۹۷۸۶۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد کاسیاس امکان‌پذیر نیست

دروازه‌بان پیشین تیم رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا پیشنهادی برای به پایان بردن فصل جاری لیگ دسته اول اسپانیا داد.

خبرورزشی: تمامی رویداد‌های ورزشی از جمله لیگ‌های فوتبال در کشور اسپانیا از تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) در پی شیوع گسترده ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده و زمان از سرگیری این مسابقات در هاله‌ای از ابهام است. خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا پیش از این گفته بود که احتمال دارد مسابقات فوتبال در این کشور از تاریخ ۱۸ مِی (۲۹ اردیبهشت) از سر گرفته شود و تا پایان ماه ژوئن هم خاتمه یابد.

ایکر کاسیاس که برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا نامزد شده، در پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «چطور تاریخ برگزاری بازی‌های اروپایی را حل می‌کنید؟ آیا فصل را مختومه اعلام می‌کنید؟ آیا مسابقات را به سال تقویمی انتقال می‌دهید؟ اگر همه چیز در ۳ یا ۴ ماه آینده به خوبی پیش برود، بازی‌های باقیمانده لیگ را برگزار کنید و بازی‌های جام حذفی، فینال لیگ قهرمانان و فینال لیگ اروپا را هم در ماه دسامبر انجام دهید. جام جهانی بعدی را هم در ماه نوامبر ۲۰۲۲ برگزار کنید.»

خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا در پاسخ به دروازه‌بان پیشین رئال مادرید در حساب کاربری‌اش در «توئیتر» نوشت: «تاریخ‌های جدید قبلاً مشخص شده‌اند که به ما این امکان را می‌دهد تا فصل را تمام کنیم. به تعویق انداختن پایان فصل و شروع آن با سال تقویمی به معنای از دست دادن یک فصل است. با این شرایط چه اتفاقی برای قرارداد‌های تلویزیونی، برای بازیکنان که چندین فصل قرارداد دارند که شامل میلیون‌ها یورو می‌شود، خواهد افتاد؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج