۹۷۸۶۷۸
۸۴ نظر
۵۰۰۶
۸۴ نظر
۵۰۰۶
پ

صداوسیما، سرخابی‌ها را به جان هم انداخت

پخش یک کلیپ از شبکه ورزش، سرخابی‌ها را به جان هم انداخت و باعث بازگشایی پرونده‌های قدیمی هم شد.

برترین‌ها: حسن روشن در گفت‌وگویی دست به افشاگری بی‌سابقه‌ای زد.

ملی‌پوش اسبق استقلال در شبکه ورزش در ادعاهایی بیان کرد: یکی از مواردی که طی سال‌های اخیر توسط عده‌ای مطرح می‌شود، این است که تاج (استقلال) تیم درباری بود، اما پرسپولیس ساختاری مردمی داشت.

ادعایی که اصلاً صحت ندارد، چون در تیم ما فقط مرحوم عزت جانملکی، شادروان غلامحسین مظلومی و علی‌آقای جباری شغل دولتی داشتند و بقیه ما یا شغل آزاد داشتیم یا بیکار بودیم، ولی پرسپولیسی‌ها به واسطه روابطی که مدیران آن‌ها داشتند، یا در وزارت امور خارجه بودند، یا کارمند سازمان برنامه و بودجه محسوب می‌شدند. چند نفر از بازیکنان پرسپولیس هم کارمند ساواک بودند! بله، کارمند ساواک بودند.

البته شکنجه‌گر نبودند بلکه کارمند بودند. خود مرحوم عبده همیشه مسلح بود و آنقدر در رژیم قبل نفوذ داشت که به او اجازه حمل سلاح داده بودند. خب چنین آدمی با این نفوذ و قدرت چطور میتوانست توسری‌خور مدیران وقت استقلال باشد؟

پخش این کلیپ از شبکه ورزش و نسبت دادن برخی موارد در آن به مدیران اسبق استقلال طی دهه ۵۰، واکنش بسیار تند استقلالی‌ها را در پی داشت و جدا از انتقادات جدی آن‌ها به تلویزیون، باعث بازگشایی پرونده‌های قدیمی هم شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال صحبت‌های جنجالی حسن روشن را تایید کرد و گفت: همه می‌دانند علی عبده مالک وقت باشگاه پرسپولیس در دهه ۵۰ خودش ساواکی بود و نفوذ فراوانی در کشور داشت. از طرف دیگر، اصلاً در شأن مدیران باشگاه استقلال نبود بخواهند نتایج مسابقات را در خارج از میدان تعیین کنند. ما احتیاجی به این کار نداشتیم، چون در مقطعی از دهه ۵۰ تعداد ملی‌پوشان‌مان دو رقمی بود و کامل‌ترین تیم تاریخ تاج (استقلال) را داشتیم.

وی در ادامه گفت: حرف‌های حسن روشن عزیز را کاملاً تأیید می‌کنم. حسن اصلاً اهل دروغ گفتن نیست و بحث‌هایی را هم که در مورد ساواکی بودن چند بازیکن پرسپولیس قبل از انقلاب مطرح کرد، کاملاً درست است. تعدادی از بازیکنان پرسپولیس کارمند ساواک بودند و ما دقیقاً این مسئله را می‌دانیم. برخی از این افراد به رحمت خدا رفته‌اند و عده‌ای از آن‌ها نیز همچنان زنده هستند. اگر لازم باشد اسم بازیکنان ساواکی پرسپولیس را فاش می‌کنم و به مردم می‌گویم آن‌ها چه کسانی بودند.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر رخ داده درباره برخی بازیکنان قدیمی تیم فوتبال این باشگاه، بیانیه‌ای صادر کرد.

در پی برخی اتهام‌زنی‌ها و ادعاهای عجیب درباره چند بازیکن قدیمی و اسطوره‌ای پرسپولیس، باشگاه بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرده است:

به میان این بازی کشیده شده‌ایم بدون آنکه اراده‌ای در آن داشته باشیم. یک برنامه تلویزیونی در یک اقدام نسنجیده، صحبت‌هایی را علیه یکی از خادمان قدیمی فوتبال ایران روی آنتن می‌برد و سپس گروهی از هواداران تیم رقیب اقدام به اعتراض در فضای مجازی می‌کنند. آن‌وقت تعدادی از پیشکسوتان محترم اقدام به متهم کردن اسطوره‌های پرسپولیس می‌کنند، درحالی‌که روح آنها از این دعوا بی‌خبر است.

ما پیگیر و قائل به حضور در این بازی نبوده‌ایم؛ مشی‌مان هم مشخص است. ما احترام می‌گذاریم. به هرکسی که در این کشور خشتی را روی خشت گذاشته و باعث پیشرفت و بهبود شرایط فوتبال ایران شده است، اما سوال اینجاست که چرا پیشکسوتان محترم و بازیکنان بزرگ سابق فوتبال ایران که به اردوگاه رقیب تعلق دارند، احترام پیشکسوت‌ترهای خود را حفظ نکرده و علیه آنها الفاظی چنین سخیف و‌ زشت را به زبان آورده و جامعه هواداری ما را آزرده کرده‌اند؟

کاش کمی مسئول‌تر و سنجیده‌تر صحبت کنیم. امثال همایون بهزادی در فوتبال ایران هرگز فراموش نمی‌شوند و جایگاهی رفیع در دل مردم و خاطرات این ملت دارند. آنها تا ابد سرطلایی و پاطلایی باقی خواهند ماند؛ حتی اگر دیگران قصد کنند جوهر سیاه روی کارنامه خوش‌رنگ آنها بپاشند.

آنها افسانه و تندیس‌های تاریخی ما هستند. چهره‌هایی که در طول زمان جوان‌تر و زیباتر هم می‌شوند و بی‌اعتبار کردن‌شان‌ خیال خام است. به یک دلیل مهم؛ عشقی که مردم به پرسپولیس و بنیانگذاران و ستارگان تاریخش دارند.

همچنین برخی پرسپولیسی‌ها به این ماجرا واکنش نشان دادند که در ادامه می‌بینید:

صداوسیما، سرخابی‌ها را به جان هم انداخت

صداوسیما، سرخابی‌ها را به جان هم انداخت

صداوسیما، سرخابی‌ها را به جان هم انداخت

صداوسیما، سرخابی‌ها را به جان هم انداخت

همچنین علی بهزادی در خصوص صحبت‌های مطرح شده از سوی حسن روشن گفت: عمو روشن! از هرکسی توقع می‌رفت، اما از شما نه! چطور می‌توانید درباره رفیق قدیمی و هم‌سفره خودتان این‌طور حرف بزنید؟ پدر من یک کارمند ساده اداره هشتم ضدجاسوسی بود که در سن ۱۷ سالگی او را استخدام کردند. یعنی زور پدر من به عنوان یک کارمند ساده به تیمسار خسروانی مالک تاج سابق می‌رسید؟ نه نمی‌رسید، ولی محبوبیت پدر من خار چشم خیلی‌ها بود و آنقدر او را اذیت می‌کردند که خدا می‌داند.

بهزادی در ادامه گفت: اگر پدر من ساواکی بود، من هم می‌توانم با سند و مدرک ثابت کنم ۵، ۶ بازیکن استقلال هم توده‌ای و چریک فدایی بودند و اسامی آن‌ها را اعلام کنم. در یک برنامه تلویزیونی علیه استقلال حرف می‌زنند، آن‌وقت شما می‌آیید پدر مرا تخریب می‌کنید؟ به زودی با اسناد و مدارک خیلی حرف‌ها را خواهم زد تا آقایان به خودشان بیایند و بیشتر از این در حق پدر من نامردی نکنند.

وی همچنین ویدیوی زیر را در صفحه خود منتشر کرد:

صداوسیما، سرخابی‌ها را به جان هم انداخت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • fm

      امسال روشن و جباری آدم نیستند که همچین غلطهایی میکنن فرهنگ کیسه ازاین بهتر که نمیشه.شعور میخواد که کیسه کشا ندارن

      پاسخ ها

      • خالی باف

        ایوالله بر پسر خلف همایون خان بهزادی
        روح.پدرت شاد
        شیر مادرت حلالت باشه

      • پیزوری

        ساواکی حیا کن پیزوری را رها کن

      • مهراب

        شماها فقط خوبید از جهرش ساواکی میباره

      • فرید

        لنگی دوزاری جام ندیده شاگرد عبده اسلحه کش! برترین های لنگی تایید کن

      • بدون نام

        کسی آدم‌نیست ک دیگران رو آدم فرض نکنه

      • بدون نام

        اول یاد بگیر دیکته امثال رو، بعدش هم حرف بدی نزده، ساواک هم یک اداره بود. چرا تحمل یه صحبت و انتقاد کوچک رو هم ندارید، این همه گزارشگر و صدا و سیما و وزیر و تابحال در خدمتتون بودن، بیبین استقلالی ها چی کشیدن، یه جمله حسن آقا روشن گفته ترکیدید

    • داش علی

      روشن خاموش باش عقده ای بدبخت
      درودبر همایون خان بهزادی که چنبار سوراختون کردش

      پاسخ ها

      • پیزوری

        پیزوریه ساواکی

    • مهدی

      عزیز دل من دلت پاکه...حسن روشن یه چرت وپرتی مثل همیشه گفته.با خودیهای استقلال هم میجنگه ....همایون خان بهزادی رو نمیشه خراب کردرو سر ما جاداشته وداره..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه الان مدیر عامل خیلی از تیمها سردارای سپاه نیستن؟

      • پیزوری

        ساواکی برو

    • مرتضی

      خب حالا که وجود داری کتاب 《 ساواک 》 رو هم منتشر کن که به صراحت ایم پدرت یعنی همایون بهزادی رو آورده ... البته من ساواک رو شریف میدونم و بهزادی رو هم شریف . ولی این دلیل نمیشه اجازه توهین رو هم به پدر ورزش ایران تیمسار خسروانی بدم .

      پاسخ ها

      • مجید

        استاد مگه پرسپولیسیها بهش توهین کردن ؟ برو یقه همونهارو بگیر نابغه

      • بدون نام

        قبل هر چیز بگم پرسپولیسی نیستم ولی توهین و تهمت را هرگز تائید نمی کنم خصوصا پشت سر متوفی
        1- همایون بهزادی شریف است نه ساواک
        2- الآن فهمیدم اداره ضد جاسوسی بوده که اگه اینطور بوده دمش گرم چون انقلاب با افراد ضدجاسوسی کاری نداشتند بلکه از آنها استفاده هم کردند .
        در هر صورت خدا همه رفتگان را بیامرزد و یاد بگیریم پشت سر هیچ مرحومی که دستش از دنیا کوتاه است حرفی نزنیم که نه خدا را خوش میاد و نه بنده خدا .
        شادی روح همه رفتگان به خصوص مرحوم همایون بهزادی صلوات
        اللهم صل علی محمد و آل محمد (ص)

      • بدون نام

        پدر ورزش ایران؟

    • بدون نام

      دربی که می‌گویند استقلال 6گل خورده به سفارش ساواک بوده برای اینکه استقلال که تیم مردمی بوده را در ذهن مردم خراب کنند و کاملا برنامه ریزی شده بوده اسناد و روزنامه اونموقع رو رو کنین

    • بدون نام

      پول های مفت بیت المال رو خوردن الان جفتک میندازن
      همشونو میگم فرق نداره

    • بدون نام

      حسن روشن و علی جباری مرده متحرک بی مایگی خودتونو نشون دادید در حالیکه باشگاه و اسطوره های بزرگ ملی و پرسپولیس هیچ هتاکی به شما بی ارزشها نکردن

    • بی نام

      خب معلومه همه با اسم ساواک میلرزن

    • بدون نام

      اصلا موسس یه باشگاه یزید، به موقعیت فعلیش که ربطی داره

    • بدون نام

      برا همین مث س... از عبده حساب میبردید؟ راست گفتی کیسه کشایه مشت لات ... ساواکی باش ولی کیسه کش نباش

      پاسخ ها

      • hm@

        حسین ماهینی هم میگفت برانکو برای تیم ملی ازمن پول میخواست.این هم شد سند؟همایون بهزادی که هیچ وقت به تاج نیامد پس جرا سالها توتیم ملی بازی کرد؟یه ادم معمولی مثل هاسمی طبا بین دونیمه میره تورختکن میگه بیشترگل نزنین اونوقت با اون هیمنه ای که از خسروانی ساختن نمیتونست بگه شش گل به تیمش نزنین؟البته حرف حرف میاره کارمند دولت قبل ازانقلاب اگه جرم باشه که همه کارمندای بالایشصت سال الان باید اعدام بشن..

    • بدون نام

      خاک عالم بر سرت که به اسیر خاک رحم نمیکنی که اسمت فقط تیتر باشه

      پاسخ ها

      • hm@

        مگه خسروانی اسیر خاک نبود؟

    • بدون نام

      میگه حرف بنداز زمین صاحبش بر می داره. حالا کی گفت همایون بهزادی

      پاسخ ها

      • محمود شیرن کازرون

        خوشم امد با این جوابت اصلا اسمی همایون برده نشده پسر همایون چرا خودت پدرت را ساواکی اعلام کردی حتما چیزی بوده زمان قبل هم قدرت دست ساواک بود علی بهزادی تو هر چی بابات گفته قبول کردی ب بازیکن پیشنهاد با این مبلغ بیا تیم ما مگه اونو باشمشیر تهدید کردند

    • بينام

      رئيس باشگاه تاج (استقلال) سرلشگر خسروانى ،ريئس ژاندارمري كل كشور ،رئيس سازمان تربيت بدنى و معاون نخست وزير بود ،اينها همه پست مهم وكليدى در قبل از انقلاب هستند كه متاسفانه حسن روشن و بقيه تاجى ها يا يادشون رفته يا خودشونو زدن به كوچه على چپ، از داور هايى كه خريدارى شده بودن مرحوم (حاج ابوالحسن )بود كه بسبب تابلو بودن طرفداريش از تاج به لقب تاج ابوالحسن مفتخر شده بود از اين موارد فراوان است بهتره كه ابى ها اين گند رو زياد هم نزنن تا بوش در نياد

      پاسخ ها

      • hm@

        مگه غفوری فرد وحسن سعیدلو وعابدینی ودادکان ومصطفوی وصفی زاده و....معاون رییس جمهوریا رییس فدراسیون نبودن که توپرسمولیس هم بودن؟حالا مگه تاج درزمان تیمسار چه مقامی اورده که اینقدر بهش میتازن؟جز ساختن این همه ورزشگاه و برگزاری المپیک اسیایی وجام ملتها؟ابن حق این بزرگمرد تاریخ ورزش بود؟

      • بدون نام

        پس خودتون قبول دارید که تیم این حکومتید؟این خودش گواه خیلی چیزاست

    • بدون نام

      اینا همه از سوزشه پس بسووووزین کیسه کشای دو هزاری

    • مردم

      مگه دروغ گفته ساواکی بوده مگه بولینگ ماله عبده نبوده. اونم ساواکی بوده چرا ناراحت شدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیر تمام ساواکی بد نبودند و فقط کنیته مشترک خرابکاری مسئول شکنجه بودند و بقیه مسئولیت مهمی چون ضدجاسوسی داشته و حدود ۸۰ درصد همین مرسنل ساواک بعد از انقلاب جذب دستگاه های امنیتی شدند

    • حمیدرضا

      یعنی درود بر سرعت حقا که پسر خلف اون مرحوم هستی.بگو پته این کیسه های سولاخ ساواکی رو بریز رو آب تا دیگه غلط اضافه نخورن.

    • بابک

      برای پنهان کردن مشکلات اقتصادی و بحران
      ویروس کرونا ،باید حواس مردم را پرت کرد
      و موضوعی را برای ایجاد اختلاف مطرح کرد
      تا چند روز و چند هفته کاری به کار مسئولین نداشته باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روشن پیر شده خرفت شده ۶ تایی

    • بدون نام

      خیلی جالبه.تیمی که بنیانگذارش تیمسارزمان طاغوت بوده بعدازچهل سال که ازانقلاب گذشته چهارتابچه که سنشون قدنمیده اون دوران چه جوری بوده فقط ازروی تعصب میان طرفداری میکنن.
      واضح وروشن است که کدوم تیم ازاول وابسته به دولت بوده.وکدوم تیم درباری بود.حالاکه چهل سال گذشته مطرح کردن این حرفهاتوسط بعضی ازافرادچه هدفی رادنبال میکنه

    • علی

      بازی با افکار عمومی توسط رسانه ملی!برای اینکه کرونا را فراموش کنید !

    • بدون نام

      خب بالاخره کارمند ساواک بوده دیگه عزیز جان.
      اون بنده خدا هم گفته کارمند بوده. شکنجه گر نبوده.
      خودتون هم که قبول دارین کارمند ساواک بوده. خدا رحمت کنه پدرتون رو

      پاسخ ها

      • hm@

        اصلا خسروانی پادشاه...مگه تاج ان سال ها جز یک قهرمانی اسیا چه نتیجه بهتری ازپرسپولیس گرفت؟بنظرم این جوسازیهای کاملا هدفدارصدا وسیما برای این هست که ذهن قشرجوان روبا لاپوشانی وتحریف برای مهندسی لیگ اماده وتوجیه کنند...

    • رضا

      وقتی هنوز فرق مجله و روزنامه رو نمیدونی بهتره از مدرک حرف نزنی لنگی!!

    • بدون نام

      آقای روشن شما خودت توده ای بودی

    • محمد‌علی

      ساواک‌ نبوده‌ اداره‌ هشتم‌ جاسوسی‌ بوده‌ به‌ خدا‌ خخخخخخ

    • محمد

      تمام این کارهانقشه صداوسیماهست که طرفدارهای این دوتیم رابجان هم بیندازند.این کارهاپیش مقدمه ابلاغ حکم فیفاعلیه هردوتیم هست.که مردم خبرندارند

      پاسخ ها

      • ساغر

        دقیقا ..آقای جباری تیمسار خسروانی هم معرفی کن ..بهش از سن و سالن خجالت بکش ..یا ستارالعیوب .ببین بنده هات چطور تهمت میزنن .چطور ابرو میبرن ..تو شاهد باش که به درگذشته گان هم رحم نمیکنن

      • hm@

        نه اگه اینجوره چرا صداوسیما یکبارنمیگه علی عبده کی بوده وچطوری توسال اول تاسیس این تیم درلیگ سراسری بازی کرده وقهرمان شده وبه اسیا رفته وبه تیم رقیب وقدیمی اش شش گل زده .لابد اینجاهاش دیگه فقط خودشون عرضه داشتن..

    • حبیب علوی

      جای تاسف داره توی این اوضاع کرونایی حاشیه درست میکنن اقایان عبده وخسروانی دو باشگاه را درست کردن وبه قول بعضی موجه نبود چرا دو باشگاه را اعدام نکردید ول کنید این حرف ها بیخودی را...

    • بهداد

      از آقایون همبازی های همایون خان بهزادی تقاضا دارم این بی نزاکتی احمقانه ناشی از خرفتی جمعی از پیرنامردان تیم سسدقلال را با افشاگری حرکات مذبوحانه تیمسار خسروانی و بعدها در دوره احمدی نژاد که چه بلاها سر امثال مهندس عابدینی و دلسوزان پرسپولیس درآوردن رو با اسناد نشون بدن، حتما در مورد زمین خواری فتل اللی زاده و باند انصاری حتما اسناد رو کنید،

    • بدون نام

      عجب خوب برادر لنگی این اقا گفت کارمند ساواک بوده وشماهم تایید کردید سوزشتون براچیه...تیمسار خسروانی حکومتی عبده مردمی اثن شما خوبی ...نزار دهن من باز شه من که هم تیمیشون بودم ....

    • بهداد

      آقای علی دایی شمایی که تونستید شماره کارت اون خانم رو در قائله قهرمانی رشوه بگیر دربیاورید باید بخاطر آرامش روح همایون بهزادی اسناد رسوایی سردمداران حقیر تاج و استقلال رو از گذشته تا بحال رو دربیاورید. این کمترین خواسته پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس هست. تشت بی آبرویی استقلالی ها رو باید از بام انداخت وسط جماعت تا این بی شخصیت های تاریخ رسوا بشن.

    • پرسپولیس

      خدا لعنتت کنه روشن، که هر بار حرف زدی یه شری درست کردی؟
      فقط و فقط شری و بار غم

    • @

      شیرمادرت حلالت باشه هرچی هست بگو تا این کیسه کش ها بدونن نامردن

    • بدون نام

      مرگ بر صداسیما فتنه

    • بدون نام

      تیمسار رژیم گذشته
      باشی ،-رئیس فدراسیون هم باشی بعد چند نفر احمق بعد از 50 سال از دلاوری و قهرمانهای تو تعریف
      کنند و از تو ساطور بسازند پس خوشا بحال شوالیه و چونی که در آینده حتما مجسمه آنها و اسم خیابانها بنامشان میزن خواهد شد

    • بدون نام

      میگن بعضی آدمها پیر بشن خرفت میشن حتی به زن خودشان هم بدبین میشن الان این یابو هم پیر شده هم خرفت

    • فرهاد ناصری

      باسلام
      من شدیداً استقلالی یا همون تاجی ام.اما این بازی چنان مزخرف ،سبک و چندش اوره که جای هیچ حرف و صحبتی نداره....در یه برنامه از زبان یه مزخرف صحبتی شد ، شما چرا در این ترفند و بازی کثیف افتادید...همایون بهزادی و امثالهم بزرگان فوتبال این مملکتند.شایسته تقدیر و تمجیدند. آقای پیشکسوت این نوع صحبت دفاع کردن از باشگاه و در دل هواداران جا باز کردن نیست.بزرگی به رفع کدورت ها ،سکوت ها ،نزدیکی دلها و رفع تنشهاست...این روزها جای پورحیدری که بزرگ استقلال بود کاملا به چشم میاد.حجازی هم نیست که بازی خوان باشه.و در این مکر پلید و پلشت ،وارد نشه...علی پروین شما بعنوان بزرگ هر دو تیم وارد بشید و صحبت از دوستی ها بزنید و بگید که دشمنان هر روز به شیوه ای دشمنی می کنند و بذر نفرت می پراکنند.

      پاسخ ها

      • hm@

        اگه استقلالی باشی به اون برنامه وجفتک پرانی لونگی ها واکنش نشون میدادی اگه جباری وروشن سکوت میکردن الان مردم چی میگفتن...

    • امیرحسین

      ما یه مثل داریم تو تورکی ترجمش این میشه ؛سگ کثیفتر از توله،توله کثیفتر از سگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی. ادب

    • بدون نام

      روشن لطفا خاموش شو

    • بدون نام

      همایون سرطلایی خارچشم این کیسه کشایه شیییش تایی بود

    • علی

      لنگی های نجس وکثیف آبروی فوتبال مملکت و بردید.

    • ایران

      اقای روشن شما دقیقن کجای ورزش ایران قرار داری کاری به کار بزرگتر از خودتم نداشته باش چون درحدی نیستی که بخوای درمورد ادمهایی که توی دل مردم جای دارن حرف بزنی

    • بهزادی تاج سوراخ کن

      حسن روشن ، آخه تو اگه آدم بودی که همین کیسه کشها تو تیمشون راه می دادند . پرونده خودتو ببین چند بار بخاطر همین چرت و پرتهایی که بلغور کردی به داگاه احضار شدی .

    • حامد میرزاخانی

      اقای روشن بر خلاف اسمت تاریکی و پر از حب و بغض و حسادت به افتخارات و محبوبیت سلطان بهزادی بزرگ ...

    • بی نام

      از قدیم گفتن فحش رو بزار زمین صاحبش برمیداره
      علی جباری و حسن روشن گفتند چند بازیکن پرسپولیس. عضو ساواک بودند
      پسر این خودش تایید کرده
      دلانوا تو کتابش ساواکی بودن بهزادی رو تایین کرد سند میخوای بیا تلگرام

    • az

      منتظر خاموشی روشن توی کیسه ای که بهزادی براش میبافه باشید

    • باریش

      یاشاسین فقط تیراختور یاشاسین آذربایجان یاشاسین تورک

    • استقلالی

      دوستان پرسپولیسی با این که استقلالی هستم و همیشه آرزوی باخت پرسپولیس رو دارم ولی به برزگی و با اصالت بودن پرسپولیس ایمان دارم چطور شما با حرفای یکی مثل زنوزی و روشن جوش میارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا اینا نفهمی و کم شعوری و بی ریشه بودنشون رو ثابت می کنن شما لطفا به حرفای ناصرخان حجازی و منصورخان پورحیدری در مورد پرسپولیس مراجعه کنید نه این تازه به دوران رسیده ها

      پاسخ ها

      • استقلالی

        گل گفتی دادش

    • بدون نام

      این جباری و حسن روشن تو کیسه کشا هم مثل دستمال کاغذی باهاشون رفتار میشه،، میخوان یه ،،،،،،،،زده باشن

    • بدون نام

      چقد نفهمه این یارو روشن و اون احمق جباری!! بابا چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!! اسم تیم کقیفتون تاج بودش...تااااااج... ینی شاه..ینی خسروانی!! مگه کسی جرات داشته تبعیت نکنه ازشون؟!! تیم کثیف حکومتی

    • بدون نام

      خوب مردم رو با استقلال و پرسپولیس سرگرم میکنن خودشون جیباشون از دزدی پر

    • بدون نام

      اصلا قیافش داد میزنه ساواکی بود

    • بدون نام

      اصلا قیافش داد میزنه ساواکی بود

    • بدون نام

      حسن روشن شما کیسه ها از قدیم و اکنون بی سواد و امی بودین نباید انتظار داشته باشین توی مشاغل دولتی بکار گرفته بشین.

    • بدون نام

      من یک استقلالی هستم ولی این اهانتها را نمیپذیرم چرا افراد خادم مثل مرحوم بهزادی را خراب میکنید خراب که خودتان را خراب میکنید.هنوز به ان شعور نرسیدیدکه پشت سر مرده حرف نزنید اگه زنده بود که جواب دندانشکنی بشماها میداد.چه نفعی میبرید از خراب کردن یک انسان ویا یک تیم.واقعا دریغ از انسانیت ووجدان پاک.روح مرحوم بهزادی شاو وغریق رحمت الهی.

    • بدون نام

      حرف رو بنداز زمین ، صاحبش میاد برمیداره. تیم حکومتی ، پوکر فساد ، یه تیم حکومتی همیشه حکومتی میمونه

    • بدون نام

      خب کارمند ساواک بودن،خود پسرش میگه بوده، دیگه مشکل این کجاست؟؟تازه گفته شکنجه گر نبوده،اگه پسر مرحوم بهزادی ریگی به کفش نداشته باشه از این حرف نار احت نمیشد چون پدرش کار بدی نکرده،اینکه عبده چکاره بوده که تمام دنیا میدونن این دیگه حاشا نداره،اینکه میگن خسروانی تیم و بیرون زمین قهرمان کرده فقط در حد حرفه هنوز یک سند یا یک داوری که نتیجه بازی رو تغیر داده باشه که تاج قهرمان بشه رو نشده،اما حالا همه میگن پرسپولیس مهندسی قهرمان شده،هزاران مدرک و دلیل وجود داره،از داوری گرفته تا تخریب رقیبان و مدعیان قهرمانی

    • بدون نام

      راستی این متن ها را برای شجاع خلیلزاده که می نویسه چون در تلویزیون نمی تونه حرف بزنه مشخصه از خو دش نیست در هر کاری هم دخالت میکنه

    • بدون نام

      راستی این متن ها را برای شجاع خلیلزاده که می نویسه چون در تلویزیون نمی تونه حرف بزنه مشخصه از خو دش نیست در هر کاری هم دخالت میکنه

    • شاهرخ

      حالا کی اسم بهزادی رو آوورده ؟

    • حمید

      چه باید گفت به این آقایان. کرونا که در کشور بیداد می کند، فقر، بیکاری و غیره دمار از روزگار مردم درآورده،آن وقت آقایون یادشان آمده که درگذشتگان با افتخار ما چه آبی و یا قرمز چی بودند. آیا در این شرایط تاسف‌بار انحراف نسل جوان از مسائل روز نیست؟.

    • بدون نام

      از اینکه کل صدا سیما و دولت بر علیه تاج بزرگ هستند توش شکی نیست ولی چرا پرسپولیس رو میخوان هم اندازه افتخارات تاج بزرگ نشون اله اعلم
      خدا تیمسار خسروانی و هر کسی که به این فوتبال خدمت کرد رو رحمت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج