل " نیز هست.

کمک رسانی و همدردی با دیگران، هنگامی که پای فاجعه‌ای در میان است یکی از بدیهی‌ترین نشانه‌های انسانیت و نوعدوستی است و صد البته شایسته تقدیر و تمجید . اما اگر نشانه‌های قابل توجهی به این احتمال دامن بزند که نوعدوستی و همدردی یاد شده پوششی برای اهداف غیر انسانی است، نباید جانب احتیاط را از دست داد، مخصوصاً هنگامی که پای سلامت و جان انسان‌ها در میان باشد .

شریعتمداری تصریح کرد: دولت فرانسه کارنامه سیاهی در دشمنی و کینه توزی علیه ایران اسلامی و مردم این مرز و بوم دارد که حتی فهرست آن نیز به درازا می‌کشد . فرانسه در سال ۱۹۷۴ (۱۳۵۵) با دریافت وام یک میلیارد دلاری از ایران متعهد شد که ۱۰ درصد مالکیت کارخانه بزرگ غنی سازی اورانیوم ( اورودیف) را به کشورمان واگذار کند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تعهد خود را نادیده گرفت و حتی حاضر نشده است بدهی خود را به ایران پس بدهد.

فرانسه در جنگ تحمیلی انبوهی از تسلیحات پیشرفته و مدرن را در اختیار صدام گذاشت که جنگنده های پیشرفته میراژ ۲۰۰۰ , سوپر اتاندارد , بمب های شیمیائی از جمله آنهاست و حتی مطابق اسناد موجود به صدام پیشنهاد بمب اتم نیز داده بود .میزان ارسال جنگ افزارهای مدرن از فرانسه به عراق تا آنجا بود که آلن فریدمن نوشته بود اگر ارسال سلاح از فرانسه به عراق متوقف شود , صدام ظرف ۳ هفته نابود خواهد شد .

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: در سال های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۳ انستیتو "مریو " فرانسه خون های آلوده به ویروس H I V ‏( ویروس ایدز) به ایران فرستاد که ۹۷۶ بیمار هموفیلی را مبتلا کرده بود ــ توجه کنید که این خون های آلوده در اوج جنگ تحمیلی و در حالی فرستاده شده بود که فرانسه همزمان , مدرن ترین تسلیحات کشتار جمعی را نیز در اختیار صدام گذاشته بود ــ فرانسه به سازمان منافقین که رسماً و علناً به ترور هزاران تن از مردم ایران اعتراف کرده است پناهندگی سیاسی داد و هنوز هم اصلی ترین پایگاه این گروه تروریست است .

وی افزود: هیچ گروه تروریستی و هیچیک از دشمنان ایران اسلامی را نمی توان نام برد که در فرانسه پایگاه و دفتر و دستک نداشته باشد! در جریان فتنه آمریکائی اسرائیلی ۸۸ دولت فرانسه رسما از فتنه گران که آشکارا شعار براندازی می دادند حمایت کرد و نیکلا سارکوزی رئیس جمهور وقت فرانسه اعلام کرد در انتخابات تقلب شده! و فرانسه باهمه توان از جنبش سبز ــ بخوانید پادو های رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل ــ حمایت می کنیم!

دولت فرانسه در جریان مذاکرات هسته ای سخت ترین و کینه توزانه ترین مواضع را علیه ایران داشت . فرانسه در سال ۲۰۱۲ طرح تحریم فرآورده های نفتی ایران را به اتحادیه اروپا پیشنهاد کرد که نهایتا با اصرار فاویوس از سوی این اتحادیه پذیرفته و عملیاتی شد و … دهها نمونه دیگر از کینه توزی ها و دشمنی های آشکار فرانسه علیه ایران و ایرانیان که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ است و به درازا می کشد .

شریعتمداری گفت: اکنون باید از مسئولانی که با اعزام این گروه به کشورمان موافقت کرده اند پرسید در حالی که فرانسه بارها ــ و در عمل ــ دشمنی و کینه توزی خود علیه مردم ایران را نشان داده است , آقایان با چه تضمینی به گروه اعزامی یاد شده اجازه ورود به کشورمان را داده اند ؟! و با کدام دلیل قابل قبولی حضور آنان را بیرون از دشمنی های پی درپی آنها ارزیابی کرده اند؟! آقایان باید توضیح بدهند با کدام عقل سلیم و نگاه عاقلانه ای می توان به دولتی که بارها علیه جان مردم ایران دست به توطئه زده است اعتمادکرد ؟!

آیا تحویل انبوه سلاح های کشتار جمعی به صدام برای قتل عام مردم ایران نبوده است ؟! آیا با ارسال خون های آلوده به ایران قصد جان مردم کشورمان را نداشته اند ؟! آیا حمایت آشکار از تمامی گرو های تروریستی که آشکارا به قتل مردم بی گناه کشورمان اعتراف داشته و دارند, آقایان را در پذیرش این گروه به تردید نینداخته است ؟!

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: از سوی دیگر , ورود این گروه به ایران در حالی است که پزشکان و کادر درمانی جمهوری اسلامی ایران ضمن آن که در سطح جهان از برجسته ترین ها هستند , در مقابله با ویروس کرونا نیز از آمریکا و اروپا پیش گرفته اند و بسیار بعید است که پزشکان اعزامی تخصصی همپای آنان داشته باشند . آمریکا و اروپا هم اکنون اعتراف می کنند که از توان و تجهیزات لازم برای مقابله با کرونا برخوردار نیستند و حتی در تشخیص بیماران مبتلا به کرونا نیز مشکلات فراوان تخصصی دارند .گفتنی است هنوز تیم پزشکان بدون مرز به ایران اعزام نشده بودندکه رسانه های غربی و عبری و عربی تبلیغات گسترده و پر حجمی را درباره ضرورت این اعزام و نیاز حیاتی ایران به حضور آنان تدارک دیده و با آب و تاب فراوان به آن پرداختند ! و از کشور و کادر درمانی کشورمان ــ با عرض پوزش ــ چهره ای درمانده و وامانده به نمایش گذاشتند !

وی افزود: تا آنجا اطلاع داریم , وزارت بهداشت و وزیر محترم و فداکار آن , آقای دکتر نمکی و معاونین ایشان با اعزام این گروه موافق نبوده اند و بسیاری از متخصصان برجسته و پاکباخته کشورمان نیز حضور آنان را غیر ضروری و حتی اهانت به کادر درمانی ورزیده و جان برکف میهنمان می دانند که مخصوصاً در ماجرای اخیر حماسه ای مثال زدنی از تخصص و تعهد را رقم زده اند . بنابراین سئوال این است که این خطا و یا دستکم , این بی احتیاطی خطرناک نسبت به جان و سلامت مردم را چه کسانی مرتکب شده اند و این پزشکان ظاهراً "بدون مرز " ! از کدام مرز اجازه ورود گرفته اند و آیا با غرض همراه نیستند ؟!

شریعتمداری در پایان گفت: همین دیروز رهبر معظم انقلاب درباره ادعای کمک آمریکا به ایران برای مقابله با ویروس کرونا , به این نکته دقیق و عالمانه اشاره داشتند که ; " به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی نیست زیرا ممکن است داروهایی را ارسال کنند که ویروس را در ایران شایع‌تر و یا ماندگار کند و یا حتی ممکن است افرادی را به‌عنوان درمان‌کننده بفرستند تا ببینند اثرگذاری این ویروسی را که گفته می شود بخشی از آن فقط مخصوص ایران ساخته شده، چگونه بوده و اطلاعات خود را تکمیل و دشمنی خود را بیشتر کنند " . آمریکا می داند که در ایران جائی ندارد و حضورش ناممکن است ولی آیا فرانسه همواره با توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی همراه نبوده است و آیا مکرون با صراحت اعلام نکرده است که از تمامی طرح های آمریکا علیه کشورمان حمایت می کند ؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ب.م

      همیشه دوست دارین برخلاف جهت آب شنا کنید..خسته شدیم از زندگی در کنار انسانهایی چون شما..

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAA

        ای وای هنوز شریعت مداری هست؟

    • بدون نام

      خدایا مارو از شر کرونا و بعضی از خادمان ملت خلاص کن

    • رجایی

      فقط خواهشا این پیام را نشان بدهید و به اشتراک بزارید میخوام بگم که الان وقت سیاسی بازی نیست منم مثل این آقا میدونم ولی الان به جای این حرفها باید به مردم فکر کرد نه به عقیده و فکر خودمون تعصب خوبه ولی هر چیزی جای خودش این حرفها برای مردم دارو و لوازم نمیشه این حرفها فقط مرگ میاره پس ول کنیم این حرفها

    • بدون نام

      نجس برو بمیر

    • بدون نام

      مثل اینکه شریعت مداری همه کاری این کشور و در کشور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی وجود ندارند و هیچ کسی عقلش به هیچی نمی رسه جز ایشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نادانهاخیلی عالی گفته اگه بداتید

    • بدون نام

      ی سوزن ب خود و ی جوالدوز ب دیگران.شما با کی خوب تا کردین ک دیگران با ما خوب باشه.مگه چن کشور ک دارن با طرفداری ظاهری از ما ، ما رو میدوشن.

    • بدون نام

      فقط شریعتمداری نبود. خیلی ها در وزارت بهداشت هم مخالف بودن. البته مشکلی از بابت پزشک در کشور نیست. مشکل دارو و دستگاه های آی سی یو هست که این پزشکان بدون مرز دردی از ما دوا نمی کردند.

    • بدون نام

      سلام اقای شریعتمداری کو گوش شنوا انهایی مجوزورود راصادرکرده اند خودشان ازمهره های انها

      هستند هرروز فتنه گیری برنامه ریزی می کنند

    • بدون نام

      سلام اقای شریعتمداری کو گوش شنوا انهایی مجوزورود راصادرکرده اند خودشان ازمهره های انها

      هستند هرروز فتنه گیری برنامه ریزی می کنند

    • بدون نام

      بابا تو چکاره هستی اینقدر تو هر کار که به تو ربطی ندارد حتی حق نظر دادن نداری دخالت میکنی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        برای چیزی که به جون من و شما مربوط میشه همه حق دارن

    • بدون نام

      این حرفا رو نزنید. بذارین کمکمون کنن و تجاربشونو در اختیارمون بذارن و باعث بشن زودتر این بساط جمع بشه. چنین مشکل همه گیری نیاز به همکاری جهانی داره. هیچ کشوری به نفعش نیست که ما آلوده بمونیم چون اینطوری این بیماری ریشه کن نمیشه.. یا اینکه ما مدت زمان طولانی‌تری از طرف بقیه کشورا قرنطینه میمونیم و این به اقتصاد کشور لطمه میزنه. پس بذارید کمکمون کنن. برای بازی‌های سیاسی همیشه وقت هست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مرگ مردم به دست صدام سیاسی بود؟ مرگ یک بچه شش ساله مبتلا به هموفیلی سیاسی بود؟ اونم بازی سیاسی به نظرت مرگ بازیه؟ میگن احتمال داره وضع رو بدتر کنن، اونوقت میگی بیان جمعش کنن چرا کشور خودشون رو جمع نمیکنن؟ فکر کردی برای اونا اهمیت داره که این وضع جمع بشه یا احتمالا دلتو خوش کردی که چون به ضرر همه کشورهای دنیاست این دفعه قصد بدی ندارن؟ امیدوارم جوابت مورد دوم باشه چون نشون میده لاقل تا یه حدی تجزیه و تحلیل میکنی.

    • بدون نام

      مشخصه چرا فرانسه اون یک میلیارد دلار رو پس نداد

    • سیدعلیرضا

      واقعا به فرانسه و انگلیس هم نمی شود اعتماد کرد چرا که فقط به دنبال منافع خودشان هستند ... نمی دانم چرا عده قلیل و اقلیت نادان یا مغرضی داخل کشور همه نگاهشان به بیرون است در حالی که آنجایی که نگاهمان را دوخته ایم خودش غرق مشکلات لاینحل است ...

    • بدون نام

      توهم

    • ....

      آخ که چقد دلم میخواد کرونای نوع سخت بگیری شریعتمداری

    • میرمحمد بازگیری

      احسنت. موارد ذکرشده درست است

    • بدون نام

      کاملا درست گفته.

    • امیر

      احسنت

    • امیر

      احسنت

    • بدون نام

      زنده باد سردار محبوب دلها حاج حسین شریعتمداری عزیز ،البته اگه برترینها پیام بنده را بذاره

    • میرمحمدی

      حاج حسین خدا عمر با عزت بهت بدهد فعلا یک عده خوشبین و احساسی سکان مملکت را در دست دارند و چاره ای نیست جز انکه از خدا بخواهیم به انها عقل بدهد . اینها همانهایی هستند که به دشمن شماره یک (امریکا) خوشبین. بوده و هستند و مملکت را به اینجا کشانده اند ِ.با این عملکرد شش الی هفت ساله اشان با صراحت میتوان گفت اینها غربگرا و وابسته به غرب مستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر غرب که همیشه انسانیتش از لاقل حاج حسین بیشتره

    • مصطفی

      ما نخوایم شریعتمداری از طرف ما حرف بزنه کیو باید ببینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دونالد ترامپ
        تونستی راضیش کن بیاد شما رو آزاد کنه
        البته اگه به خاطر شما حاظر شد خودشو به خطر بندازه

    • احمدی

      خوب درست میگن جناب شریعتمداری ،چرا باید اجازه دهیم پزشکان بدون مرز از فرانسه به ایران بیایند آنهم فرانسه ای که خون آلوده به ایدز را وارد ایران کرد.کمی واقع بین باشیم

    • بدون نام

      من میگم اگر نگاهمان به جوانان وفداکاران داخل کشور باشد میلیون بار بهتراست که ازکسانی کمک التماسانه بگیریم که مارا اصلاً توجه نمیکنند فقطدنبال استعماری گری وجهانخواری خودهستند

    • Jam

      ای خدا کی میشه یکی پیدا بشه دهن این شریعتمداری رو گِل بگیره و جنازه اش رو جلوی نشریه کیهان بندازه تا درس عبرتی واسه همه دشمنان ایران و ایرانی باشه.

    • بدون نام

      نوفل لوشاتو هم که تو فرانسه بود

    • بدون نام

      آفرین حرف حق زده

    • بدون نام

      ورود خونهای آلوده یادت رفته.

    • افشین میرزائی

      به جوانان کشور باید یکبار دیگر اعتماد شود همانند هشت سال جنگ تحمیلی تا از این بحران یکبار دیگر عبور کنیم دور بر پزشکان و پرستاران این کشور که در خط مقدم جنگ هستند

    • بی نلم

      نباید همیشه به همه چیز بدبین بود میشه از امکانات و تجارب پزشکی اونا با هوشیاری کامل استفاده کرد

    • سید امیر سادات شیرازی

      اینارو راست میگه بخصوص خونهای الوده قابل توجه پاچه خواران اروپا

    • بدون نام

      شریعتمداری اگه عقل داشت این همه چرت و پرت نمیگفت جناب شریعمتداری اگر راست میگی چرا هواپیمای ایرباس سوار میشی یا ماشین پژو شاید فرانسه یه تله ای برات گذاشته باشه خخخ مردک

    • kordook

      همشون واقعیته
      اینا ایتالیا که باهاشون مرز مشترک داره و بزرگترین فاجعه توش اتفاق افتاده بهش کمک نمیکنند و ایتالیایی ها از کوبا و ونزوئلا کمک انسانی و از روسیه و چین کمک تجهیزاتی گرفتن و اونوقت با این همه کارشکنی و مشکلاتی که واسه ایران درست کردن میخوان چند تا پزشک مثلا واسه کمک بفرستند. انسان عاقل بایدم شک کنه . همون خونهای الوده اولین بیمارای ایدزو تو ایران به وجود اورد و کم کم پخش شد.در ضمن فرانسه خودش تو همین سه روز بیشتر از هشتصد مبتلاش فوت شدن اینا اگه چیزی حالیشون بود اول واسه خودشون استفاده میکردن.ابعاد این کارام مثل بقیه کاراشون بعدا مشخص میشه.

    • بهرام

      چهار تا دکتر هم که میخواستن به ما ملت بدبخت کمک کنند شما احمقها جلوی آنرا گرفتید .مطمئن باش آقای شریعتمداری روز قیامت باید جواب این بیماران را بدهی . الان که رسانه و قدرت و ثروت در دست توست و هرچی میخواهی جولان بده . بالاخره خدایی هم هست.

    • امیر

      از لحاظ شما همه دسمن هستند فقط ما خوبیم.

    • صبا

      مقاله قابل تاملی هست. از دشمن هر چه بگی برمی.

    • امید

      ایشان و هم مسلکاشون تمام امکانات دارن و نگران هیچی نیستند حالا این وسط یک تعداد ایرانی مردند مهم نیست

    • نعمت

      البته کیهان فراموش کرده که فرانسه سالها میزان امام بود و تمام امکانات ارتباطی ،امنیتی،پزشکی،،.... را برای امام فراهم کردودر زمان مراجعت تمام همکاری روکردوبا هواپیمای اختصاصی وامنیت کامل امام رو راهی ایران کرد

    • فرهاد

      یکی نیست به این مرتیکه بگه که پزشگان بدون مرز وابسته به هیچ دولتی نیستند همانطور که پزشگان کوبایی و روسی و چینی به ایتالیا رفتن و کمک میکنن اینها هم برای کمک به ایران اومدن

    • بدون نام

      این شریعتمداری ودار ودسته اش تاایران رانابودنگنند دست ازیرمردم برنمیدارنند ازشرشان بخداپناه میبریم

    • کامران

      کرونا بی زحمت سری به جناب شریعتمداری هم بزن !
      احوالی بگیر ازش!؟

    • عسگر پورطهماسبی

      فرانسه سگ زنجیری امریکاست وحتی برای ایران ازخود امریکا واسراییل خطرناکتر است هرکمکی ازجانب فرانسه به ایران بسفارش امریکا ورژیم صهیونیستی وبا نقشه نفوذ واعمال خواسته های شیطانی خویش میباشدچون خودشان امکان نقوذ مستقیم ندارند بنابراین باید دشمنان باسابقه از نفوذ در ایران شدیدا منع وهیچ کمکی خواسته نشوددرغیر اینصورت فلاکت ما مضاعف خواهدبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دریغ از لحظه تفکر پزشک بدون‌ مرز چه ارتباطی با آمریکا و فرانسه و دیگران داره کور کورانه حرف زدن

    • بدون نام

      غرب تفکرات تروریستی داره،ایتالیا رو ب حال خودش رها کردن کوچکترین کمکی بهش نمیکنن ،اونوقت برایران میخوان چیکارکنن،اونم ایرانی که جلوی قلدری اونها ایسناده،اعتمادنکنید ب این ها

    • امیر ف

      ای خدا ما چقدر بدبختیم

    • بدون نام

      خودتون تو هزار تاپستو قایم شدید و جلوی بهبودی حال مردمو میگیرید و دخالت میکنید پس چرا به شاگرد تبریزی اجازه میدید

    • بدون نام

      نکات قابل تاملی رو مطرح کرده. اگر اینها دنبال کمک هستن دستگاه ونتیلاور و ماسک و لباس مخصوص و دارو بفرستن خب

    • بدون نام

      من از کیهان و این ادم متنفرم .ولی حرف حق جواب نداره.در این موضوع که مدیران نالایق و بیشعور در کشور زیاد داریم حرفی نیست ولی این موضوع را باید خیلی جدی دنبال کنیم

    • سارا...

      هرچیزی که دروحودانسانه بقیه روهم همونجورمیبینه برای همین به هیچکس اعتمادندارین چون سیاستمداراوقدرت طلبا همشون انسانهای کثیف مغزی هستندان شاءالله قدرت عظیم خدا ازشمابرتری کنا ونابودبشین مثل فرعون وقارون وبقیهدی ظالمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خودت طرفدارو شبیه صدام هستی حالا میگی فرانسه به صدام اسلحه داد بخدا اگر صدام بتو روی خوش نشان میداد بادیگادرش میشدی .
        ببین کی از مردم و ایران حرف میزند .
        تو خون بدل مردم ایران کردی

    • احمدرضا

      هر کی مخالفت میکنه خودش بیاد بالای سر مریضها ، بهشون دارو بده ، عقب نشستین میگین لنگش کن

    • بدون نام

      خداییش در مورد فرانسه حقیقت همینه که داش حسین گفته

    • بدون نام

      کاملا صحیح گفته.. ...مرگ بر آمریکا انگلیس فرانسه...

    • بدون نام

      اگر کشورهای خارجی بد هستند چرا بعضی ها برای درمان به خارج میروند

      چرا بعضی ها اقازاده هاشون خارج زندکی میکنند ؟

    • چنگیز

      دولت کیلویی چنده؟!؟!
      همه کاره مملکت امثال تبریزیان وشریعتمداری وروزنامه اش میباشد

    • چنگیز

      دولت کیلویی چنده؟!؟!
      همه کاره مملکت امثال تبریزیان وشریعتمداری وروزنامه اش میباشد

    • بدون نام

      این حرف منطقی به نظر میرسه

    • بدون نام

      خوب پس پولها و امکانتاتشون را چرا قبول کردید؟!

    • آهودوستدارکاهو

      حرف حساب جواب نداره

    • بدون نام

      نمیخواهید کسی باخبر بشه چه خبره تو مملکت

    • سعید

      دشمن این ملت شم وامثال شماست شما که این پیش بینی هارو میکنید قبل از فرار اختلاسگرا اونا رو به دام بیاندازید

    • بدون نام

      سلام
      والله درست میگه.... احتیاط شرط عقله... مگه از یه سوراخ چند صد بار باید نیش بخوریم؟؟!!! جنگ 8 ساله... خون آلوده.... مصادره اموال ایران در این کشورها.... آخری که هم هنوز مهرش خشک نشده (برجام).... خواهشن یکم چشماتون رو باز کنید

    • بدون نام

      آره همه دنیا دشمن ما هستن

      تقصیر همه دنیاست ما خوبیم

    • بدون نام

      این بابا یکی از دلواپسان قلابیه طرف از روزنامش شکایت میکرد دمشو وصل میکرد به مزدوران خارجی معلوم نیست دمش به کحا اویزونه فقط ادا در میاره

    • بدون نام

      مرگ بر ضد ولایت فقیه .درود برشریعتمداری .کسانی که با التماس و......به بیگانگان دلبسته اند گوششان به نصایح خودی دیرورود وزود خروجند.

      ...

    • بدون نام

      کاش که این پیرمرد پرحاشیه کرونا بگیره و بمیره با این تزدادنهاش

    • n.k

      این کی سقط میکنه ازش راحت شیم

    • بدون نام

      خدایا ما را دست این همه جهل وخرافات نجات بده

    • اجبار

      اونا پزشکن سیاستمدار نیستن.بعد شما ترستون از این امار واقعیتون لو بره

    • بدون نام

      لعنت بر شریعتمداری افراطی کل مملکت رو بدبخت کرده

      پاسخ ها

      • محمد

        شریعتمداری طبق مستندات و گذشته فرانسه صحبت کرده متاسفانه شما فقط توهین میکنید که این آسانترین کار ممکنه

    • امیر

      حالا این پزشکان خانوم هستن؟؟منم حالم خوب نیس یه نمه

    • بدون نام

      خدایا این شریعتمداری را هم ببر..

    • عدلی

      انهاییکه با اعزام پزشکان خارجی ودشمن موافقت کردن هم توهین به کادر پزشکی ایران است وهم یه خیانت تاریخی

    • شهریار

      دیگه مگه ویروسی مضرتر از خودت داریم، اگر اونا شاید مضر باشن، خودت که صددرصد برای این مملکت مضری

    • بدون نام

      تنها چیزی که برا شماها ارزش نداره جون مردمه ایرانه

    • بدون نام

      کیهان مگه واسه مامینویسه

    • ف.م

      احتمالا دنبال ژنوم جدیدی از ایرا نیان هستند . می خواهند ببینند کدام ژن ایرانیان را اینقدر پوست کلفت کرده.

    • بدون نام

      وقتی این گروه باید بیان کمک که کادر درمانی ما کلا ناتوان باشند در صورتی که الان واقعا دارن.زحمت میکشن و این کار درستی نیس مثلا چند تا دکتر بیان چه میکنن برا ما ؟ هیچ

    • بدون نام

      آها ولی ماشین پژو و رنو و سیتروئن مشکلی نداره هان قرارداد با این شرکتا چی شرکت توتال چی مردک نصف اقتصاد و کارایه این کشور زیر نظر شرکتهایه فرانسوی بود و هست

    • بدون نام

      شکرخداروزبه روزبرتعدادفوتیهاافزوده وباعیددیدنّیهاومسافرت وشروع بکارادارات وتدابیردولت مردان سخت کوش درروزهای اتی چندین برابرافزوده میشودوبابازشدن اماکن زیارتی ومذهبی طبق پیش بینی مسئولان تادوماه اینده درزمینه دارووپزشک وتخت وتجهیزات پزشکی بینیازخواهیم شد،زیرافوت شدگان نیازبه هیچ یک ازاین خدمات ندارندوبیمارستانهابجامانده ازنسل کشی مسئولین محترم رابهبرادران فلستین وسوریه وعراق تخصیص دهید،روح کادردرمانی وملت شریف ومومن ایرانیان منقرض شده شادویادمان گرامی.ماحماسه سازتاریخ وحال عالم هستیم.

    • بدون نام

      اولا کی گفته امثال شماها تصمیم گیرنده هستید که نخوده هر آشی میشید ضمنا ویروس اون کسانی زیاد کردند که جای امن خوابیده و اتوبانها رو آزاد کردند.لعنت به شما که بلای جان مردم شدید کی باید بمیرید شما

    • بدون نام

      اقای عزیز فرانسه در مداوا کردن بیماران خودش عاجز است و کسانی موافق انها هستند که شرکت ورشکسته پژو را نجات دادند حال بآ امدن انها بیماری جدیدی به کشور وارد خواهند کرد و لطمه ای دیگر به ما خواهند زد وابستگان به فرانسه موافق هستند

    • بدون نام

      پزشکان جاسوی

    • بدون نام

      اگه اینجوری باشه که اولا دکترهای ایرانی سگشون شرف داره به دکترای خارجی واینکه بخوان آتیش این بیماری رو شعله ور کنن وبه قصد توطئه باشه همون بهتر که صدسال سیاه نیان

    • بدون نام

      از همه اینها بدتر جناب عقل کل که حرف هایت ارزش جواب دادن ندارد چون افکار شما از افراطی گرایی و مربوط با خیلی گذشته هست البته بهتر به در صد پایین فوت شدگان نسبت به مبتلایان در آمریکا هم دقت کنی بعد حرف بزنی آنوقت متوجه خواهی شد طبق معمول چرت میگویی اصلا مگر شما درمورد همه چیز متخصص هستی که نظر میدیی چند روز نبودی احساس آرامش در جامعه خبری بود ایکاش هرگز نبودی

    • بدون نام

      یکی پیدا بشه شریعتمداری را ساکت کنه

    • بدون نام

      دقیقا راست گفته شریعتمداری.فرانسه خیلی دوستمون داره تحدیمهارو برداره

    • مم

      خود تو از صد تا دشمن بدتری واسه این مملکت

    • مم

      خود تو از صد تا دشمن بدتری واسه این مملکت

    • بدون نام

      نباید هیچکس از بی لیاقتی اینا سر در بیاره لعنت بهتون

    • بدون نام

      پزشکان یا جاسوسان ......

    • بدون نام

      ببین زمان شاه چی بودیم که به فرانسه وام میدادیم

    • بدون نام

      همونایی که همه جز خودشونو جاسوس و عنصر نامطلوب میدونن.
      توهم توطئه...

    • بدون نام

      باز این بابا فضولی کرد بابا شما را به خدا اینو جای آقای روحانی بزارید ما یه نفس راحت بکشبم شاید ار این فضولیهایش کمی دست بردارد خواهش میکنیم یه شغل خیلی مهم بهش بدید

    • بدون نام

      پزشکان بدون مرز فقط دوتا کارتون ماسک آوردن.نبودشون بهتر از بودشونه.پس برا علت دیگه اومدن.شاید ممکنه فضارو آلوده تر کنن.
      این حرف من نیست.حرف الرای الیوم .

    • بدون نام

      یک تعداد آدم احمق ..که باید تشریف ببرند خط مقدم بر کمک به پرستارها و پزشکها اما نشستن زبان تلخ و بیکار را تکان می دهند

    • امیر

      این یارو تو هر ضمینه یی نظر میده

    • بدون نام

      خدا شفا عنایت کند به استاد توهم

    • علی امینی

      علاقمندم تحلی آقای شریعتمداری را در مورد کشور عراق و عراقی ها که عزیزترین فرزندان این مرز و بوم را مظلومانه کشتند و اکنون ما و آنها در آغوش هم هستیم بدانم. تحلیل های ایشان برای قلب واقعیت بسیار سرگرم کننده است.

    • سعید

      میگن عربستان گاو شیر ده آمریکا هست
      روحانی هم دست کمی از اون نداره

    • بدون نام

      بدبختی ماست که اینها شدند همه کاره مملکت خدا از شون نگذره که با جان ملت هم بازی سیاسی میکنند .یکی نیست دهن این عتیقه شریعت نمداری را ببندد

    • بدون نام

      ولي ايندفعه كيهان راست ميگه ، اين پزشكاي بدون مرز تو همون مرز خودشون بمونن بهتره من حاضرم زير دست يك دانشجوي ترم يك ايراني بمير ولي نه زير نظر يك پروفسور فرانسوي خوب بشم چون بعد از بهبود قطعا يك مريضي بدتر مثل ايدز .... ادم ميگيره

    • بدون نام

      این افرادی که اجازه وروداین جاسوسان به ظاهر پزشک را صادرکرده اند یا احمق هستند یاخائن

    • بدون نام

      اگر به نظر شریعتمداری توجه بشه تا هزاران سال ایران نباید با دنیا آشتی کند بابا هشت سال سربازان عراق وایران نخواسته یکدیگر را کشتن آشتی شد شدن برادر کشورهای دیگر که فقط به دولت عراق برای پول تجهیزات فروختن چرا تمامش نمی کنی دست بر دار

    • بدون نام

      شما چه جونوری هستین؟ کی تو کرونا بگیری ما راحت شیم

    • بدون نام

      این آقا با خودش هم مشکل دارد

    • Sadegh jan

      به نظرم این همه کشور مشکلات بیماری کرونا درگیرن .حالا چرا بایستی پزشگان بدون مرز ایران انتخاب کنن .پزشکان ایرانی تو دنیا حرف اول تو درمان میزنن .

    • بدون نام

      توکه اصلا بانوع بشرمخالفی، واقعاًتوانسانی؟!تازمانیکه قلب سیاه امثال تودراین کشورماتم زده می‌تپد، انسانیت مرده است..

    • بدون نام

      دمش گرم

    • بدون نام

      همه ی ملت ایران با یادآوری خونهای الوده به ایدز فرانسوی ها در سال ۶۳،مخالف ورود اجنبی در حوزه ی درمان هستن.ولی فقط صدای شریعتمداری شنیده شد

    • بدون نام

      خداروشکر که نذاشتن غلط زیادی تو ایران بکنن.مرگ بر امریکا وهمپیمانش فرانسه

    • کفایت

      تو از همه دشمن تری

    • بدون نام

      ما بهترین وفداکارترین کادر درمان رو داریم .نیاز به دشمن نداریم.پسر عموی من در قم پزشکه وخودش در جنگ شیمیایی شده.ولی در بیمارستان مشغول خدمته.چهار روز یبار میاد خونه .ک

    • بابک خرمدین

      اخه برو تحقیق کن بعد چرت پرت بنویس.سازمان پزشکان بدون مرز یک نهاد مردمی در سطح جهان است که حتی یک سنت از دولتها دریافت نمیکند و درامد ان از محل کمک های مردمی در سراسر جهان است.ثانیا کی گفته متولیش فرانسه است.جمعی از پزشکان متبحر سراسر جهان در ان گردامده اند.جان مردم که برای شما اهمیت نداره

    • بدون نام

      ایشون نخود هر آشند.

    • بدون نام

      کادر درمانی کشور هم امکاناتش کم هست هم نیروی متخصص،کسانی که مخالف هستند خودشان معلوم دکتر وپرستارشان بالای سرشان هست و مرگ ملت هم برایشان مهم نیست. این جماعت زمانی اقدام می کنند که ۹۰درصد ملت درگیر بیماری بشوند .اینها فقط و فقط بفکر مقام و کسب ثروت هستند چون خودشان را از دیگران ارجح‌تر می دانند.

    • بدون نام

      پزشکان ایران از بهترین و توانمدترین و دلسوزترین برای مردم ایران می باشند که خدای نکردن مردن زیر دست انها قابل اطمینان تر از پزشک ارسالی از تولیدکنندگان ویروس در جهان.
      عقل سلیم ان است که در این مورد به هیچ وجه از انها استفاده نشود. مرگ کشور را جلوتر می برند

    • بدون نام

      پزشکان ایران از بهترین و توانمدترین و دلسوزترین برای مردم ایران می باشند که خدای نکردن مردن زیر دست انها قابل اطمینان تر از پزشک ارسالی از تولیدکنندگان ویروس در جهان.
      عقل سلیم ان است که در این مورد به هیچ وجه از انها استفاده نشود. مرگ کشور را جلوتر می برند

    • بدون نام

      دشمن اصلی ملت ایران تو بی شرف هستی که در همه حال نظر منفی داری خدا کنه انشاالله هر چه زودتر بوسیله کرونا شرت از سر این ملت کنده بشه به امید خدا

    • بدون نام

      نظرات کاربران را خواندم
      مثل همیشه با توهین و افترا
      هیچ دلیل منطقی در رد حرف های آقای شریعتمداری ندیدم
      اینکه فرانسه به دنبال خیرخواهی ملت ایران است با توجه به سیاستهای گذشته و حال و همراهی با آمریکا بسیار بعید میدانم

    • گتوند

      راست میگه مگه یادمون رفته فرانسه به مشهد حماه کرد ولی حالا کیهان فقط چمشش به روسیه است ببخشید فرانسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج