۹۷۶۶۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تمدید ۳ ماهه روادید اتباع خارجی به دلیل کرونا

تمدید ۳ ماهه روادید و پروانه اقامت اتباع خارجی به دلیل کرونارییس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از یکم اسفند ماه سال ۹۸، روادید و پروانه اقامت اتباع خارجی تا ۳ ماه تمدید شده است.

پایگاه خبری پلیس: سرهنگ "سید محمد رضا طبائی" رییس پلیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی درخصوص نحوه تمدید روادید و پروانه اقامت اتباع خارجی در ایران به دنبال شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از یکم اسفند ماه سال ۹۸، بر اساس ابلاغیه، اعلام شد روادید و پروانه اقامت اتباع خارجی به مدت ۳ ماه تمدید شده است و افراد نیازی ندارند برای تمدید، حضورا به مراکز پلیس مهاجرت و گذرنامه مراجعه کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: در طول اعمال این معافیت از ابتدای اسفند، مشاهده شده که برخی از اتباع کشور افغانستان اصرار بر تمدید روادید و پروانه اقامت خود به صورت حضوری دارند بر همین اساس با توافق به عمل آمده با اداره کل اتباع و امور مهاجرین وزارت کشور و دفاتر کفالت اتباع خارجه مقرر شد این دسته از اتباع افغانستانی برای تمدید روادید خود با ارائه مدارک لازم به دفاتر مذکور مراجعه کنند.

وی همچنین تاکید کرد: این معافیت شامل اتباع خارجی که تاریخ روادید و پروانه اقامت آن‌ها تا قبل از یکم اسفند خاتمه یافته است، نمی‌شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸ هزار و ۳۰۹ مورد رسید.

وی ادامه داد: خوشحالیم که تاکنون ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰ نفر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج