۹۷۸۳۱۵
۹ نظر
۵۰۱۳
۹ نظر
۵۰۱۳
پ

مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۳۰۰هزار نفر فراتر رفت

آخرین آمارها نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۳۰۱ هزار نفر فراتر رفته و قربانیان این ویروس در این کشور نیز به بالای ۸۱۰۰ نفر رسیده است.

خبرگزاری فارس: طی ۲۴ ساعت گذشته، تست ابتلا به کرونای دست‌کم ۲۴ هزار نفر دیگر در آمریکا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از ۳۰۱ هزار نفر برسد.

از سوی دیگر تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و آخرین آمار حاکی از مرگ ۸ هزار و ۱۷۳ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا است.

از مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر بهبودی خود را به دست آورده و حدود ۸ هزار نفر نیز در شرایط وخیمی به سر می‌برند.

تا کنون بیش از یک میلیون و ۱۸۲ هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۶۴ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۳۰۰هزار نفر فراتر رفت

کمبود تجهیزات پزشکی برای کادر درمانی و مردم آمریکا به یکی از چالش‌های دولت این کشور تبدیل شده و کمبود این تجهیزات ، انتقاد بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره را برانگیخته است.

«برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲ آمریکا اخیراً در پیامی در توئیتر از کمبود امکانات برای کادر درمانی آمریکا که خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور هستند انتقاد کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «این تکان‌دهنده است که کادرهای خط مقدم، نظیر پرستاران که در حال درمان مبتلایان به کووید-۱۹ هستند هنوز تجهیزات حفاظتی کافی در بحبوحه این بحران ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باباابرقدرت مگه میشه اینهایی که امریکابرایشون بهشت موعوده اگه دق نکنندخیلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چرا امار زیاده چین تو یکماه ۸۵هزار نفر اونم فقط یه استانش شد ایران با ۸۰میلیون ۵۵هزار نفر کشورهای اروپایی که دارن داغون میشن جای علامت سوال

      • بدون نام

        اینا رو نمیشناسی ، میزنن زیرش و تکذیب میکنن و میگن اخیار دروغه ، آمریکا مشکلی نداره. فکر کردی قبول میکنن؟

      • لطفا بدون سانسور

        توی ترکیه که من زندگی میکنم نادانهایی مثل تو شروع به مسخره کردن آمریکا کردن و یکی از معاونین وزارت بهداشت آمریکا جوابشون را خوشگل داد در آمریکا این تعداد زیاد بیمار مبتلا به کرونا به خاطر تست های زیادی هست که به تعداد میلیونی از مردم گرفتن در خود ترکیه از دوازده هزار نفری که تست گرفتن پنج هزار نفر کرونا مثبت بودن بنابراین آمریکا به این ترکها گفت که دهنتون را ببندین من هم به تو میگم سرت را از توی برف در بیار آمار مبتلاها در ایران خیلی بیشتر از آمریکاست

    • لواسانی

    • بدون نام

      افسوس که مسئولان ما خیلی متواضع هستن ،وامار دقیق را نمی گویند وگر نه ما صدر نشین میشویم.

    • علی

      کاش شرایطی بود منم میتونستم تست بدم که دارم یا نه. اونا بیماریابی شون خیلی سریع هست. اینجا فک کنم تا نفر نیفته مراجعه نمیکنه بیمارستان.

    • بدون نام

      ان شاءالله همه مظلومان عالم از شر این ویروس راحت بشن. و همه ظالمان عالم مخصوصآ ترامپ کرونا بگیرن

      پاسخ ها

      • سفیر صلح

        اولا شرایط خوب باعث گرفتن تست های زیاد ومتوالی میشه و مسلما گرفتن تست های انبوه امار مبتلا یان رو زیاد میکنه.دوما امار بالای مبتلا نشان دهنده صد در صد مرگ و میر بالا نیست سوما مثله ایران نمیگن ۶۹۷نفر بر اثر بیماری حاد تنفسی مردن و ۱۹۷نفر بر اثر کرونا همه این شرایط به کنار بعد از کرونا رو هم پیش چشم بیارین اروپا وامریکا همون قدرت های قبل باقی میمونن بیچاره کشورهای دیگه هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج