جاباما
۹۷۷۱۶
۵۱۴۲
۵۱۴۲
پ

رپورتاژ آگهی

لیزر موهای زائد _ ۱۴ سؤال و جواب

اگر قصد خلاص شدن از سالن‌های اپیلاسیون، موبر و ... را دارید یا اگرموهای زیر پوستی خسته‌تان کرده است و دنبال یک مرکز مناسب برای لیزر موهای زائد می‌گردید حتما قبل از گرفتن وقت ویزیت، این مقاله را بخوانید تا با تمام بایدها و نبایدهای این لیزر آشنا شوید.

آیا می دانید در سال گذشته حذف موهای ناخواسته توسط لیزر پرطرفدارترین روش در کشورهای توسعه یافته بوده است.
جالب است بدانید که شایع ترین علت بروز موهای زیر پوستی، حساسیت ها، لک ها و ... به دلیل استفاده از روش های سنتی مثل اپیلاسیون، بند، وکس و غیره می باشد.
مطالعه کنید و آگاهانه انتخاب کنید.
  1. انجام لیزر در یک کلینیک تخصصی پوست و موی معتبر و دارای مجوز بسیار مهم است.
  2. الکساندرایت صرفا یک تکنولوژی است و در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی ساخته می شود. اما الکساندرایت آپوچی آمریکا (که در کلینیک استفاده می گردد) با یک کولینک بسیار بسیار قوی واقعا چیز دیگری است.
  3. الکس آپوچی آمریکا دارای تکنولوژی اندی گ هم می باشد که برای پوست های تیره و نواحی تیره بدن کاربرد دارد.
  4. از دستگاه های قدیمی حذف موهای زائد با تکنولوژی پرتو مثلIPL می تواند باعث بروز موهای زیر پوستی شود خودداری کنید.
سیستم کولینک آپوچی با تولید سرمای شدید روی پوست (پیش از تابش لیزر) باعث کاهش بسیار زیاد درد شده و با بالاترین سطح از امنیت و جوابدهی رفع موهای زائد منجر می شود.
مهم ترین مزیت لیزر موهای زائد
رفع موهای زائد در کلینیک با بهترین دستگاه لیزر در دنیا (آخرین مدل الکس آمریکا)، در محیطی آرام و با حضور کادری مجرب و تیمی از حرفه ای ترین پزشکان پوست و لیزر، با روشی بی خطر، موثر و بدون درد صورت می پذیرد. در کلینیک، آخرین مدل الکس آمریکا که دارای تاییدیه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا FDA و همین طور اتحادیه اروپا و همچنین مناسب ترین لیزر برای تیپ پوستی نژاد ایرانی می باشد به کار گرفته می شود.
کدام یک از نواحی بدن را می‌توان با استفاده از لیزر درمان کرد؟
لیزر موهای زائد را می‌توان برای همه نقاط بدن مورد استفاده قرار داد. مراجعین خانم در این کلینیک اغلب درخواست لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی، زیر بغل، پاها، و صورت خود را دارند، درحالی‌که مراجعین مرد معمولاً به دنبال رفع موهای زائد در ناحیه کمر، سینه، صورت و پاها هستند.
مزایای لیزر درمانی در مقایسه با سایر روش‌های حذف موهای زائد چیست؟
برخلاف اصلاح کردن، موم انداختن، استفاده از مواد شیمیایی و بند انداختن، رفع موهای زائد با لیزر می‌تواند تأخیر بلند مدت در رشد موهای زائد و کاهش آن‌ها برای بیمار به همراه داشته باشد. در حقیقت لیزر موهای زائد سریع و مؤثر است. درحالی‌که استفاده از روش‌هایی مثل الکترولیز می‌تواند در هر بار یک موی خاص را درمان کند، امکان استفاده از لیزر برای پوشش سریع نواحی بزرگ بدن وجود دارد.
احساس بیمار در هنگام لیزر موهای زائد چگونه است؟
لیزر موهای زائد معمولاً یک روش درمانی بسیار راحت است. در حقیقت احساس بیماران در هنگام استفاده از این روش درمانی چیزی شبیه به بند انداختن بوده است. درصورتی‌که حساسیت پوست شما بیش‌ ازحد است، می‌توان برای این درمان از ژل‌های بی‌حسی استفاده کرد. به‌هرحال توجه داشته باشید که این سیستم یکی از معدود روش‌های مورداستفاده برای رفع موهای زائد بدن است که نیازمند استفاده از ژل‌های بی‌حسی قبل از شروع درمان نیست.
مدت زمان معمول درمان با استفاده از این روش چقدر است؟
با توجه به ناحیه درمان شده، لیزر موهای زائد می‌تواند فقط به چند دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز داشته باشد. در این حالت نواحی خاص بدن که بیشتر از همه با استفاده از این روش تحت درمان قرار می‌گیرند (خط بیکینی، بالای لب، چانه، زیر بغل) معمولاً به کمتر از ۲۰ دقیقه زمان برای درمان نیاز دارند.
امکان بازگشت فوری به فعالیت‌های عادی و شغلی پس از درمان وجود دارد؟
بله، شما می‌توانید بلافاصله پس از درمان فعالیت‌های عادی و شغلی خود را شروع کنید. پس از لیزر موهای زائد، ناحیه درمان شده ممکن است احساسی شبیه به آفتاب‌سوختگی خفیف برای ۲۴ ساعت یا بیشتر داشته باشد. همچنین در این حالت کمی قرمزی و ورم در اطراف پیازهای مو مشاهده می‌شود و این شرایط نشانه‌ای از واکنش مناسب ناحیه موردنظر به روش درمانی می‌باشد. هرچند در این زمان لازم است از مصرف کرم‌های خاص همچون کرم‌های حاوی اسید گلیکولیک یا رتینوئیدها یا سایر موارد مانند آن اجتناب شود، استفاده از لوازم آرایشی به فاصله کوتاه پس از درمان بر روی ناحیه درمان شده بلامانع خواهد بود.
تعداد جلسات موردنیاز برای رفع کامل موهای زائد
تعداد جلسات درمانی برای هر بیمار متفاوت است. معمولاً، بیمارانی که پوست روشن دارند به ۳ تا ۶ جلسه درمانی و بیماران دارای پوست تیره‌تر به ۴ تا ۸ جلسه درمانی نیاز دارند که فاصله تقریبی بین این جلسات می‌بایست ۴ تا ۸ هفته باشد تا به‌این‌ترتیب بتوان به نتایج رضایت‌بخش دست یافت. به‌طور میانگین اکثر بیماران می‌توانند پس از درمان ۵۰ تا ۹۰ درصد کاهش دائمی در موهای زائد خود را مشاهده نمایند.
آیا لیزر می‌تواند مضراتی هم داشته باشد؟
اگر فرد آفتاب گرفته باشد ممکن است پوستش بسوزد و جای آن لک‌های سفید ایجاد شود. همچنین اگر بعد از لیزر مراقبت‌های لازم را رعایت نکند یا در صورت ایجاد زخم آن را دستکاری کند و تاول ایجاد شود، ممکن است جای آن اسکار باقی بماند. علاوه بر این اگر فردی که از لیزر استفاده می‌کند تبحر کافی نداشته باشد و شرایط دستگاه را براساس رنگ پوست بیمار درست تنظیم نکند، ممکن است منجر به ایجاد زخم، لک و تاول شود.
چرا بعضی‌ها با لیزر دچار سوختگی می‌شوند؟
دلیل آن انتخاب نادرست دستگاه و لیزر است.
چه کسانی نباید از لیزر استفاده کنند؟
  • کسانی كه باردار هستند
  • کسانی که بیماری‌های عصبی دارند و ممکن است جای لیزرشان را بکنند و دستکاری کنند
  • کسانی که به خاطر شغل‌شان مجبورند ساعات طولانی در آفتاب باشند
  • همچنین کسانی که در محل مورد نظر، عفونت فعال یا زخم دارند باید تا زمان بهبود عفونت و زخم‌شان صبر کنند.
کاندیدای مناسب برای لیزر موهای زائد چه کسانی هستند؟
نوآوری‌های ایجاد شده در لیزر موهای زائد امکان استفاده از این روش را برای همه بیماران فراهم کرده است. پزشکان کلینیک از ما فوق پیشرفته ترین لیزر برای حذف موهای زائد شما استفاده می کنند. لیزر آلکس آمریکا برای انواع رنگ پوست ها و انواع مو ازجمله پوست های تیره و روشن و موهای ضخیم و نازک بهترین نتایج را به ارمغان می آورد، بنابراین در نژاد ایرانی استفاده از این دستگاه بسیار مناسب است. به همین خاطر اگر به دنبال متوقف کردن اصلاح، موم انداختن یا بند انداختن موهای زائد خود هستید یا درباره موهای زائد خود نگران می‌باشید، لیزر موهای زائد می‌تواند یک روش مناسب برای شما باشد. دستیابی به نتایج دائمی در این رابطه معمولاً به هشت جلسه درمان برای هر ناحیه از بدن نیاز دارد.
چه نکاتی قبل از درمان باید انجام داد؟
بیمار نباید موهای زائد خود در ناحیه تحت درمان را برای حداقل شش هفته قبل از لیزر درمانی موم انداخته یا بند بیندازد. در حقیقت انجام این کار باعث می‌شود مو از پیاز آن خارج‌شده و درنتیجه لیزر نمی‌تواند پیازهای مو را برای تخریب شناسایی کند. پس بهتر است شما ناحیه موردنظر را قبل از شروع درمان با تیغ یا قیچی اصلاح و تمیز نمایید.
آیا لیزر موهای زائد برای آقایان نیز وجود دارد؟
بله! هر روزه تعداد بیشتری از مردان علاقه پیدا می‌کنند که ظاهری تمیز و شیک داشته باشند و لیزر موهای زائد یکی از کارهایی است که به این منظور باید انجام بدهند. مردان نیز ممکن است به اندازه‌ی زنان از موهای زائد خود ناراضی باشند و وقتی صحبت از بین بردن موهای زائد بدن می‌شود، مردان نیز با مشکلی مشابه با مشکل زنان رو به‌رو هستند.
چه نکاتی قبل از درمان باید انجام داد؟
پس از هر جلسه درمان در کلینیک، شما باید محل درمان شده را از معرض نور خورشید دور نگه دارید دلیل انجام این کار به خاطر این است که نور خورشید می‌تواند باعث تغییر رنگ پوست تا دو هفته پس از لیزر درمانی موهای زائد شود به‌این‌ترتیب درصورتی‌که می‌خواهید در روزهای آفتابی از خانه خارج شوید، لازم است از کرم‌های ضد آفتاب با سطح SPF برابر با ۳۰ یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده نمایید.
آیا امکان استفاده از محصولات لایه بردار پس از درمان امکان پذیر است؟
استفاده از هر نوع محصولات پوستی دارای مواد لایه‌بردار را متوقف نمایید. استفاده از محصولات لایه‌بردار به خاطر حساس‌تر شدن پوست پس از درمان می‌تواند باعث ایجاد درد و التهاب احتمالی در پوست بیمار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج