۹۷۶۶۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش‌بینی بارش شدید باران در ۵ استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش امروز در بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش امروز در بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۱۱ فروردین ماه) برای نیمه شرقی کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعد و و وزش باد شدید موقتی و در نواحی مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود همچنین از بعد از ظهر امروز در نواحی از شمال غرب کشور، بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی ابرناکی و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود

وی افزود: روز سه‌شنبه (۱۲ فروردین ماه) فعالیت سامانه بارشی به نواحی شمال شرق و شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر محدود می‌شود و در بخش‌هایی از دامنه‌های البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: در اوایل وقت روز چهارشنبه (۱۳ فروردین ماه) این سامانه از کشور خارج و از بعد از ظهر آن روز سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب کشور وارد می‌شود و موجب بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های واقع در این ناحیه، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و سواحل غربی دریای خزر خواهد شد همچنین در این روز برای بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی همچنین گفت: در روز پنجشنبه (۱۴ فروردین ماه) نیز فعالیت موج بارشی در نواحی مرکزی کشور برای استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی شدت می‌یابد و در نوار شمالی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه (۱۵ فروردین ماه) بارش در شرق و شمال شرق کشور استمرار خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه) برای استان‌های مرکزی، البرز، تهران، قم، سمنان، شمال اصفهان، شمال یزد و بخش‌هایی از خراسان رضوی، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. اوایل وقت امروز دریای عمان است و طی سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

ضیائیان درباره وضعیت آب و هوایی تهران طی دو روز آتی نیز گفت: فردا (۱۲ فروردین ماه) آسمان تهران کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و کمینه و بیشینه دمای هوا به ترتیب ۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز چهارشنبه (۱۳ فروردین ماه) نیز آسمان پایتخت کمی ابری تا نیمه ابری در بعدازظهر همراه با رگبار باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و کمینه و بیشینه دمای هوا ۵ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج