۹۷۸۴۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فیفا باید در مورد تعطیلی لیگ برتر تصمیم بگیرد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: باید با احتمال تعویق مسابقات و یا تعطیلی کامل رقابت‌ها به صورت منطقی برخورد کرد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: باید با احتمال تعویق مسابقات و یا تعطیلی کامل رقابت‌ها به صورت منطقی برخورد کرد. جواد محمدی با بیان این مطلب افزود: فیفا باید شرایط موجود را بررسی کرده و تصمیمی را برای تمام لیگ‌های دنیا اتخاذ کند و به صورت هماهنگ در تمامی لیگ‌های دنیا اجرایی شود. اگر لیگ بخواهد تعطیل شود بحث مسائل مالی، شرایط قرارداد بازیکنان و مربیان پیش خواهد آمد و همه این موارد مستلزم این است که از جانب فیفا تصمیماتی در این خصوص گرفته شود.

وی با اشاره به بسته پیشنهادی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره کاهش دستمزد بازیکنان در صورت ادامه تعویق لیگ‌های آسیایی و یا خاتمه آن، تصریح کرد: در شرایط کنونی سلامتی انسان‌ها به اندازه‌ای اهمیت دارد که رویداد بزرگی مثل المپیک و یا رقابت‌های جام ملت‌های اروپا هم یک سال به تعویق افتاد. در چنین بحران جهانی فیفا زمانی که تصمیماتی را درباره شرایط پیش‌آمده اتخاذ کند، مصالح شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و کلیه افرادی که در فوتبال هستند را مدنظر قرار خواهد داد و این تصمیمات علی السویه نخواهد بود و نباید هم باشد.

محمدی ادامه داد: فیفا نه تنها باید منافع باشگاه‌ها را در نظر بگیرد، بلکه باید مشخص کند که سایر عوامل فوتبال از جمله مربیان، بازیکنان و سایر دست‌اندرکاران چه کار باید بکنند. به هر حال محل درآمد زندگی آنها هم از راه فوتبال است و هنر و درآمد دیگری ندارند و همان‌طور که حقوق باشگاه‌ها باید در نظر گرفته شود، شرایط آنها نیز باید لحاظ شود.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه باید از دستورالعمل‌ها و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تبعیت کنیم خاطر نشان کرد: سلامتی بازیکنان از نظر جسمانی برای شروع بازی‌ها دارای اهمیت است و اگر مسابقات به صورت فشرده برگزار شود که در لیگ بعدی اخلالی به وجود نیاید، قطعا زمانبندی بازی‌ها خیلی فشرده خواهد شد. از طرفی در مهرماه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در پیش است و حتی اگر فصل بعد با تاخیر شروع شود، باید بعد از برگزاری یک یا ۲ هفته، مجددا بازی‌ها تعطیل شده و تیم ملی آماده شود. باید در نظر گرفت که سلامتی روانی بازیکنان نیز دارای اهمیت است و اگر خدای ناکرده بازیکنی ناقل ویروس باشد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

جواد محمدی خاطر نشان کرد: قبل از هر اظهارنظر شخصی و فنی، باید در ابتدا دید که اولویت‌ها چیست و در شرایط فعلی اولویت نخست با تصمیماتی است که از طرف ستاد مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      این اظهار نظر مدیر تیم ذوب اهن فنی وقابل پسند هست.....قابل توجه اون اقایی که دایم تو رسانه ها فقط خود نمایی میکنه.!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج