۹۷۶۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گوهر خیراندیش: هرگز مهاجرت نمی‌کنم

گوهر خیراندیش بازی در سریال نوروزی «ما فرشته نیستیم» فارغ شده است به تازگی در پاسخ به این سوال که در سال ۹۳ در ایران می‌ماند یا دوباره مهاجرت می‌کند گفته است: من برای باطل نشدن گرین کارتی که دارم مجبورم مدام در رفت و آمد باشم، اما این به آن معنا نیست که مهاجرت کرده باشم.

سوره سینما: گوهر خیراندیش بازی در سریال نوروزی «ما فرشته نیستیم» فارغ شده است به تازگی در پاسخ به این سوال که در سال ۹۳ در ایران می‌ماند یا دوباره مهاجرت می‌کند گفته است: من برای باطل نشدن گرین کارتی که دارم مجبورم مدام در رفت و آمد باشم، اما این به آن معنا نیست که مهاجرت کرده باشم.

همیشه فیلمنامه‌ها را برای من ایمیل می‌کنند و اگر فیلمنامه موردپسندم واقع شود، به ایران می‌آیم. خوشحالم که با این سریال در عید مردم شریک هستم. برای همه سال خوبی را آرزو می‌کنم و امیدوارم اقتصادمان از زیر سلطه تحریم خارج شود و در سال جدید هوای پاکی را تجربه کنیم.

خیراندیش همچنین درباره حادثه تلخ سال ۹۲ و تصادفی که زمان فیلمبرداری «آذر، پرویز، شهدخت و دیگران» رخ داد توضیح داده است: وقتی آقای روحانی برای ریاست جمهوری کشور انتخاب شد، به ایران برگشتم تا پس از چند سال دور بودن از این عرصه، بازیگری را پی بگیرم. در «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی بازی کردم و پس از آن بهروز افخمی برای فیلم جدیدش به من پیشنهاد داد.

قرار بود در این اثر سینمایی دو نقش بازی کنم. یکی نقش خودم و دیگری نقش خواهر دو قلویم، اما پس از آن تصادفی که در محل فیلمبرداری به وجود آمد، خانم شهین تسلیمی آن نقش را بازی کرد، چون من نمی‌توانستم به لحاظ قوای جسمی با گروه هماهنگ شوم.

کمر، کتف و سرم از چند جا شکست و حالا که فکر می‌کنم می بینم چیزی جز لطف خدا و دعای مردم باعث دوباره سر پا شدن من نبود. بهبودی من به سرعت حاصل شد و همین اتفاق را مرهون انرژی مردم هستم. فیلم هم جایزه بهترین فیلمنامه و فیلم را از جشنواره فجر دریافت کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج