۹۷۸۳۸۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

به ادامه لیگ برتر امیدوار نباشید

فدراسیون فوتبال کشورمان به تبعیت از تمام دنیا با چالش مهم و بزرگ کرونا روبه‌رو شده و کسی نمی‌داند آینده لیگ برتر به کجا ختم می‌شود.

فرهیختگان: فدراسیون فوتبال کشورمان به تبعیت از تمام دنیا با چالش مهم و بزرگ کرونا روبه‌رو شده و کسی نمی‌داند آینده لیگ برتر به کجا ختم می‌شود. از یک‌سو برخی تیم‌ها معتقدند که باید منتظر پایان فرمانروایی این ویروس بر کره زمین بمانند و با برگزاری ۹ هفته باقی‌مانده تمام نتایج داخل زمین رقم بخورد، از سویی دیگر عده‌ای معتقدند که باید این لیگ بدون مشخص شدن قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده خاتمه پیدا کند و برخی هم مثل پرسپولیسی‌ها بر این باورند که اگر قرار است لیگ تعطیل شود، باید جام قهرمانی لیگ نوزدهم به آنها برسد تا پوکر قهرمانی‌شان کامل شود.

با این تفاسیر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کار سخت و سنگینی برای تصمیم‌گیری در خصوص لیگ نوزدهم در پیش دارند و هر تصمیمی می‌تواند مخالفان زیادی را با خود به همراه بیاورد.

بهاروند با مدیران عامل گفت‌وگو کرد

ظاهرا طی چند روز گذشته رئیس سازمان لیگ با مدیران عامل باشگاه‌ها به صورت تلفنی صحبت کرده و از آنها خواسته که برای رسیدن به یک تصمیم درست و عادلانه پیشنهادهای خود را آماده کنند تا در جلسه‌ای که ظرف همین یکی دو روز برگزار می‌شود، به یک جمع‌بندی برسند. البته او در این تماس‌ها از باشگاه‌ها خواسته که با مصاحبه در این خصوص، بار روی دوش فدراسیون را بیشتر نکنند و اجازه بدهند در یک فضای آرام، تصمیمی عادلانه برای لیگ نوزدهم اتخاذ شود.

جلسه ناگهانی باشگاه ها با بازیکنان!

بعد از اینکه مدیران باشگاه‌ها با رئیس سازمان لیگ و سرپرست موقت فدراسیون به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند، بلافاصله با بازیکنان تیم خود تماس گرفته و مواردی را با آنها مطرح کردند که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.
همان‌طور که در اخبار خواندید پرسپولیسی‌های باتجربه و قدیمی‌ترهای تیم در باشگاه حاضر شده و با رسول پناه و هاشمی عضو هیات مدیره باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند. دیروز هم خبر رسیده که در این جلسه مدیران پرسپولیس بحث تخفیف قراردادها را به خاطر ویروس کرونا مطرح کرده‌اند که البته این موضوع با مخالفت شدید بازیکنان تیم مواجه شده است. از طرفی دیگر از تیم رقیب یعنی استقلال هم خبر می‌رسد که مدیران این تیم به صورت تلفنی با بازیکنان خود وارد مذاکره شده‌اند تا بتوانند به نوعی توافقی برای فصل جاری با آنها صورت بدهند. هرچند ظاهرا در سرزمین آبی‌ها هم توفیقی برای مدیران به دست نیامده و استقلالی‌ها هم مخالف کاهش دستمزدشان هستند.

خبری در راه است؟

این‌طور که شواهد امر نشان می‌دهد و نزدیکان به فدراسیون می‌گویند، تصمیم اولیه و اصلی برای لیگ نوزدهم، تعطیلی آن در هفته بیست‌ویکم است، اما باشگاه‌ها دغدغه اصلی‌شان دستمزد بازیکنانشان است که می‌خواهند بدانند باید چه کار کنند که از لحاظ مالی متضرر نشوند.

آن‌طور که شنیدیم در تماس تلفنی مدیران باشگا‌ه‌ها با فدراسیون، به آنها اعلام شده که چندان روی ادامه لیگ حساب باز نکنند و به دنبال راه حلی برای پایان لیگ نوزدهم باشند که آن را با چه نتایجی و بر اساس چه فرمولی خاتمه بدهند.

حالا شنیده می‌شود که طبق دستورالعمل فیفا تیم‌ها باید در مرحله اول با بازیکنان و کادرفنی خود به توافق برسند و در مرحله دوم مبلغی به آنها برای امرار معاش پرداخت کنند و اگر از این دو مرحله توفیقی حاصل نشد، باید حق و حقوق بازیکنان تا هفته‌ای که لیگ برگزار شده به آنها پرداخت شود. اما تیم‌های ایرانی در مرحله ابتدایی با سد بزرگ بازیکنان مواجه شده‌اند و اگر بتوانند توافق خوبی با بازیکنان خود حاصل کنند شاید خیلی زود حکم تعطیلی لیگ صادر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جام بدن پرسپولیس خلاص،،خداروشکر ده امتیاز خیلی قانع کنندس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج