۹۷۸۹۶۵
۲ نظر
۵۰۲۸
۲ نظر
۵۰۲۸
پ

گرامیداشت ۱۲۰‌سالگی جادوی مرسدس بنز

کمپانی‌های زیادی نیستند که سالگرد یک‌صد سالگی خود را جشن بگیرند، اما مرسدس بنز جزو این دسته نیست. اگرچه ۱۳۵ سال از زمان تغییر حمل‌ونقل با بنز پتنت موتور واگن می‌گذرد، اما این خودروساز در هفته جاری سالگرد متفاوتی را جشن می‌گیرد و آن‌هم ۱۲۰ سالگی نام برند مرسدس و دختری است که روی آن تأثیر گذاشته است.

وب‌سایت پدال: کمپانی‌های زیادی نیستند که سالگرد یک‌صد سالگی خود را جشن بگیرند، اما مرسدس بنز جزو این دسته نیست. اگرچه ۱۳۵ سال از زمان تغییر حمل‌ونقل با بنز پتنت موتور واگن می‌گذرد، اما این خودروساز در هفته جاری سالگرد متفاوتی را جشن می‌گیرد و آن‌هم ۱۲۰ سالگی نام برند مرسدس و دختری است که روی آن تأثیر گذاشته است. تاریخ رسمی این نام نمادین دوم آوریل بوده است. بد نیست بدانید مرسدس نام دختر ۱۱ ساله امیل جلینک تاجر اتریشی بوده است.

گرامیداشت ۱۲۰‌سالگی جادوی مرسدس بنز

جلینک خودرو‌های دایملر را برای مسابقات خودرویی آماده می‌کرد و مرسدس ۳۵ PS یکی از آن‌ها بود؛ اما در دوم آوریل ۱۹۰۰ بود که نام مرسدس برای اولین بار روی خودرو‌های دایملر موتورن گزل شافت نقش بست. ثبت تجاری رسمی این نام در ۲۳ ژوئن ۱۹۰۲ صورت پذیرفت، اما ۲۴ سال بعد و پس از ادغام دایملر با بنز بود که نام مرسدس بنز امروزی به وجود آمد.

گرامیداشت ۱۲۰‌سالگی جادوی مرسدس بنز

این داستانی است که پیش از این چندین بار گفته شده، اما هر بار که آن را می‌شنویم تحت تأثیر قرار می‌گیریم مخصوصاً اینکه مرسدس بنز همچنان جزو پیشروی‌های صنعت خودرو می‌باشد؛ اما حقیقتی که کمتر به آن پرداخته شده این است که مرسدس بنز هنوز هم تنها برند خودرویی با نامی دخترانه است. بتینا فتزر مدیر بازاریابی مرسدس بنز می‌گوید: «بانوانی همانند مرسدس جلینک یا برتا بنز داستان موفقیت مرسدس بنز را از همان آغاز شکل دادند.»

گرامیداشت ۱۲۰‌سالگی جادوی مرسدس بنز

امروز توانمندسازی بانوان در سراسر برند ما دیده می‌شود. فتزر می‌گوید: «با ابتکار عملی که چند سال پیش صورت گرفت ما این سنت را برای مشتریان خانم بی‌شمار خود در سراسر دنیا حفظ می‌کنیم.» محصولات امروزی مرسدس بنز در سراسر جهان طرفداران آقا و خانم بی‌شماری دارند.

گرامیداشت ۱۲۰‌سالگی جادوی مرسدس بنز

گوردون واگنر مدیر طراحی گروه دایملر نیز با اشاره به تاریخچه برند گفته است: «طلب اشرافیت و نوآوری فوق‌العاده بخشی از DNA برند ماست. این فاکتور‌ها شکل دهنده موفقیت پایدار برند ماست.» واگنر از GLA و EQC به عنوان نمونه‌ی محصولات مدرن مرسدس که ترکیبی از جدیدترین تکنولوژی‌ها و جذابیت بالاست نام می‌برد.

گرامیداشت ۱۲۰‌سالگی جادوی مرسدس بنز

با وجود هویت برندی که در سراسر دنیا شناخته شده ما مطمئن هستیم امیل جلینک اصلاً تصور نمی‌کرد که نام دخترش روی خودرو‌هایی همچون AMG GT R و S کلاس بدرخشد. ۱۲۰ سال آینده برای مرسدس بنز به اندازه ۱۲۰ سال گذشته جذاب و همراه با نوآوری خواهد بود.

گرامیداشت ۱۲۰‌سالگی جادوی مرسدس بنز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط بی ام و

      پاسخ ها

      • سعید فیاض

        معروف ب سرطان آبی! پر استهلاک ترین ماشین دنیا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج