۹۷۸۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

به جای نوشاد، نیما را به کاپ آسیا می‌بریم!

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ با اعلام جزئیات جلسه کمیته فنی درباره انتخاب نفرات اعزامی به مسابقه‌های جهانی از جایگزینی نیما عالمیان به جای برادرش برای حضور در کاپ آسیا خبر داد.

ایسنا: دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ با اعلام جزئیات جلسه کمیته فنی درباره انتخاب نفرات اعزامی به مسابقه‌های جهانی از جایگزینی نیما عالمیان به جای برادرش برای حضور در کاپ آسیا خبر داد.

احسان باقری درباره جلسه کمیته فنی فدراسیون پینگ‌پنگ به منظور تصمیم‌گیری در خصوص نفرات اعزامی به مسابقه‌های اعزامی گفت: با توجه به مشکلات مالی که فدراسیون با آن مواجه است، نفرات اعزامی به مسابقه‌های جهانی ژاپن، در بخش مردان و زنان، از ۵ نفر به ۴ نفر کاهش یافت. به این ترتیب در بخش مردان نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی و در بخش بانوان، محجوبه عمرانی، ندا شهسواری، مریم صامت و منصوره رضایی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینه افشین نوروزی در مسابقه‌های دهه فجر عملکرد بسیار خوبی داشت و در لیگ برتر هم توانست بازی‌های درخشانی را از خود نشان دهد و همچنین بازیکن باتجربه‌ای محسوب می‌شود، تمام اعضای کمیته فنی متفق‌القول تصمیم گرفتند او در لیست نفرات اعزامی به مسابقه‌های جهانی باقی بماند. پوریا عمرانی هم با توجه به اینکه در دسته برتر مجموع امتیازاتش بیشتر از سایرین بود، در این لیست باقی ماند.

باقری درخصوص اضافه شدن مریم صامت به لیست نفرات اعزامی به مسابقه‌های جهانی هم گفت: حضور مریم صامت پیشنهادی بود که از سوی لیموچی، سرمربی تیم ملی بانوان داده شده بود. البته خانم لیموچی در این جلسه حضور نداشتند چون در مسافرت خارج از کشور هستند. اما با توجه به مباحثی که در جلسه قبلی کمیته فنی داشتیم و اطلاعاتی که در آن جلسه به دست آمده بود، به این جمع‌بندی رسیدیم که مریم صامت در لیست نفرات اعزامی به مسابقه‌های جهانی باشد.

وی در پاسخ به این که آیا وجیهه گیاهی نایب رییس جدید بانوان هم در جلسه کمیته فنی حضور داشته گفت: زمانی که دعوتنامه کمیته برای اعضا ارسال شده بود خانم گیاهی هنوز عنوان نایب رییسی را نداشت و از سوی دیگر می‌خواستیم که بعد از جلسه معارفه، او در جلسه کمیته فنی حضور پیدا کند به همین دلیل خانم گیاهی در این جلسه کمیته فنی حضور نداشت.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور جلسه کمیته فنی قرار داشت، مربوط به برنامه‌های تیم ملی تا بازی‌های اینچئون کره جنوبی بود و اعضای کمیته فنی برنامه‌هایی را برای حضور ملی‌پوشان در این بازی‌ها پیش‌بینی کردند.

وی افزود: قرار است از سال ۹۳ تا شهریورماه اردوها و برنامه‌های تیم ملی در یک راستا قرار گیرد تا بتوانیم تیم ملی قدرتمندی را برای مسابقه‌های جهانی ژاپن و بازی‌های آسیایی آماده کنیم. به همین منظور اردوهای آمادگی، تورنمنت‌های چند جانبه را در نظر گرفته‌ایم.

باقری با بیان اینکه اردوی آمادگی خارج از کشور تیم ملی پس از مسابقه‌های جهانی برگزار می‌شود، افزود: این اردو در مجارستان خواهد بود که تیم‌های ایران، مجارستان و صربستان در این اردو حضور خواهند داشت و در حال حاضر هماهنگی‌هایی را انجام داده‌ایم. قرار است اردوهای آمادگی برای نیما عالمیان داشته باشیم تا او به مسابقه‌های کاپ آسیا اعزام شود.

وی درباره علت حضور نداشتن نوشاد عالمیان در مسابقه‌های کاپ آسیا هم گفت: نوشاد به صورت مکتوب نامه‌ای را برای ما ارسال کرد و عنوان کرد که آمادگی حضور در رقابت‌های کاپ آسیا را ندارد و به همین دلیل ما نیما عالمیان را جایگزین او کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج