۹۷۷۳۷۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ابوترابی: تحریم‌ها مقابله با کرونا را سخت‌تر می‌کند

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد که آمریکا تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای از جمله در حوزه درمان و دارویی علیه ایران وضع کرده و این تحریم‌ها مقابله با ویروس کرونا را سخت‌تر کرده و شدت آن را تشدید می‌کند.

ایسنا: یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد که آمریکا تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای از جمله در حوزه درمان و دارویی علیه ایران وضع کرده و این تحریم‌ها مقابله با ویروس کرونا را سخت‌تر کرده و شدت آن را تشدید می‌کند.

ابوالفضل ابوترابی با اشاره به ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم‌های حوزه درمانی و آزمایشگاهی، بیان کرد: امروز ما در جنگ پیچیده ترکیبی قرار داریم. آمریکا به واسطه تحریم‌های ظالمانه یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران به راه انداخته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این روز‌ها نیز جنگی بیوتروریسمی برای ایران و چین طراحی کرده که دامن خود آن‌ها را نیز گرفته است. آمریکا بعد از آنکه به طور یکجانبه از برجام خارج شد تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای از جمله در حوزه درمان و دارویی علیه ایران وضع کرد و این تحریم‌ها مقابله با ویروس کرونا را سخت‌تر کرده و شدت آن را تشدید می‌کند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: ما امروز در مقطع حساس تاریخی هستیم و دشمن یک جنگ همه جانبه در حوزه اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و رسانه‌ای علیه کشور به راه انداخته است. ما از سایر کشور‌ها انتظار داریم در زمینه کنار زدن تحریم‌ها به ویژه در حوزه درمانی و بهداشتی یاری‌رسان باشند.

ابوترابی در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی کشور‌های مختلفی را در مقاطع مختلف تاریخی یاری کرده است به عنوان مثال بعد از پایان جنگ ایران و عراق به دلیل حمایت عربستان از عراق ایران از گرفتن هزینه‌های جنگ چشم پوشی کرد.

وی افزود: این دوران نیز سپری خواهد شد، اما قطعا جمهوری اسلامی دوستان خود را فراموش نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برادر من اگر تحریم ها را بردارند زیاد فرقی به حال مردم ایران نخواهد داشت چون تمام منافع برای مردم دیگر کشورها هست نه مردم خودمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج